Ga naar inhoud


CNN HD in Nederland en België exclusief voor satellietkijkers


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heel veel poeha over een zender die uitsluitend het geindoctrineerde VS standpunt uitzend... Voor een Europese kijker dus eigenlijk helemaal niet interessant qua content.. Van mij mag het dan ook gerust "onzichtbaar" blijven bij de Nederlandse en Begische kijkers... Just my two cents worth (en ja.... 7 jaar in Amerika gewoond en gewerkt)

Volgens mij gebeurd dit ook in Nederland en België. In het vlak nieuws, denk ik zijn de feedhunters, het beste af, zonder of bijna geen censuur. Als ex feedhunters genoot ik van die live beelden, en besefte ik, welke censuur er was.

On toppic, CNN is hier zelfs analoog via de kabel niet meer beschikbaar.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is er geen onpartijdig nieuws.

Het begint al bij de woordkeuze : gewapende groep, verzetsbeweging, rebellenbeweging, vrijheidsstrijders, terroristen, ...

Hoe je iets of iemand indeelt maakt meteen duidelijk aan welke kant je staat, en er zijn weinig neutrale woordkeuzes.

Er is ook gigantisch veel nieuws, je moet dus een selectie maken.

Wat toon je en wat toon je niet?

België zal bijv. meer interesse hebben voor Congo dan bijv. Duitsland, omdat het een ex-kolonie betreft.

En dan zijn er volgens mij nog de ministeries van Binnenlandse en Buitenlandse Zaken die censureren.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom kun je zeggen : "CNN wordt door de Amerikanen gestuurd".

Dat klopt, maar NOS wordt door Nederland gestuurd, en VRT door België/Vlaanderen.

Meerdere zenders van meerdere landen bekijken geeft je de mogelijkheid om meer van de werkelijkheid te weten te komen dan jouw regering je wil laten weten.

En dan is ook CNN welkom.

aangepast door zzzzzz

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een draaibare schotel van Sab, 120 cm. Toch kan ik CNN HD niet vinden op 10 Oost. Heb je hiervoor een nog grotere schotel nodig/

Zover ik gelezen heb, is ie daar al weer verdwenen.

 

http://www.satellitemagazine.com/satellietnieuws/komst-cnn-hd-op-satelliet-nog-onduidelijk/

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had het al opgemerkt rond 19u dat er weer beeld was, hopelijk blijft het nu.

post-79750-0-32804300-1460668962.jpg

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...