Ga naar inhoud


Hoeveel krygt zoeen asielzoeker nu die status heeft


1pm

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Even over die 40 euro, dat schijnt de vergoeding te zijn die een gemeente per dag van het COA krijgt om een cliënt onder te brengen.

Omdat men daarmee niet uit de kosten komt, zijn er ondertussen gemeenten die tot 100 Euro per dag als opvang vergoeding krijgen.

 

Opvang kost geld, wat denk je dat het kost om vandaag met die storm een tent warm te stoken.

Een 150 kWh hetelucht kanon voor een goed geisoleerde hal van 50 x 10 meter kost mij aan huur bijna 600 euro per maand en voor slechts 8 uur per dag verwarming ben ik dan nog ruim 1.500 liter diesel per maand kwijt.

 

Zweden heeft de belastingen verhoogd en leent ondertussen geld in het buitenland om de opvang in hun land te kunnen bekostigen.

 

Een ding mag duidelijk zijn, opvang op deze schaal heeft invloed op alle facetten in onze maatschappij en leven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Opvang kost geld, wat denk je dat het kost om vandaag met die storm een tent warm te stoken.

Een 150 kWh hetelucht kanon voor een goed geisoleerde hal van 50 x 10 meter kost mij aan huur bijna 600 euro per maand en voor slechts 8 uur per dag verwarming ben ik dan nog ruim 1.500 liter diesel per maand kwijt.

 

Ach...nadat ze de 400 KW 747AM en 675 AM uitgezet hebben moeten die stroomkosten geen zoden aan de dijk meer zetten. :D

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In het artikel wordt alleen beschreven wat iemand zelf in de hand of mond krijgt, niet de overige kosten voor het onderbrengen en huisvesten en medische kosten.

Dan kom je op het bedrag van 40 tot 100 euro per dag.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1pm, het zoveelste topic met desinformatie.

 

die voedsel bank wandelgangen teut zou ik voortaan maar met een flink pak zout nemen!

is dat voor onzin hoor ik bepaal zelf wat ik als vrijwilliger doe in ned desinformatie nee hoor iedere woensdag rij ik van half 8 tot half 5 door heel zd limburg en een gedeeltelijke belgie bij winkeliers en bakkerijen voedsel op te halen wat ze niet meer verkopen dit  is zowel brood vlees groente noem maar op .

op vrijdag van half 5 tot half 7 worden de pakketten opgehaald dan wij zijn dan al de hele dag bezig ze te maken volgens de lijsten dan wat mensen vragen indien voorradig dan !

 

de reden waarom ik die vraag stel is dat ook veel van die asielzoekers komen dan moet uiteraard allemaal halal zijn dan ik heb die mensen zelf gevraagd wat krijgen jullie nu per dag , maar daar krijg je afwijkende antwoorden op dan de meeste komen wel met een auto alles ophalen dat valt op .

Bij ons is niet direct iemand die daar iets van weet nu heb ik bij de lui van de gemeente nagevraagd en die bevestigen me wat ik in de vorige reply gezegd hebben .

 

die krijgen 40 euri p/dag pp op moment dat ze een status hebben en een woning enz !  dit is wel exclusief dan gaan nog kosten vanaf , dus the parasol sla niet zoeen onzin eruit hoor want wees blij dat er mensen zijn als wij die de medemens helpen er is genoeg armoede ga maar eens een week meelopen !

 

topic kan gesloten worden mods

ik weet het nu

 

1pm

aangepast door 1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Stukje begroting, het gaat om miljarden.

 

http://www.rijksbegroting.nl/2015/voorbereiding/begroting,kst199430_12.html

 

Het mag duidelijk zijn dat deze getallen ondertussen geheel achterhaald zijn.

 

Lees dit artikel eens door, http://fd.nl/ondernemen/1118613/flink-meer-kosten-voor-asielopvang

 

Het COA betaalt alle kosten, de conclusie is dat er per asielzoeker ongeveer € 25.000 per jaar door de overheid uitgegeven worden.

Let op, dit betekent niet dat de asielzoeker zelf € 25.000 contant ontvangt. (Boekjaar 2014)

Dit kwam neer op kosten voor de belasting betaler van ongeveer € 68,50 per dag per asiel zoeker.

 

Opvang voor vluchtelingen in nood is toe te juichen, laat daar geen misverstand over bestaan.

Opvang van mensen, die met deze stroom oorlogsvluchtelingen meekomen uit een veilige omgeving mag iedereen het zelf bedenken of ze daarvoor openstaan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

St...

 

Opvang voor vluchtelingen in nood is toe te juichen, laat daar geen misverstand over bestaan.

Opvang van mensen, die met deze stroom oorlogsvluchtelingen meekomen uit een veilige omgeving mag iedereen het zelf bedenken of ze daarvoor openstaan.

 

Gisteren zag je nog een Marokkaanse Jongen, aan de Grieks-Macedonische Grens op TV bij de nieuwsberichten, die tranen weende omdat hij geen irakees, syrier, afghaan is en niet door mag reizen.

Ja wel een beetje vreemd als je de afstand tussen Marokko en Spanje kent t.o.v. Marokko en Macedonie.

 

anyway,

 

Wat de vluchteling per dag kost is volgens de Duitse begrippen gezien opvang en scholing ook grof vertaalbaar in 5 jaar investeren, daar de meesten vluchtelingen kinderen zijn (dat weten jullie hopelijk)

- integratie

- opleiding

- werk verschaffing

gedurende de meest belabberde omstandigheden in een vreemd land met groeiende antipatie en vreemdelingenhaat

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...