Jump to content
  • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By dreamboxzrend
      stream-be-vlaanderenenwalloniё.m3u stream-nl-publiekeomroep,commerciëlezendersenoverige.m3u stream-nl-regionaalenlokaal.m3u stream-nl-tweedekamer.m3u
    • By dreamboxzrend
      userbouquet._stream___de___lokal_.tv userbouquet._stream_be.tv userbouquet._stream_nl.tv userbouquet._stream_nl_regionaal_en_lokaal.tv userbouquet._stream_nl_tweede_kamer.tv
    • By oneones
      Hallo, mijn DM900 met PURE2 image werkt perfect, alleen vraag ik me af hoe ik .MKV, .MP4 bestanden beter kan manipuleren bij het afspelen.
      Het probleem dat ik met deze formaten heb, is dat ik niet kan vooruit- of achteruit kan spoelen, zoals bij mijn standaard opgenomen .ts bestanden.

Iemand een idee hoe dit te verhelpen, eventueel door een andere media player te installeren ?

Bedankt voor de idees,

Gr. Tony
    • By dreamboxzrend
      Stream: NPO 2 en 3 werkt niet meer
      Van de web site nos.nl
    • By Mimisiku
      Dochterlief heeft mijn oude DM800HD in gebruik (kabeltuner CTU1216Mk3 Philips). De backupstick is ze uiteraard kwijt geraakt. Stroomuitval en ja hoor!! Box firmware gesloopt..
      Heeft er iemand nog een image (liefst OpenPli) waar CCcam 2.3.0 in zit? Kan ik hem weer tot leven wekken. Het gaat om een originele DM800 géén clone...
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy