Ga naar inhoud


storing ontvangst REBOX 8000


marcow

Aanbevolen berichten

Naar mijn idee wordt dit alles nogal ingewikkeld opgelost, en het is m.i. ook gevolgbestrijding in plaats van oorzaak opheffen. Er zit in het Menu Tijdinstellingen een keurige functie waarmee de ontvanger kan worden ingeschakeld op een bepaald tijdstip (eenmalig, dagelijks, wekelijks) en ook een om de ontvanger tijdgestuurd weer in standby te zetten. (zie handleiding bladzijde 40). Na tijdgestuurde inschakeling staat de ontvanger op dezelfde zender als toen hij werd uitgeschakeld en dat kan een EPG-loze radiozender zijn.

 

Het geknipper tussen rood/blauw is een signaal dat er waarschijnlijk iets met de voeding niet goed is, hetgeen strookt met de opwarmklachten.

 

Groeten,

 

Audioniek.

aangepast door Audioniek

2x Rebox RE-8000, 1x RE-9000, 1x RE-2200 (allen Icecrypt firmware) en 1x RE-4000

Vu+ Ultimo (2xDVB-S, 1x DVB-T, image openAAF gewijzigd)

SAB Unix Triple HD (eigen E2image)

Astra 1,2,3 & Hotbird, SG-2100A rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mogelijk dien je eerst om te schakelen naar de radiozenders met behulp van 'service'; stem je af op radio5; en kan je dan wel de wekker correct instellen.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marcow,

Nee, je deed het goed dan.

 

Ik zat even met de gedachten elders, en kon niet direct op de juiste naam van de toets op de AB komen.

Ik wou dus die toets zeggen die je laat schakelen tussen TV of Radio services.

 

Het zou wel kunnen natuurlijk dat de reboxen/octa's/... enkel als wekker kunnen werken met een tv-signaal. Ik heb dit echter nog nooit gebruikt;

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...