Ga naar inhoud


Stievie Free: 5 Medialaanzenders gratis te bekijken online


Satfeeds-DX

Aanbevolen berichten

Ter zijner tijd zal de optie komen dat je tegen meerprijs de reclame kan skippen.

Ik kom er eerlijk voor uit , dan neem ik die verplichte troep er maar bij !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Net gecheckt: VTM: Rijker dan je denkt blijft op zwart ??

De rest doet het momenteel , en ach 30 seconde verplichte mest ,

tja .... , zolang er niet extra moet gedokt worden ....

een gegeven paard niet in z'n bek kijken , ook niet sch....n incluis grinning-smiley-044.giffood-smiley-004.gifgrinning-smiley-045.gif

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Ondanks dat ik bijna niet meer kijk , kleine meningsverandering van me

En dan spreken we nog niet over de beeldkwaliteit! Begin al dat Live, Stevie ...enz gedoe maar eens weer te geven op een groot scherm of gaat iedereen van uw gezin ergens in hun eentje in een aparte kamer zitten met hun iPad..Smartph. Brrrrr
En COOKIE MONSTER een vrije zender moet ook naar Luxemburg en in de lucht geraken en die doen dat ook niet gratis.

Bwa , ik pak de gratis ongemakken er maar bij :)

http://watch.stievie.be

https://www.vrt.be/vrtnu/tv-gids

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk geregeld familie (meer op 1 dag :o) GRATIS , uitgesteld via http://vtm.be/video :)

Dus , wat die stevie betreft , die reclame-uitwerpselen neem ik er dan maar bij !!!!

Ik weet het , die mest is irritant , maar bekijk het eens anders , GRATIS = GRATIS :)

En 't is zelfs volledig LEGAAL gratis , en GRATIS legaal , wat wil je nog meer ??

OK , Zonder reclame , heel graag zelfs , meteen zelfs , maar ja ....

 

Tja, dat wordt ons allemaal wijsgemaakt. In werkelijkheid is reclame de beste manier voor alle grote multinationals om ervoor te zorgen dat zijn hun eerlijk deel aan belastingen niet hoeven te betalen door het als kostenposten af te schrijven. Jaren geleden heb ik eens een berekening door economen gezien die aantoonde dat reclamezenders ons ontzettend veel meer kosten dan publieke omroepen vanwege alle belastinggeld dat zodoende ontdoken wordt. En dus de gewone man mag betalen voor o.a. de hele infrastructuur waar de multinationals gebruik van maken maar niet aan meebetalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reclame wordt onderbroken door het programma , onze excuses voor dit vervelend ongemak :P

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

De consument is het in zekere zin zelf schuld.

Een prijsverhoging van € 2 euro per maand wordt niet geaccepteerd, dus moet het geld uit bijvoorbeeld de extra reclame komen.

Ter zijner tijd zal de optie komen dat je tegen meerprijs de reclame kan skippen.

 

Tja, dat is altijd jouw insteek, de consument de schuld geven. Ik dacht dat ik het al eerder vermeldde, maar voor de goede orde nogmaals: in de tijd dat we nog kijk- en luistergeld betaalde bleek dat 84% van onze bevolking de toen daarvoor benodigde 15 gulden per jaar extra kijk- en luistergeld graag betaalde om daarmee van ALLE reclame op publieke radio en tv af te zijn. ALLE, zpnder uitzondering.

 

Toenmalig staatssecretaris Aad Nuijs (D'66) in het kabinet Kok had daar geen boodschap aan en verbood die stap.

 

Ergo: het zijn NIET de consumenten maar de rechtsgerichte politici waaraan we dit te danken hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De situatie op dit moment is dat het omroepbestel met behoorlijke kortingen op de bijdrage van de staat moeten werken, waarna het geld bij de consument gehaald wordt, links of rechtsom.

Linksom doordat bijvoorbeeld Ned 1,2,3 niet meer FTV op satelliet zijn, maar we een vergoeding via ons abo moeten betalen, rechtsom door reclame blokken van bijna 10 minuten bij de commerciële omroepen.

