Ga naar inhoud


Bitdefender Antivirus free edition


Pluizebol

Aanbevolen berichten

Hi

 

Ik zoek mij te pletter naar de BitDefender Antivirus free edition voor Windows 10.

 

Kan iemand mij een download-link bezorgen ?

Ik kan hem niet vinden.

 

Dank

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij hebben ze alleen betaalde versies als ik op hun site kijk. 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

effe alles invullen

was toch niet moeilijk om het tevinden ;)

deze zal waarschijnlijk voor een maand zijn  :)

 

http://www.bitdefender.nl/Downloads/          

 

 

bitdefender_antivirus.rar    <--- douwnload

 

 

post-41606-0-61111700-1448283268_thumb.png

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Smetje

 

Maar dat is niet wat ik zoek hoor.

Ik zoek een gratis antivirus, niet een ingewikkeld all-in pakket en ook geen proefversie van een maand of zo (die kan ik inderdaad ook vinden :) ).

Iets in de aard van AVG of AVAST gratis antivirus (maar dan van BitDefender).

 

Ik gebruik nu de Defender van MS die meekomt met Windows 10 maar wanneer die in gang schiet vertraagt hij mijn system te veel.

In Windows 7 gebruik ik AVG free antivirus maar deze is onlangs ge-upgrade naar versie 2016 en blijkt nu ook een cpu/memory vreter te zijn.

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja het zijn allemaal cpu/memory vreters helaas ;)

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


hier zou je toch misschien wat kunnen vinden

Gratis antivirus

AVG Anti-Virus Free Edition

 

Avira (via CNet)

 

Avast! Free Antivirus 6.0

 

Ad-Aware Free Internet Security (via CNet)

 

Panda Cloud Antivirus 1.5 Free Edition

 

Microsoft Security Essentials

 

Comodo Antivirus

 

Gratis tools

Malwarebytes Anti-Malware 1.51 (Via Techspot)

 

Spybot Search & Destroy

 

Norton Power Eraser

 

Lees meer over : ad-aware, antivirus, avast, avg, avira, beveiliging, comodo, gratis, malware, malwarebytes, Microsoft, nieuws, norton, panda, security, security essentials, spybot

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste ervan ken ik, testte ik al of gebruikte ik jaren geleden.

 

Ik was specifiek op zoek naar BitDefender omdat hij extreem zuinig blijkt te zijn op system resources.

Maar goed, het ziet ernaar uit dat een gratis versie ervan niet bestaat.

Dan stopt ik mijn zoektocht maar.

 

Bedankt om mee te denken Smetje & Winwiz

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

In Windows 7 gebruik ik AVG free antivirus maar deze is onlangs ge-upgrade naar versie 2016 en blijkt nu ook een cpu/memory vreter te zijn.

 

Heb je daar last van dan? Ik draai de laatste AVG-free op een Windows-7 en ik merk daar helemaal niets van.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je daar last van dan? Ik draai de laatste AVG-free op een Windows-7 en ik merk daar helemaal niets van.

Ik heb hem ook draaien op 2 Win7 machines (een grote laptop en een klein netbooje).

De gebruikers van die twee PCs klagen niet en ik heb het eerlijk gezegd nog niet getest omdat ik te druk ben met het besnuffelen van Win10 op mijn desktop.

 

Wat ik wel probeerde is diezelfde AVG op mijn Win10 desktop en dat viel mij enorm tegen :

Traag opstarten van programmas enz ...

Hij is er terug af nu en mijn desktop draait weer zoals het hoort.

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet gewoon MSE op je computer, het werkt echt wel goed.

De link er ook even bij en je bent weer helemaal voorzien en tevreden.

 

Download Microsoft Security Essentials en betaal... helemaal niets!

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows/security-essentials-download

 

Ik werk met WINDOWS 10 catw.

Die komt met Windows Defender.

En Windows Defender is MSE die voor Windows 10 een andere naam kreeg.

 

Daar werk ik dus al mee.

 

Ik wilde gewoon effe een free versie van BitDefender testen om te kijken of hij inderdaad zo vlot en snel is en zo weinig system resources gebruikt als de IT-Sites beweren.

aangepast door Pluizebol

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zag ik maar je komt vanzelf bij windows defender uit en je zoektocht is gelukt.

Maar als je defender niet goed genoeg kan vinden zou ik voor free avg gaan maar draai dan ook stinger af en toe even.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows Defender doet prima zijn werk, iets anders heb je niet echt nodig is mijn mening.

 

Daar ben ik na wat testen met o.a. AVG 2016 ook achter gekomen.

AVG 2015 liep op Win7 als een trein.

Versie 2016 is op Win7 een stuk gulziger op CPU en memory gebied : ik keer hier terug naar MSE

AVG 2016 is op W10 ook een slokop van CPU en memory : hier blijf ik dus bij Windows Defender

 

Ik had graag een free version van BitDefender getest omdat hij volgens IT-sites zeer resource-vriendelijk zou zijn.

Maar aangezien er geen free version lijkt te bestaan hou ik er mee op : het blijfft dus Windows Defender.

 

 

Aan iedereen die met mij meegedacht heeft : bedankt !  :)

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch is er een gratis versie van Bitdefender.

 

** Geen reclame **

 

Zodra je op free download klikt krijg je een popup window die je vraagt het te kopen in dat scherm zeg je no thanks bla bla bla en je krijgt de free versie.

aangepast door winwiz
commerciële link verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...