Ga naar inhoud


Bij wie vliegt canaal eruit in 2016 ?


1pm

Aanbevolen berichten

Klopt.

Maar er is dus tegelijkertijd een verschuiving. Net als in de rest van de detailhandel. Marktaandelen fluctueren als nooit tevoren.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Om weer on topic te komen het is niet eerlijk dat vele TSBP klanten het basis pakket voor 10 euro krijgen.

 

Of het is niet eerlijk dat velen voor het basis pakket 15.95 betalen.

 

Ik ga straks voor die 10 euro en wel voor onbepaalde tijd.

 

lukt dat niet dan voor 6 euro het basis pakket bij Telfort.

 

Ben de chaos bij CD echt zat.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Van leverancier wisselen is veelal verstandig.

Dat is het niet alleen voor het TV aanbod maar ook energie leveranciers, verzekeringen etc.

Als vaste klant krijg je nooit een mooie aanbieding, pas als je opzegt en een alternatief hebt kom je vaak in aanmerking voor een voordelig actie pakket.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cd is gewoon heel oneerlijk bezig.

 

In 2014 zou iedereen met een basis pakket SD over gaan naar het niet bestaande light pakket voor 15.95 deed je dat niet dan kon je alleen nog opzeggen.

 

Voor die 3 euro kreeg je er toen 2 zender bij en NGC kwam te vervallen. Vele klanten hebben hier tegen geprotesteerd en uiteindelijk kwamen er steeds meer zenders bij en NGC  is nooit komen te vervallen.

 

Het is te gek voor woorden dat CD niet in staat is om een programma op te zetten, je zou ook kunnen zeggen een bedrijf te runnen.

 

Eerst klanten boos maken en dan de zeilen snel bij stellen.

 

De klantenservice is waardeloos.

De website kan veel beter het is bv niet mogelijk je klantgegevens in te zien te wijzigen met een browser als Edge, Firefox, chrome

erg ouderwets om alleen te kunnen inloggen met IE11 omdat daar een java script inzit.

 

En zeg je op dan komen ze met een brief dat ze het jammer vinden.

 

Maar wie was er nou met die chaos begonnen??? Het is toch jammer/triest voor CD!!!!

 

CD is oneerlijkheid ten top en daarom zeg ik binnenkort op.

En krijg ik het niet voor 10 heb ik het bij CD gezien.

 

Was de vage emails die je van CD krijgt nog even vergeten. die zie je hier wel meer op dit forum.

 

Waar het lijkt dat je veel krijgt maar lees je het 10 keer door dan krijg je heel weinig.

 

Dat je dan meer moet betalen is dan wel duidelijk maar wat ze je beloven is dan in chaos geschreven en weet je nog niks.

 

ik kan me best voorstellen dat velen hun abo opzeggen.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga naar xs4all. Dat is ook nog eens goedkoper, meer zenders en een klantenservice die ook werkt.

IPTV van xs4all is sinds vorig jaar flink verbeterd en de kwaliteit is nu net zo goed als satelliet.

CD wordt alleen maar slechter en duurder.

Ik kan ook nog steeds niet inloggen op CD, blijkbaar is het voor hun te moeilijk om een fatsoenlijke website te maken.

Ik heb de automatische incasso al vast maar geblokkeerd.

VU+ DUO met 1,5T HDD, OpenPLI. CD abo, 80cm schotel draaibaar, duo LNB. HDTV: LG LE8500.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga naar xs4all. Dat is ook nog eens goedkoper, meer zenders en een klantenservice die ook werkt.

IPTV van xs4all is sinds vorig jaar flink verbeterd en de kwaliteit is nu net zo goed als satelliet.

CD wordt alleen maar slechter en duurder.

Ik kan ook nog steeds niet inloggen op CD, blijkbaar is het voor hun te moeilijk om een fatsoenlijke website te maken.

Ik heb de automatische incasso al vast maar geblokkeerd.

Hopelijk blijf je satelliet trouw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat krijg je nu meer dan FTA via satelliet bij een te betalen pakket bij willekeurig welke provider?

Wat kost dat omgerekend per zender waar je ook echt naar kijkt?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

De zenders die ik met het Basis pakket kan ontvangen zijn:

 

41 TV-zenders:

NPO 1 HD

NPO 2 HD

NPO 3 HD

RTL 4 HD

RTL 5 HD

SBS 6 HD

RTL 7 HD

Veronica/DisneyXD HD

Net 5 HD

RTL 8 HD

FOX

SBS 9

RTL Z

één HD

Canvas HD

Discovery Showcase HD

NGC HD

Eurosport 1 HD

Eurosport 2 NL

Nick Jr

Cartoon Network

Ketnet/één+canvas+

Discovery Channel

TLC

NatGeo Wild HD

The QYOU

24Kitchen

Nick/Spike

Disney Channel

Comedy Central

MTV NL

TV Oranje

Omroep Zeeland

Retro Music TV

VH1 Classic

VH1

MTV ROCKS

MTV Hits

MTV Music 24

MTV Dance

Hustler TV

 

Dit pakket kost 15.95

 

Bij Telfort betaal je 6 euro voor ongeveer 30 zenders de rest even niet meegerekend omdat deze FTA zijn via satelliet.

