Ga naar inhoud


Bij wie vliegt canaal eruit in 2016 ?


1pm

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Niet om het een of ander, maar ik kijk al wel jaren (Nederlandse) tv dankzij die gasten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja dat is maar al te waar en dan ben je mooi klaar met die gasten van CD

maar is helaas niet anders :(  :mellow:

En zo begint het gejeremieer weer van voren af aan. :sick:

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zo begint het gejeremieer weer van voren af aan. :sick:

Yep!

Vind ik ook, wat een gezeur in de marge.

Nu moeten de STB-kijkers gewoon van 80 € per jaar naar 240 € per jaar.

Geen enkel probleem toch, enkel een kleine prijsverhoging voor de paar CD-zenders waar ze naar kijken.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zojuist opgezegd.

 

Medewerker van CD was beetje wanhopig. Deed zijn uiterste best om iets anders aan te bieden. Maar ze zijn, in mijn geval, gewoon te duur geworden.

 

Toch voelt het een beetje raar :-). Ben al heel lang klant (>15 jaar). Dankzij CD konden we in uithoeken van Europa, op plekken waar nog geen eens fatsoenlijke wegen of mobiele telefoondekking was, probleemloos in perfecte kwaliteit TV kijken. Maar dat was ooit..... 

 

Wil iemand per 31-3 nog een oranje smartcard overnemen? En zo'n 2e grijze kaart, kunnen die ook overgenomen worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

... Nu moeten de STB-kijkers gewoon van 80 € per jaar naar 240 € per jaar.

Geen enkel probleem toch, enkel een kleine prijsverhoging voor de paar CD-zenders waar ze naar kijken.

 

 

Als je al grappig wilt zijn blijf dan tenminste binnen de marge.

Ik heb een Basis HD pakket voor € 12,95 per maand dus dat is € 155,40 per jaar en daar is niets mis mee en het kan zelf nog voordeliger, kwestie van onderhandelen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zojuist opgezegd.

 

Medewerker van CD was beetje wanhopig. Deed zijn uiterste best om iets anders aan te bieden. Maar ze zijn, in mijn geval, gewoon te duur geworden.

 

Toch voelt het een beetje raar :-). Ben al heel lang klant (>15 jaar). Dankzij CD konden we in uithoeken van Europa, op plekken waar nog geen eens fatsoenlijke wegen of mobiele telefoondekking was, probleemloos in perfecte kwaliteit TV kijken. Maar dat was ooit..... 

 

Wil iemand per 31-3 nog een oranje smartcard overnemen? En zo'n 2e grijze kaart, kunnen die ook overgenomen worden?

wat ga je dan nemen. Je bent er 15 jaar. Bij voor heel Europa en nu vind je het ineens duur. E er zijn toch veel HD zenders bij en content is toch meer uitgebreider dan 15 jaar. Geleden. Voor onze Belgen is de situatie anders. Tv Vlaanderen is gene vette en het' aanbod van cd vind ik zeer verrijkend en aanvullend voor ons. Daarom heb ik na zovele jaren klant mijn aanbod zelfs verhoogd tot tophd. Ik heb nu overal mijn filmzenders bij op mijn caravanneke.

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ga je dan nemen. Je bent er 15 jaar. Bij voor heel Europa en nu vind je het ineens duur. E er zijn toch veel HD zenders bij en content is toch meer uitgebreider dan 15 jaar. Geleden. Voor onze Belgen is de situatie anders. Tv Vlaanderen is gene vette en het' aanbod van cd vind ik zeer verrijkend en aanvullend voor ons. Daarom heb ik na zovele jaren klant mijn aanbod zelfs verhoogd tot tophd. Ik heb nu overal mijn filmzenders bij op mijn caravanneke.

daar ben je vet mee met die film zenders ouwe meuk allemaal

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Minplus bedoelt natuurlijk €240,00 voor 2 jaar. (Aanbod van CD voor Settopbox klanten momenteel voor 24 maanden à €10,00)

 

Dat is bepaald niet het aanbod dat ik een paar maand geleden via de post kreeg en evenmin hetgeen Jürgen noemt. CD stuurt blijkbaar niet iedereen hetzelfde aanbod. Het "aanbod" is dus meteen bij het oud papier gegaan.

Heel leuk dat jullie voor een tientje kunnen kijken maar de realiteit hier is tot nu anders. En met die realiteit van 200% verhoging ga ik niet in zee.

Mogelijk neem ik nog een jaar een vakantiepakket om de kaart te handhaven om me de her-activeringskosten te besparen in de hoop op ooit een beter aanbod , maar ik denk het niet.

Met het aanbod dat ik gekregen heb ga ik zeker terrestrial naar de "gratis" 3 publieken en een regionale want de tuner daarvoor zit in m'n TV. En met de sattuner geniet ik dan verder van de vele buitenlanders.

 

Mocht CD me ooit een aanbod sturen van een tientje per maand, een verhoging van 50%, dan wil ik er best wel over nadenken. Je krijgt per slot van rekening ietsje meer ook al kijk je er waarschijnlijk zelden naar. Maar ik reken er niet op gezien de brief die ik kreeg.

 

Waanzin trouwens dat van me verwacht wordt dat ik ga onderhandelen na een aanbod van een 200% verhoging om de verhoging iets lager te krijgen (ook al werd die onderhandelingsmogelijkheid niet vermeld). Te gek voor woorden.

 

Overigens, los van dit alles, de afgelopen tig jaren dat ik abonnee was had ik niets te klagen over CD en heb dat hier ook vaker aangegeven. De verhogingen waren acceptabel, alle contact was prima en heel plezierig en alles werd netjes afgehandeld.

  • Like 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat zijn dezelfde filmzenders bij een andere provider dan niet?

(M.a.w.: wat heeft content met de tarieven van CD te maken?)

Content heeft niets te maken met de tarieven van CanalDigitaal maar als kijker let je daar wel op. Je wilt graag zenders met wat inhoud en dus geen troep, het is dus aan CanalDigitaal zenders toe te voegen met content die interresant genoeg is voor een grote groep kijkers en daar scheelt het hem de laatste tijd behoorlijk aan. De meeste zenders toegevoegd in de afgelopen 2 jaar kijk ik nooit naar zijn ook niet boeiend en eigenlijk super zonde van mijn geld.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

CanalDigitaal zou wel gek zijn als ze content aanbieders zouden weigeren op basis van subjectieve beoordeling als diezelfde aanbieders ook bij de kabelaars zitten.

 

Je spreekt jezelf dus tegen als je beweert dat je bij CD let op content, terwijl in grote lijnen de concurrent dezelfde zenders biedt. (En die jij subjectief als "troep" bestempelt.)

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...