Ga naar inhoud


Nieuwe HD ontvanger bij Canal Digitaal.


HG5812

Aanbevolen berichten


  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb hier al zo van alles gelezen en op de TVL site is dit hoofdstuk al op slot.Mijn vraag is nog altijd er staat bij FILM AANBOD is beschikbaar bij deze ontvanger .Wat zijn wij er dan bij als je geen film zenders hebt tegen over canaldigitaal .GR....... 

Sonny led 32itch TV   M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier al zo van alles gelezen en op de TVL site is dit hoofdstuk al op slot.Mijn vraag is nog altijd er staat bij FILM AANBOD is beschikbaar bij deze ontvanger .Wat zijn wij er dan bij als je geen film zenders hebt tegen over canaldigitaal .GR....... 

Het is een "interactieve ontvanger" --> dus je kan het filmaanbod uit hun catalogus opvragen net zoals je bij pakweg een telenet kan doen. Geen idee hoe uitgebreid deze is, staat me voor dat ze dit zijn beginnen aanbieden na de overname van de Mobistar klanten...

 

Ze hebben in dat geval geen lineair filmkanaal nodig.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

de nieuwe ci ??
 

996-1-NEOTION-M7-CAM-Range.jpg

 

M7 CAM-701 CI+ Canaldigitaal viaccess 

De nieuwste canaldigitaal ci+ module met geintegreerde smartcard.
Te gebruiken in iedere ontvanger en gecertificeerde televisie toestellen.
Hoeft geen smartcard meer in want die is reeds geintegreerd.
Bij aanschaf van deze module wordt uw oude smartcard kosteloos omgezet naar het smartcardnummer wat bij deze module hoort.

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat mag dat kosten?

 

Kunnen er wel smart cards van andere aanbieders in?

Ik denk aan Fransat en een Zwitsers kaartje?

Zou handig zijn want dat scheelt dan weer switchen.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

de nieuwe ci ??

 

996-1-NEOTION-M7-CAM-Range.jpg

 

M7 CAM-701 CI+ Canaldigitaal viaccess 

 

De nieuwste canaldigitaal ci+ module met geintegreerde smartcard.

Te gebruiken in iedere ontvanger en gecertificeerde televisie toestellen.

Hoeft geen smartcard meer in want die is reeds geintegreerd.

Bij aanschaf van deze module wordt uw oude smartcard kosteloos omgezet naar het smartcardnummer wat bij deze module hoort.

Alleen kost dat ding je gelijk 99 euro, ze worden wel erg op de € als je het mij vraagt dit zijn geen normale prijzen meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit daar echt geen card in? Ook niet in sim formaat?

Nu wisselen ze de kaart, als die niet meer veilig is, en straks moet dan gans de module worden vervangen, als die in de toekomst niet veilig genoeg meer is?

Nu M7 ook levert in belgie, zou het goed zijn, dat in de toekomst die module voor de 2 producten samen gaan, of zien ze enkel maar € bij M7??

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat weet ik nog niet zo net, is enkel een oudere versie van viaccess.

En wat ik tot nu toe van viaccess gezien heb is die in de basis nog steeds hetzelfde gebleven.

Bij viaccess orca heb ik in elk geval nano E0 opbouw gezien, iets wat de oudere viaccess coderingen ook inmiddels al gebruiken.

Kans is zeer groot dat de voorgaande viaccess kaarten ook gelezen/begrepen worden.

Alleen dat verhaal met die geintegreerde smartcard kan ik niet plaatsen, we zien immers duidelijk een smartcard gleuf op de module.

Die hebben ze er niet voor de flauwekul inzitten, die dient ergens voor en meest aannemelijk is voor het plaaten van een smartcard!

Link naar reactie
Delen op andere sites

we wachten maar rustig af op de 1e gebruiker die de werking wil melden :crazy: en of er inderdaad een extra kaar erin gestoken kan worden.

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

of bedoelen ze dat de meegeleverde kaart al aan de module gekoppeld is?

 

Het wachten is op de eerste gebruiker/besteller die zich komt melden.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat klopt Carlo ,hij is voor zien van een op maat geknipte smartcard, die aan de module gekoppeld is

aangepast door satencom

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...