Ga naar inhoud


Hulp bij gebruik Xsarius Satmeter HD easy PRO om DUO LNB af te stellen


Jürgen

Aanbevolen berichten

@Spoky,

 

Dat volg ik wel. Als ik gewoon en simpelweg op reis de astra 3 wil vinden om dus TV vlaanderen te kunnen kijken ( ik kampeer en heb een schotel van 80 cm en een M7 decoder bij ) kan ik dan niet inderdaad een beperkt aantal kanalen ( die 70 ofzo die ik gebruik ) laten zitten en al de rest uit de meter wissen om minder kans te lopen dat de meter reageert op een transponder van een andere sateliet? In dat geval wordt het natuurlijk eenvoudiger om de lijst van Paardengek te vereenvoudigen en in te laden.

Gr.

Bob

@bombo

het progamma om een voledige sateliet lijst aan te passen werkt hier voor geen meter bij mij en dan nog komt de transponder 11856 op nog andere satelieten voor .Je kunt bv de transponder 11856 op de nabij gelegen satelieten astra 19.2 en 28.2 eruit verwijderen , dan heb je al minder kans op de verkeerde sateliet af te stemmen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

In de bijlage zit een vereenvoudige transponderlijst voor astra 19,2 en astra 23,5 .

Hier zit voor de astra 19,2 de instellingen van Bvn ( verticaal )  en Das erste ( horizontaal )

en voor astra 23,5 de instellingen van info cd kanaal ( verticaal ) en Ned 1 hd ( horizontaal ) .

Na mijn menig is dit voldoende om de schotel uit te richten voor astra 19,2 en 23,5 .

Op verzoek wil ik ook de lijst van de hotbird en astra 28 wel inkorten .

sattp_mcu_dutch_xsarius_new--HD EASY PRO(megagert_24122016).rar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

@youngblood

Het zou fijn zijn voor de mede forumgenoten als u uw kreten met een onderbouwing onderschrijft.

Misschien heeft een ander dan iets aan uw opmerking, nu zegt het totaal niets.

 

apparaat geprobeerd en werkt gewoon niet

toltaal geen signaal  terwijl op de decoder gewoon beeld is 

DB500.DB 600 DB7025 DB800 DB 500 HD HD DB8000 HD PVR DB7080 HD DB900UHD

Big Bisat 7e13e19e23e28e3942e45e

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Of er is een bediening/aansluit fout

Of het apparaat is defect.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Vakantie tijd , dus nu even tijd om de Xsarius Satmeter HD easy PRO te updaten .

In de bijlage een bestand waarin ik 5 sat positie's heb opgenomen .

Super gemakkelijk om hier de schotel mee uit te richten .

Zie ook het tekst bestand .

Veel succes.

 

Xsarius HD Easy Prosattp_mcu_dutch_xsarius_new--HD EASY PRO(megagert10-08-2017).rarXsarius HD Easy Prosattp_mcu_dutch_xsarius_new--HD EASY PRO(megagert10-08-2017).txt

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vakantie tijd , dus nu even tijd om de Xsarius Satmeter HD easy PRO te updaten .

In de bijlage een bestand waarin ik 5 sat positie's heb opgenomen .

Super gemakkelijk om hier de schotel mee uit te richten .

Zie ook het tekst bestand .

Veel succes.

 

attachicon.gifXsarius HD Easy Prosattp_mcu_dutch_xsarius_new--HD EASY PRO(megagert10-08-2017).rarattachicon.gifXsarius HD Easy Prosattp_mcu_dutch_xsarius_new--HD EASY PRO(megagert10-08-2017).txt

 

Dankjewel mega gert. Handig! De satmeter is blij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al enige tijd geleden zo'n  Xsarius satmeter HD easy pro, maar ik krijg op geen enkele wijze verbinding met mijn windows 10 (64) PC.

De driver geinstaleerd  dan zie ik een 340 serieel in apparaat beheer.

als ik de editor opstart, komt com 3 als standaard poort (OK) maar als ik wil uploaden of uitlezen krijg ik steeds foutmelding dat het mislukt is.

Is er hier iemand die deze meter wel kan updaten via windows 10?

heel graag hulp

 

Fenzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...