Ga naar inhoud


OSCAM op kabelnoord na freeview geen beeld meer


Aanbevolen berichten

@Alex1970

De relatie Ziggo heeft betrekking op het type smartcard. Omdat de instellingen gelijk zijn aan die van Ziggo qua RSA key... Zou die niet gelijk zijn dan heeft het hele OSCam verhaal geen zin omdat de RSA key dan gewoon niet klopt (en er dus geen kaart communicatie plaats vind)...

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb je ook een heractivatie aangevraagd?

 

Mimisiku: Kabel Noord is een onafhankelijk kabelmaatschappij. Is geen onderdeel van Ziggo.

 

Nee, dat heb ik nog niet.

Maakt het wat uit of ik de kaart dan in mijn Vu+ duo2 heb, of moet die voor een heractivatie in die van mijn ouders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot wanneer loopt de periode nu? Ben wel benieuwd of alles na het verlopen van de periode ook nog goed blijft werken.

Dit heeft dan te maken met het binnen krijgen van card-updates.

 

Hij doet het nog steeds. Hoe lang? Ik hoop niet dat hij er weer mee op houd ;)

Heb ook nog een extra pakket erbij genomen, en die is zonder problemen geactiveerd.

 

Als hij het niet meer doet dan laat ik het wel weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een correcte configuratie zal die kaart prima blijven werken hoor. Iedere 2 weken verschuift de datum dus dat kun je eenvoydig testen. Gaat de datum na 2 weken niet vooruit dan komen de EMM's niet door en moet je de configuratie even nalopen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels heb ik een HD Homerun aangeschaft en een Smargo Smartreader.

@Shepherd: kun je via pm de config-bestanden van oscam met me delen? Dat scheelt mij vermoedelijk een hoop gepuzzel en uitproberen qua instellingen.

 

Heb ze gestuurd via pm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...
ElSyndrome schreef op 08 Dec 2016 - 20:44:

Hallo,

 

Zelf ben ik nu ook al een tijdje aan het stoeien met oscam icm een hdhomerun & tvheadend via het kabelnoord netwerk.

Zou ik de config-bestanden van oscam ook kunnen ontvangen via PM @Shepherd of @Earthfinder?

 

Kun je hun niet beter direct een PM sturen ipv een thread van bijna een jaar oud heropenen.?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom mag de oplossing hier niet met iedereen gedeeld worden? Daar is een forum juist voor.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zolang er geen RSA keys gedeeld worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...