Ga naar inhoud


fta zenders op iptv(smart)


sattos

Aanbevolen berichten

ik heb nl een probleem,na 12 seconden beeld,krijg ik 4 seconden zwart beeld,onderin tv zie ik buffering uploaden,dan heb ik weer beeld voor 10 a 12 seconden,dan valt deze weer op zwart enzo verder,hebben jullie enige idee hoe ik dat op moet lossen?

 

ik kijk via smart tv,app smart iptv van sams##g

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoe is de internetverbinding, wifi of bedraad?

Bij wifi vrees ik dat je signaal te zwak is, ik heb hier soms hetzelfde probleem. Als ik de kabel leg is het opgelost.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan is of je internet verbinding niet snel genoeg of de bandbreedte van je iptv station is niet toereikend.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik lees dat je met ss iptv-app sneller mee kunt streamen dan met smart iptv-app.

 

 

heeft iemand ervaring met ss iptv app?

 

ceesv:brandbreedte heb ik gisteren  geprobeerd te wijzigen in modem,maar dat helpt ook niet veel.

 

heb modem zyxel

aangepast door sattos
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit heeft helemaal niks met de app te maken,goeie streams doen gewoon hun werk!

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe hoog moet internet snelheid zijn om naar iptv te kunnen kijken?

 

ik weet momenteel NIET waar het aan ligt?of aan mijn internet snelheid of aan het gebruikte app of aan degene die mij iptv aanbied?

 

internet snelheid dat betwijfel ik,want ik kan naar YOU #ube of rtl x# kijken zonder hapering

 

wie weet het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem maar van mij aan dat het aan de server ligt waar je die zender van krijgt.

Die app is goed en je internetsnelheid hoeft echt zo hoog niet te zijn,een 10Mbit is al vaak meer dan voldoende voor een HD zender.

Betreft het hier een SD zender dan is minder dan de helft al meeeeer dan voldoende.

 

Zoek het bij de server zou ik willen zeggen,dat is mijn advies.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zeker, daarmee kan je 2 full-HD streams tegelijk kijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sattos, heb je al eens een andere Ethernetkabel CAT5 gebruikt om te testen?

 

in enkele gevallen is de kabel geen cent waard namelijk als die zelfgemaakt is

met de verkeerde kleurcodering aan de stekker is het geen CAT5 twisted pair

en een koperlipje aan de stekker is ook redelijk snel beschadigd

 

is maar een tip en werk van 1 minuut

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...