Ga naar inhoud


Meeste klachten over Online.nl


Sprietje

Aanbevolen berichten

En ik kan niks vinden over een mogelijke tweede telefoonlijn bij xs4all. 

 

Een goede internetverbinding met VoIP aanbieders om gebeld te worden en uit te bellen.

Is dat geen alternatief voor je?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites


Daar heb ik weinig ervaring mee, weet niet of dat wat is. Een paar jaar terug had ik een skype-telefoon en die kwaliteit was belabberd. Hoorde steeds mijn eigen woorden echoën op de lijn. Bellen zoals nu via online.nl is toch ook voip? De telefoon gaat gewoon het zyxel-modem in. We krijgen nu steeds te horen dat we bijna niet te verstaan zijn. In ons vorige huis hadden we isdn en daar hadden we nooit dat soort problemen. En daar zaten we 4km van de centrale af, nu maar 565 meter. Eigenlijk zou het hier allemaal beter moeten zijn, behalve dat we hier dus geen kabel hebben. Je hoort veel kachten over ziggo, maar dat heeft in ons vorige huis 8 jaar volledig probleemloos gewerkt. Probleem is gewoon dat alle aanbieders mooie verkooppraatjes houden, maar als het niet bljkt te werken, dan ben je gewoon de sjaak. Ik zal dan ook nooit meer een contract voor langer dan een jaar afsluiten.

Groetjes, Frank (The Groov)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een aparte IP telefoon (kijk eens naar de modellen van Gigaset) gaat gewoon in de router van je provider.

Bij mij bleef diezelfde telefoon goed functioneren bij de overstap van XS4ALL naar Ziggo en vervolgens naar Online.

Gebeld worden gaat altijd prima.

Account genomen bij CheapConnect voor € 8,75 per jaar en probleemloos (voor eenmalig € 5) mijn bestaande KPN nummer laten porteren).

Incidenteel bel ik via hen uit (0800 en 0900 nummers) en dat gaat prima.

DE kosten van min Gigaset heb ik er al lang uit doordat ik geen verder (dan die € 0,75 per maand) geen abonnementsgeld kwijt ben voor het telefoongedeelte (zelfs het beperkte bedrag dat je betaald bij triple play) en de belkosten (via een andere provider) veel lager zijn.

 

Voor uitbellen kocht ik (zoals meerderen op dit forum) beltegoed bij FreeVoipDeal. Uitbellen gaat vrijwel altijd goed (gratis naar veel landlijnen).

Komt er een klacht van de andere kant, dan wordt snel nogmaals gebeld. Vaak is het probleem dan opgelost.

Meer problemen heb ik bij uitbellen via hun app op mijn smartphone, maar dat kan dan aan mijn wifiverbinding liggen.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, nou die mogen ze houden. Ik heb liever een normaal beeld dan een beetje korting. 

 

Ik heb Alles-in-1 van Online en het beeld is hier slechts SD omdat het internet niet snel genoeg is. Daarnaast heb ik het FamilieHD pakket van CD. Ik ben vorig jaar overgestapt omdat met die 12,95 korting het totaal goedkoper was, ook al kijk ik alleen TV via de schotel. Dat bedoelde ik te zeggen met de opmerking over de korting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Vanavond kwamen de vele klachten m.b.t. ON-Line op NPO1 in Kanniewaarzijn aan de orde.

 

Ik vraag me dan ook af hoe het mogelijk is dat een bedrijf met dergelijke vele klachten nog een bestaansrecht heeft.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja nu in samenwerking met Vara Kassa en Tros Radar.

Online is het bedrijf met de meeste klachten die binnen gekomen waren.

 

Het is trouwens niet Online maar Offline.

Nooit problemen gehad met Online.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ook niet.

 

want ik heb geen onlineNL provider

zo makkelijk beïnvloed ik met de eerste zinsnede de polls en dus de waarderingen daarmee

net zo als die dat beïnvloeden interessant vinden en bewust altijd weer een andere provider onder schot nemen

 

welke onderdelen nu aan de orde komen bij het verzamelen van klachten en daadwerkelijk feiten betreffende kwaliteit of hulp

is heel heel belangrijk

bij alle providers is dat zo

 

en daarom dient u ook wel mee te doen aan vijf minuten multiple choice beantwoorden van vragen als uw provider U daarom vraagt inzake hoe U hen beoordeeld. Daar men de kwaliteit en hulp er zienderwijs mee kan verbeteren.

en dus ook heel eerlijk antwoorden.

aangepast door Tonskidutch

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ook niet.

 

want ik heb geen onlineNL provider

zo makkelijk beïnvloed ik met de eerste zinsnede de polls en dus de waarderingen daarmee

net zo als die dat beïnvloeden interessant vinden en bewust altijd weer een andere provider onder schot nemen

 

welke onderdelen nu aan de orde komen bij het verzamelen van klachten en daadwerkelijk feiten betreffende kwaliteit of hulp

is heel heel belangrijk

bij alle providers is dat zo

 

en daarom dient u ook wel mee te doen aan vijf minuten multiple choice beantwoorden van vragen als uw provider U daarom vraagt inzake hoe U hen beoordeeld. Daar men de kwaliteit en hulp er zienderwijs mee kan verbeteren.

en dus ook heel eerlijk antwoorden.

Ik heb wel online als provider.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...