 

Het resultaat is dat ik steeds minder kijk, en favoriete programma's opneem en de reclame doorspoel, zolang dat nog mogelijk is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisterenavond was dochterlief met smartphone een youtube filmpje aan 't streamen naar onze smart tv. Ik wilde op hetzelfde moment, met mijn laptop, via Stievie Free kijken naar VTM en wat bleek, stilstaand beeld, waarschijnlijk internet te traag om twee keer op hetzelfde moment te streamen. Zelfs als ik alleen Stievie Free gebruik zijn er onderbrekingen of zoals hier eerder geschreven, beeld op zwart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik Stievie regelmatig en nooit last van stilstaand beeld of onderbrekingen. Misschien ligt het probleem aan je eigen (wifi-)verbinding? Een goeie test is altijd om het te proberen op een apparaat dat aangesloten is met een UTP-kabel. Je moet ook de adblocker van je browser uitschakelen op de website, dat vind ik wel minder leuk maar niet onoverkomelijk: liever een stukje reclame dan on demand en betalen per aflevering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De situatie op dit moment is dat het omroepbestel met behoorlijke kortingen op de bijdrage van de staat moeten werken, waarna het geld bij de consument gehaald wordt, links of rechtsom.

Linksom doordat bijvoorbeeld Ned 1,2,3 niet meer FTV op satelliet zijn, maar we een vergoeding via ons abo moeten betalen, rechtsom door reclame blokken van bijna 10 minuten bij de commerciële omroepen.

 

Het resultaat is dat ik steeds minder kijk, en favoriete programma's opneem en de reclame doorspoel, zolang dat nog mogelijk is.

 

Klopt helemaal. En wie waren degenen die ervoor ijverden dat de omroepbijdrage werd vervangen door financiering door algemene middelen? Zonder die onzinnige stap was onze publieke omroep op Moldavië na de allerslechtst gefinancierde van heel Europa was geweest. Zelfs de Albanezen en Bulgaren betalen meer voor hun publieke omroep.

 

Overigens denk ik dat er meer speelt: de infantilisering van de publieke media is ingegeven door hun wens om qua kijkcijfers tegen de commerciëlen met hun simplistische programma's op te willen boksen. Daarmee is van alles losgelaten, zoals het bezigen van correct taalgebruik en het serieus nemen van hun educatieve missie. En de grandioze verkwisting van geld door individuele presentatoren gigantische beloningen te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Op zich was het stoppen met de inning via de dienst kijk en luistergelden te verdedigen bij een verzadiging van bijna 100% betalingsplichtigen.

Het vervelende is alleen,dat de gelden die de belastingdienst int behoorlijk afgeroomd worden.

De overheid doet een (on) behoorlijke greep in de kas.

 

En de kwaliteit van de programma's is het geld niet waard.

 

De Big Bang (reclame blokken van 10 minuten ) en Lubach voor de ontspanning, dan heb je het wel gehad.

IK kijk hoofdzakelijk alleen nog thema zenders en donderdag avond Madama Butterfly, life uit het ROH!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal met je eens. En vergeet niet die krankzinnige macht van de zogenaamde netmanagers. Een beetje slimme manager zorgt ervoor dat er voor iedereen wat leuks te vinden is op een bepaald tijdstip. Maar niet de goden die de NPO zenders beheersen. Je noemt Lubach, prima vent, zie ik graag, maar ik zie Tegenlicht nog net iets liever en het reisprogramma waarin afgelopen zondag werd verteld over de moslim minderheid in Myanmar die daar door de vredelievende boeddhistische monniken worden uitgemoord ook. Drie programma's waarvan twee van de VPRO die alle drie zich aardig op eenzelfde type toeschouwer richt parallel te laten uitzenden is een dwaasheid die de omroepen zelf nooit zou zouden hebben gedaan. Sowieso vind ik het een gekheid eerste klasse dat je omroepen verplicht om met zichzelf te concurreren door hun programma's op twee netten tegelijkertijd te plakken. IK weet niet of ik zo kwaaddenkend mag zijn maar soms vraag ik me toch wel eens af of er geen kwade opzet in zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...