Ga naar inhoud


Oude Ziggo smartcard aanmelden bij 'andere aanbieder'.


Alex1970

Aanbevolen berichten

Je kunt géén UPC achtig abonnement afsluiten op een oud Ziggo kaartje... Je krijgt dan het abonnement van de oud Ziggo hoofdkaart op de kaart...

 

De oranje Ziggo (Irdeto!!!), de oranje-witte Ziggo werken in OScam en CCcam

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een reeds geactiveerde Ziggo Irdeto kaart werkt in heel het "oude" UPC gebied. Zelf kunnen testen met mijn kaart in Haarlem, Friesland en Gelderland... Werkt prima..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok. een oranje kaart dus.

 

het is me nog steeds niet duidelijk of het mogelijk is om een kaart te activeren in een oud ziggo gebeid met je eigen abonnement in het upc gebied? Ik begrijp uit de reacties dat als ik een reeds geactieveerde oranje kaart heb uit het oude ziggo gebied ik gewoon overal kan kijken. Echter een niet geactiveerde kaart wat zijn daar de opties voor? Kan je die activeren met een UPC-area abonnement in een receiver bij iemand in het oude ziggo gebied maar met je eigen (UPC-area) gegevens????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks dat net één bedrijf is geworden en ondanks dat beide coderingen (dus zowel Irdeto als Nagravision) in beide gebieden actief zijn kan je in vm. UPC gebied geen Irdeto kaart zijn aanmelden.

Volgens mij staat er zelfs in de voorwaarden dat als je verhuist naar een vm. UPC-gebied je contract aangepast wordt en ik vermoed dus dat dan al je Irdeto-kaarten omgezet worden in Nagrakaarten incl. verplichte hardware.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De oranje Ziggo (Irdeto!!!), de oranje-witte Ziggo werken in OScam en CCcam

 

post-92358-0-15205600-1453741572_thumb.jpg

 

Deze, nog van Casema, doet het ook gewoon met Oscam.

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...