Ga naar inhoud


zgemma star h1 met pli diseqc motor


eusie

Aanbevolen berichten


  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hmm als je Over cardsharing spreekt om kanalen op illegale manier te ontvangen stopt hier de hulp en zal je op een ander forum moeten gaan zoeken

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu toch een vraag eusie

heb je de instellingen nu wel echt zo gezet 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 hoi smetje

 

zekker de instellingenzo gezet als julllie voor gesteld hebben.

maar geen signal of beweging van de motor.

morgen maar eens een nieuwe image er op zetten en dan maar kijken wat er gebeurdt.

motor komt morgen binnen maar ik heb middagdienst dus woensdag als het droog is er op monteren.

ik hou jullie op de hoogte.

smetje dit is mijn FB eugene.dix.75@facebook.com

dreambox 500

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok

heb je al wat gestuurd

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 hoi smetje

 

zekker de instellingenzo gezet als julllie voor gesteld hebben.

maar geen signal of beweging van de motor.

morgen maar eens een nieuwe image er op zetten en dan maar kijken wat er gebeurdt.

motor komt morgen binnen maar ik heb middagdienst dus woensdag als het droog is er op monteren.

ik hou jullie op de hoogte.

smetje dit is mijn FB eugene.dix.75@facebook.com

 

Heb je usuals nu op ja gezet zoals eerder door Sjaak(k) al aangegeven.?

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk het niet Johan45, volgens mij volgt hij geen enkel advies op. :cry: Als ik zijn eerste post lees staat daar

''ik krijg het niet voor elkaar om mijn diseqc motor in te stellen voor sat ontvangst, net als in de dreambox.

sluit ik mijn dreambox weer aan draait hij wel gewoon weer.'' dan ga je toch geen nieuwe rotor kopen. ;)

 

ja wel een nieuwe motor kopen. volgens mij had ik er bij gezet dat er speling op de as van de motor zit. dus aan vervanging toe was.

nu de nieuwe motor is binnen en weer gemonteerd.

nu ben ik er achter gekomen dat ik via de dreambox stroom bij de motor krijg, gaat een groen lampje branden op de motor.

via de zgemma star dus geen stroom.

ik heb met behulp van smetje ook de openpli vervangen volgens hem was daar problemen mee met de motor. (toch smetje)

morgen ga ik maar eens een ander image proberen of ik dan wel stroom bij de motor krijg.

zo niet dan maar is contact op nemen met de verkoper.

dreambox 500

Link naar reactie
Delen op andere sites

op goed geluk dan maar maandag :)

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

als die gegevens goed zijn dan zou hij toch normaal moeten werken 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...