Ga naar inhoud


zoek legale manier om facturatie canal digitaal als niet Nederlander te raadpleg


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

grenspostadres.nl ik gebruik het voor medicatie voor mijn hondje. Bespaar hiermee 48€ per maand ! In Belgie mag medicatie niet per post. Kan je voor alles dat legaal is gebruiken. Dus ook voor topic.

Allemaal goed en wel, maar volgens de site kost dit tot 1/1/2017 16,95 euro, dat is dan weer iets dat extra bijkomt op je abbo. Dan rij ik liever eens naar Zeeuws Vlaanderen, maak een daguitstap en regel alles bij dealer.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Serieus nu ? , Kan je niet vragen naar diegene uit m'n post.

Bij die persoon lukte dat wel om m'n account aan te maken en

in te loggen met belgisch emailadres en te kijken naar mijn facturatie (pdf's)

Er staat wel geen Belgie bij dus misschien staat daar de catch...

Trouwens, men is wettelijk verplicht om een maandelijkse facturatie te geven in document vorm.

post-49717-0-27410200-1448556906_thumb.png

aangepast door wolftje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Beste, dit is het hem nu juist, dat een niet nederlandse persoon ( nog) geen mijn canal digitaal kan aanmaken, en dus zijn de facturen niet raadpleegbaar. Daarom een explicitie oproep aan niet nederlandse cd abonnees.

jongens op een ander forum kunnen de belgen via webcare dit wel doen. mij en astra is het al gelukt ik kan nu eindelijk ook mijn canaldigitaal raadplegen en mijn cd paketten beheren

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziezo sinds gisteren heb ik als Belg nu ook "Mijn CanalDigitaal".  Mailtje naar hun WebCare en binnen de kortste keren was het geklaard. :)

en beste astro iris dankzij wie zijn tipke was dat ;)

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

hollanders zijn maar provinciegenoten. nederlanders is meer op zijn plaats en inderdaad maar ook alles zeggen chukky . we betalen evenveel maar hebben wel de go diensten niet

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, bij hun service desk kennen en kunnen ze het echter nog niet.

 

Ik had eergisteren via het contactformulier een vraag gesteld; en uitgelegd dat ik in 2 browsers al geprobeerd heb te registreren; maar dat er niets gebeurt als ik op de knop druk.

Als antwoord gekregen welke gegevens ik zou moeten gebruiken (abonneenummer), en dat zij het niet voor me kunnen doen.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Waarschijnlijk omdat CD nu wel een niet Nederlands registratie adres accepteert maar imv de automatische incasso een Nederlands bankrekening nodig heeft.

 

Overigens, wanneer je in het buitenland wonende nog een Nederlands adres gebruikt, je kan dat nu zelf wijzigen op mijn CD.

Het eerste veld is nu landenkeuze. Ik probeerde dat met Spanje maar het formuliertje veranderde niet en accepteerde de 5 cijferige postcode dus niet. Het Verenigd Koninkrijk als land gekozen en - waarempel - daar lukte het wel. Toen landenkeuze Verenigd Koninkrijk vervangen door Spanje en toen ging alles vlekkeloos.

 

P.S.

Wanneer in bijvoorbeeld Firefox de persoonlijke gegevens niet verschijnen en die balk maar blijft knipperen ... links boven is een icoontje met een i in een cirkel. Even aanklikken en CD toestemming geven. Daarna gaat alles prima.

aangepast door jwfw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met dat balkje wat maar blijft lopen is opgelost nu komen de gegevens wel in beeld met firefox.

 

Geen IE met een java script meer nodig, hehe CD EINDELIJK!!!

 

Let op! Gebruik onderstaande functie niet om uw verhuizing door te geven aan CanalDigitaal.

 

Daar is het dus niet voor bedoeld.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is alléén niet bedoeld voor een verhuizing binnen Nederland. Dat moet via 900 omdat ze dan een monteur op je dak kunnen sturen (en daar mee het abonnement met 2 jaar verlengen?).

 

Voor verhuizing in of naar het buitenland (sorry zuiderburen, dat is dus óók België) kan dit formulier wel gebruikt worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@chuckie, ik heb mijn abo als Belg via hun eigen store afgesloten.

 

Mijn toegang werd uiteindelijk via hun eigen forum door het WebCare team opgelost, dus ik kan aan mijn facturatie aan; en ik kan dus ook hun app gebruiken op de smartphone.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...