Ga naar inhoud


Bij wie vliegt canaal eruit in 2016 ?


1pm

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ik vind het oneerlijk dat ik al jaren netjes mijn abonnement betaal en daarmee 10 euro abonnementen moet sponsoren.

Waarom zou jij recht hebben op een lagere prijs voor hetzelfde aanbod

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kunt het ook andersom bekijken.

Hoe meer abonnees alsnog blijven bij CD, hoe minder kans op verdere verhogingen. ;)

 

(Cruyffiaans denken heet dat tegenwoordig.)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het oneerlijk dat ik al jaren netjes mijn abonnement betaal en daarmee 10 euro abonnementen moet sponsoren.

Waarom zou jij recht hebben op een lagere prijs voor hetzelfde aanbod

 

Dat zou je aan CD moeten vragen zij hanteren 2 prijzen.

 

Waarom hebben vele anderen dan wel dat recht???

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat Canal Digitaal dit jaar voor mij ook vaarwel gaat worden, ik heb de laatste tijd teveel problemen met meerdere opnames tegelijk.

Steeds vaker moet ik de ziggobox inschakelen als ik een paar programma's wil opnemen.

En qua prijs is het ook niet interessant genoeg meer. Ziggo bied meer voor minder geld, dus tja, waarom dan nog die wok in de tuin... ?

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

De belangrijkste doelgroep voor CanalDigitaal is ook de mensen in het buitenland, de mensen in het Nederlandse buitengebied, schippers, vrachtwagen chauffeurs en niet de mensen in de stad. Daar zitten hoofdzakelijk hobbyisten die heel veel zenders willen ontvangen en buitenlanders die zenders uit hun eigen land willen kunnen ontvangen.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

1)Ik denk dat Canal Digitaal dit jaar voor mij ook vaarwel gaat worden, ik heb de laatste tijd teveel problemen met meerdere opnames tegelijk.

Steeds vaker moet ik de ziggobox inschakelen als ik een paar programma's wil opnemen.

2)En qua prijs is het ook niet interessant genoeg meer. Ziggo bied meer voor minder geld, dus tja, waarom dan nog die wok in de tuin... ?

1) Dat heeft op zich natuurlijk niks met CD te maken

2) Ziggo biedt meer m.b.t. hun pakketten, inderdaad. Maar daar hangt natuurlijk ook een prijskaartje aan. En de vraag is, of je die extra zenders ook allemaal gaat bekijken en hoe vaak.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1) Dat heeft op zich natuurlijk niks met CD te maken

2) Ziggo biedt meer m.b.t. hun pakketten, inderdaad. Maar daar hangt natuurlijk ook een prijskaartje aan. En de vraag is, of je die extra zenders ook allemaal gaat bekijken en hoe vaak.

Mijn configuratie is al een hele lange tijd hetzelfde. Zelfde schotel (T90), zelfde ontvanger (duo2) en heb alleen de LNB's vervangen omdat deze misschien verouderd zijn. (alps)

Het signaal is uitstekend en heb ook vrij zicht van 72 graden oost tot 50 graden west.

De laatste tijd toch wat problemen en freezers wanneer ik 3 opnames doe. Voornamelijk de themazenders als Discovery e.d..

 

Ziggo geeft op de 2e en 3e abbo gratis hetzelfde als op de hoofdkaart, dus is dat een berg goedkoper, zeker wanneer je een uitgebreid pakket hebt.

 

M7 boxen met extra kaarten is financieel geen optie (dan nog word opnemen moeilijk) dus eigenlijk kan Canal Digitaal de deur wel uit.

Of weet jij nog een goede reden om CD aan te houden?

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je al Ziggo hebt?

Nee, dan zie ik geen voordeel.

De satelliet ontvanger kan je dan aanhouden voor de ontvangst van zenders die Ziggo niet heeft.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziggo verhoogt de tarieven per 1/7/16. 

Het zal niet... :sick::angry:

Onderhand loont het de moeite om zelf een tv kanaal op te zetten en deze te streamen over het internet.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als....de belangrijkste doelgroep al in het buitenland zou zitten waarom schakelen ze dan het sd CDS pakket op de Astra19 die een groter bereik heeft dan Astra23 dan af. :whistle:

Kosten. (Vraag/aanbod en footprint Astra 1)

Astra 1 is daarom veel te duur voor Benelux-landjes. Met veel overkill/overspill.

En met een slag grotere schotel in de randgebieden is het ontvangstprobleem ook grotendeels opgelost.

 

Hoeveel extra abonnees levert Astra 1 CD op? 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er geen alternatief is schaft men als vanzelf ander materiaal aan om de gewenste ontvangst weer te krijgen!

 

 

En wat zijn die mogelijkheden?.

Als je in het buitenland woont, heb je alleen BVN, leuk bedacht, maar niet waar ik het eerst naar zou kijken.

Via internet in NL kan je van alles via internet bekijken, over de grens stopt dit abrupt,

enige mogelijkheid, VPN om via een omweg wel te kunnen kijken, maar ook dit lukt niet altijd.

 

Ook ik denk dat CD het van de expats moet hebben, in Spanje, Portugal en Turkije zitten duizenden NLers.

En natuurlijk van buitengebieden in NL zelf, waar geen kabel ligt, hoeveel mensen dat dat zijn, geen idee.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...