Ga naar inhoud


NPO 1,2,3, RTL 4,5,7, SBS6 en Net5 in 2016 alleen nog HD


HG5812

Aanbevolen berichten

Ik zit hier met een 80 cm in Calpe , geen probleem hier met die zenders . Ja , zou dat dan verder op zoveel uitmaken?

Kan hoor , maar zou ik straf vinden

Ik zit nog iets verder naar het zuiden dan jou en hier lukt het ook met een 80CM maar verderop beginnen de problemen al, in het zuiden zelf wordt 1 meter of zelfs 120CM gebruikt voor de astra 3.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 149
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Nieuwe kaarten, wat er met bestaande kaarten gebeurt heb ik nog nergens kunnen nalezen.

Die zouden dan van 4,50 naar 9,50 gaan?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

In de zomer van 2014 werd de prijs van de 2e kaart zoals bekend van €1,50 naar € 4,50 verhoogd. In antwoord op een mail die ik naar aanleiding van die prijsverhoging destijds aan CanalDigitaal schreef werd daarop onder andere met het volgende gereageerd:

 

Uw extra kaarten zijn zonder HD, ook na de prijsverhoging. Ned 123 zijn vanaf 1 augustus niet meer gratis.
Als u ook HD wilt op de extra kaarten kost dit 5 euro extra per maand. De zenders die alleen in HD uitzenden(niet in SD) die krijgt u wel in HD binnen.

 

Daaruit zou je toch eigenlijk mogen concluderen dat er geen reden is, de prijs voor de extra kaart volgend jaar opnieuw te verhogen: immers, SD is er straks niet meer en je kunt NED 1, 2 en 3 etc. dan dus alleen nog maar in HD ontvangen. Voor mij (en voor vele anderen, neem ik aan) geldt dit momenteel al voor de zenders Veronica en RTL8. Maak ik nu een denkfout of klopt deze redenering?

aangepast door greydutch
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe kaarten, wat er met bestaande kaarten gebeurt heb ik nog nergens kunnen nalezen.

Die zouden dan van 4,50 naar 9,50 gaan?

MIsschien? Als je vast zit aan een jaar of 2 jaar kontrakt dat de prijs gelijk blijft of minimaal verhoogd wordt maar als je een maandelijks opzegbaar kontrakt hebt denk ik dat je ook gewoon 9.50 per maand gaat betalen voor de extra kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

afwachten maar.

1 december zou er nieuws volgen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een prijsverhoging van 4,50 naar 9,50 voor dezelfde programma inhoud is anders ook niet echt te spindokteren.

Noch 3 nachtjes slapen, dan weten we meer.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is het nooit geweest, toch heeft het merendeel van de 2e kaart gebruikers de HD zenders er bij genomen voor een extra € 5,--

Zie je het voor je dat deze trouwe klanten straks geen extra € 5,-- meer gaan betalen. Ik niet.

Daarom droom nog maar een paar nachtjes lekker.

En waar gaat het nu eigenlijk om, eet je een patatje minder in de maand, is nog goed voor de gezondheid ook.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK patatje bespaar ik ook nu al, maar zie niet wat dat nu te maken heeft met tv kijken via de schotel.
​Had juist vorige maand besloten om maar Family HD te nemen omdat het verschil met basic HD erg klein was.
​Nu wordt het alweer meer dan 10% duurder. Vraag me af hoe een provider dit  kan doorvoeren zonder problemen. En ja het antwoord is dus weer monopolie. ​

 

Ben ik trouwens de enige die na verloop van tijd achterwaarts type hier op dit forum?
 :mrehcs t​het ziet er zo uit op he

 

Ik begon die zin hierboven dus met "het ziet er zo uit op he" en daarna schreef ik "t scherm:"

Link naar reactie
Delen op andere sites

En bestaande 2e en3e smartkaarten, die nu 4,50 betalen?

Ja ik betaal nog steeds 4,50 voor de 2e en 3e kaart en als ze inderdaad de prijzen gaan verdubbelen dan gaan de extra kaarten eruit en gaan we lokaal verdelen vanaf de hoofdkaart.

 

Extra kaart Entertainment-pakket 01/12/2015 t/m 31/12/2015 € 4,50

Extra kaart Entertainment-pakket 01/12/2015 t/m 31/12/2015 € 4,50

aangepast door Debuurvrouw

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik betaal nog steeds 4,50 voor de 2e en 3e kaart en als ze inderdaad de prijzen gaan verdubbelen dan gaan de extra kaarten eruit en gaan we lokaal verdelen vanaf de hoofdkaart.

 

Extra kaart Entertainment-pakket 01/12/2015 t/m 31/12/2015 € 4,50

Extra kaart Entertainment-pakket 01/12/2015 t/m 31/12/2015 € 4,50

 

Dat lokaal verdelen zou op termijn voor nieuwe klanten ook niet meer kunnen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...