 

 

  • 1. NPO 1 (HD)
  • 2. NPO 2 (HD)
  • 3. NPO 3 (HD)
  • 4. RTL 4 (HD)
  • 5. RTL 5 (HD)
  • 6. SBS6 (HD)
  • 7. RTL 7 (HD)
  • 8. NET5 (HD)
  • 9. Veronica / Disney XD (HD)
  • 10. RTL 8 (HD)
  • 11. RTL Z (HD)
  • 12. Comedy Central (HD)
  • 13. Nickelodeon (HD)
  • 14. FOX (HD)
  • 15. Discovery (HD)
  • 16. National Geographic (HD)
  • 17. TLC (HD)
  • 18. Videotheek TV
  • 19. Disney Channel (HD)
  • 20. MTV (HD)
  • 21. Investigation Discovery
  • 22. 24Kitchen (HD)
  • 23. BBC First (HD)
  • 24. BBC One (HD)
  • 25. BBC Two (HD)
  • 26. Zender van de Maand
  • 27. Eén (HD)
  • 28. Canvas (HD)
  • 29. Ketnet
  • 31. Cartoon Network
  • 32. Disney XD (HD)
  • 33. 13th Street
  • 34. CNN
  • 35. Eurosport 1 (HD)
  • 36. BBC World News (HD)
  • 38. SBS9 (HD)
  • 39. Xite (HD)
  • 40. Al Jazeera
  • 41. Euronews
  • 42. NPO Humor TV
  • 43. NPO Nieuws
  • 44. Das Erste
  • 45. ZDF
  • 46. RTL Television
  • 48. WDR
  • 49. Arte
  • 58. NPO Z@pp Xtra
  • 68. Wildhitz
  • 70. TV5 Monde
  • 71. RTV-7
  • 72. 2M Maroc
  • 73. Antena 3
  • 75. Mediaset Italia
  • 76. TRT Türk
  • 83. Planet Turk
  • 84. Zing
  • 191. NPO 1 GOS
  • 192. NPO 2 GOS
  • 193. NPO 3 GOS
  • 501. TV Noord
  • 502. Omrop Fryslân
  • 503. RTV Drenthe
  • 504. RTV Oost
  • 505. TV Flevoland
  • 506. TV Gelderland
  • 507. Omroep Brabant
  • 508. L1 TV
  • 509. RTV Noord-Holland
  • 510. AT5
  • 511. Regio TV Utrecht
  • 512. TV West
  • 513. TV Rijnmond
  • 514. Omroep Zeeland
  • 650. Meiden van Holland Soft

 

Zelfs meer HD zenders dan bij CD. bv fox HD,comedy central HD deze zenders zijn bij CD in SD.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is toch ook logisch hoe slecht je wordt behandeld bij de klantenservice van CD en hoe ze prijsverhogingen brengen echt niet normaal.

 

Geniet gratis van 12 extra HD-zenders
U kunt nu gratis kennismaken met de superieure kwaliteit van HD, want tot 1 november ontvangt u het volledige HDTV-pakket van ons cadeau! Daarmee ontvangt u 12 HD-zenders in haarscherp beeld en kraakhelder geluid. Als ook de drie Vlaamse zenders, één HD, Canvas HD en Ketnet. Na 1 november wordt een aantal extra HD-zenders aan uw Basis-pakket toegevoegd, waaronder Nederland 1, 2 en 3. Het maandelijks tarief wijzigt hierdoor van € 12,95 naar € 15,95.
 
Nederland 1,2,3 had ik al en welke andere extra zenders worden er dan toegevoegd?????
 
Dit is maar 1 voorbeeld van hoe CD te werk gaat.
 
Bij mij moet je niet met zulke onzin aankomen.
 
En dat NGC kwam te vervallen hadden ze het niet eens over daar kwam ik achter na een klacht te hebben neergelegd bij klachtenkompas.
aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus ging ik niet akkoord met de prijsverhoging van 3 euro dan kon ik alleen nog opzeggen.

 

De klanten met een STBP kunnen nu voor 10 euro overstappen naar het basis pakket.

 

Betaalde je die 3 euro niet dan rotte je maar op, maar 6 euro daar doen ze bij cd niet moeilijk over.

 

Oneerlijkheid ten TOP.

 

3 euro minder = gelijk aan: oprotten, 6 euro minder = gelijk aan: wat ben je toch een fijne klant.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

De zenders die ik [bij CD] met het Basis pakket kan ontvangen zijn: 41 TV-zendersDit pakket kost 15.95

 

Bij Telfort betaal je 6 euro voor ongeveer 30 zenders de rest even niet meegerekend omdat deze FTA zijn via satelliet.

Zelfs meer HD zenders dan bij CD. bv fox HD,comedy central HD deze zenders zijn bij CD in SD.

 

Bedankt voor dit vergelijkend zenderoverzicht.

Dat vergemakkelijkt de keuze.

Is Telfort niet (veel) duurder omdat je er ook de internetverbinding bij "krijgt"?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...