Ga naar inhoud


CNN HD in Nederland en België exclusief voor satellietkijkers


Sprietje

Aanbevolen berichten

Bedankt voor de info, Sprietje.

Voor mij in ieder geval een reden weer eens vaker naar CNN te kijken.

Want hun SD beeld was overal belabberd.

 

Hij staat nu op 1 in het lijstje van 10 oost.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ok, hier mijn poging. Er staat het volgende:

 

CNN HD in Nederland en Belgie exclusief voor satelliet kijkers.

 

CNN is momenteel via satelliet in HD te onvangen. In Nederland en Belgie kan men via kabel en/of DVBT slechts in SD kijken omdat geen enkele provider het signaal in HD aanbiedt. CNN is dus alleen (exclusief) voor satelliet kijkers in HD te ontvangen. We weten echter niet hoe de situatie in het verdere buitenland is. Misschien kunnen Zwitsers CNN via de kabel wel in HD bekijken (ik noem maar een dwarsstraat). We kunnen dus alleen een uitspraak doen over de situatie in Nederland en Belgie. Vandaar de toevoeging "in Nederland en Belgie exclusief voor satelliet kijkers".

 

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.

 

Ik geef het op.

 

Niet opgeven.

Als je het stukkie zo opstelt heb je gelijk.

Punt is en blijft echter dat de oorspronkelijke auteur het niet zo opgesteld heeft.

Hij kan nog wat van je leren ...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel poeha over een zender die uitsluitend het geindoctrineerde VS standpunt uitzend... Voor een Europese kijker dus eigenlijk helemaal niet interessant qua content.. Van mij mag het dan ook gerust "onzichtbaar" blijven bij de Nederlandse en Begische kijkers... Just my two cents worth (en ja.... 7 jaar in Amerika gewoond en gewerkt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Denk je dat er op iedere T-90 een lnb voor de Eutelsat op 10 graden oost gemonteerd zit.?

Het lijkt me dat er wel heel weinig ruimte is als je de Hotbird op 13 graden oost hebt staan.

Bij een T-55 is dat wat krap, maar een T-90 heeft geen problemen met 3 graden, dat past prima.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bwa , dat ze momenteel o.a. in B & NL CNN HD exclusief via sat kunnen kijken , ok :)

Voor mij maakt het niet veel uit , CNN staat wel in mijn favo-lijst , maar kijk nooit CNN :(

Oh , Na verloop van tijd zal het meeste in HD of een hogere norm uitzenden !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...