Ga naar inhoud


Bij wie vliegt canaal eruit in 2016 ?


1pm

Aanbevolen berichten

Dat is bepaald niet het aanbod dat ik een paar maand geleden via de post kreeg en evenmin hetgeen Jürgen noemt. CD stuurt blijkbaar niet iedereen hetzelfde aanbod. Het "aanbod" is dus meteen bij het oud papier gegaan.

Ach, ze proberen er natuurlijk uit te halen wat ze kunnen maar bekijk het ook zo van ze gaan van 90 voor het stbp naar 120 voor dat basic-hd pakket, dat is dunkt me al een enorme prijsverhoging.

Mijn stbp loopt door tot het einde en daarna zal ik een dergelijk aanbod krijgen of er verdwijnt nog een klant.

Zoniet dan schik ik wellicht een jaartje of wat in tot dvb-t2 de  npo's in uitzend.

 

CD is natuurlijk een stupide bedrijf maar die gasten moeten nu eenmaal wel winst "gaan" maken, zo zit dat tegenwoordig.

Ik verwijt nog steeds met stip de VVD voor het afbrokkelen van ons publieke bestel, die partij laat geen kans onbenut het publieke bestel zo veel mogelijk te marginaliseren.

De overige partijen val te verwijten dat ze dat hebben laten gebeuren.

 

Maarre, ze bellen je nog wel voordat je kaart(jes) op zwart gaan.

aangepast door mietde

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites


De VVD heeft samen met de PvdA die 30e zender voor een pakket ingevoerd, eentje boven de 29 van het STBpakket (welke lobby zou dat nou toch afgedwongengeadviseerd hebben?), en CD heeft het dankbaar aangegrepen om mensen naar een veel duurder pakket te dwingen. Overigens hun goed recht.

Digitenne kost nu 168€ per jaar, dus 100% duurder dan het STB. Ik vermoed dat ze met T2 ook flink in prijs gaan stijgen als het goedkoopste CD-pakket 240€ wordt.

Blijft dus over voor de plattelanders via een T-tuner de 3NPO's + 1 of 2 regionale, waar iedereen overigens al flink via de belasting voor betaalt. Waarbij je je weer kunt afvragen of al dat geld daarvoor en/of zinnig besteed wordt....

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerder aangegeven dat ik ook over zou gaan stappen, echter alle optie's meerdere malen vergeleken met alle andere aanbieders en ben tot de conclusie gekomen, dat ik toch bij Canal Digitaal blijf. Ik weet dat ik dan niet alle optie heb die andere wel hebben, maar de prijzen van die andere wegen niet op tegen de vrije keuze van apparatuur die ik nu heb, met vrij kanaalindeling en onbeperkte opname mogelijkheden. en het moet me van het hart maar ze zijn echt nog steeds het goedkoopste, maar ook ik ben niet blij met de verhoging die ik heb gekregen

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een rationele beslissing zonder emotie.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vorig jaar gehoord dat het STB paket kwam te vervallen en eigenlijk kijken we amper buiten NPO 1 2 3, en FreeVIEW (UK)

Dus ff gekeken wat we buiten NPO gekeken hebben afgelopen jaar en dat was alleen  k3 zoek k3

En dat is voor ons niet de 120euro waard is ;-) eigenlijk al niet de 90 van dit jaar

 

Kortom CD opgezegt, DVB-t ontvangers aan de VU's gezet, per 1 april over op ALL FTA in een mixs van DVB-S DVB-t

werkt prima met openPLI zijn nu wat zenders kwijt die we toch niet keken en besparen 120 euro,

en als de kinderen straks groter zijn mischien Netflix of zo er bij maar met youtube zijn ze nu super tevreden.

 

Denk dat de wereld verandert is en dat TV zenders bestaans rechten hebben maar TV boeren die dure pakkenten

aan de man bregen, het lot van de dino's tegemoet gaan (maar goed dat is een niet opjectieve mening.)

  • Like 1

VU+ duo&duo2 Visiosat astra 1,2,3 & hotbird & DVB-T FTA

Groetjes Noud

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het was de politieke wens van de 2e kamer, die ervoor gezorgd heeft dat met het basispakket met 30 kanalen moet leveren.....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De basispakketten van Sky in Duitsland of Italië wijken volgens mij niet veel af van een pakket als FamilieHD, noch in omvang van het aanbod, noch in prijs.

Sky Deutschland: 29 zenders voor €17,-. bij een jaarcontract. 

Sky Italia doet iets vergelijkbaars.

Dus is CD nou zo extreem bezig?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik denk dat je de prijs verkeerd gelezen hebt.

 

Sky Deutschland is € 37,49 per maand voor het basispakket.

 

Alleen het eerste jaar krijg je de instap prijs.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet vergelijkbaar omdat het bovenop, wat is het, 50?, FTA Duitse zenders is.

Bovendien meen ik iets anders te lezen: https://www.sky.de/bestellung/aktuelle-angebote-2629#cont40725

Starter en Entertainment lijken toch 17€ te blijven.

Dan heb je dus een stuk of 80 Duitse zenders als Duitser tegen 30 (waarvan 15 of zo buitenlandse FTA) als Nederlander voor een iets hogere prijs in Nederland.

 

Dit alles los van het feit dat CD 1 FTA reclame-zendertje had kunnen toevoegen om die 30 te halen en alle STB-klanten waren gelukkig geweest en klant gebleven.

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nou juist de FTA zenders van de Fastscanlijst (waar kabelkijkers voor betalen) niet meegerekend. 

Je moet je natuurlijk baseren op het gecodeerde aanbod. Daar betaal je voor.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er staat toch echt dat die prijs voor het eerste jaar is, daarna kost Sky € 37,49 per maand.

Een in Duitsland gangbare praktijk, om je binnen boord te halen.

Telecom maatschappijen in Duitsland zijn de eerste 12 maanden ook altijd veel goedkoper.

 

In Nederland ben je echt goedkoper uit, of je nu kabel of satelliet kijkt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed lees: Wenn das Sky Abonnement nicht fristgerecht 2 Monate vor Ablauf der Vertragslaufzeit gekündigt wird, verlängert es sich um weitere 12 Monate zu den folgenden Konditionen: Sky Starter € 16,99 mtl., enz.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...