Ga naar inhoud


MaxDigital XP1000 problemen na update openpli 09/01/2016


wolverine

Aanbevolen berichten

Daar heb je dan ook een geldig punt.. Ik gebruik al jaren geen OpenPli meer op mijn permanente boxen... Precies om die reden.. Ik VERTIK het namelijk om als proefkonijn gebruikt te worden. Is natuurlijk puur persoonlijk en geldt in mijn geval op alle vlakken, niet alleen de electronica. Heeft ook een beetje met de opvoeding en beroep te maken. Daar worden dit soort grove fouten namelijk meteen afgestraft met een dikke schorsing of ontslag....

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 3 maanden later...

Ik heb een XP1000 in de zomer van 2014 geinstalleerd (OpenPli 3, nightly van 10-7-2014). Deze week wilde ik een EPG-ap installeren (Merlin-EPG) en ging het ding meteen updaten. Nadien startte de XP1000 één keer, met een volledige foute tijdsinstelling van 2023. Na de stroom eraf gehad te hebben start de XP1000 op, maar blijft hangen met de foto van het landschap en de vermding van OpenPli. De dirty fix plaatsen in /etc/init.d werkt niet hierbij.

 

Het liefst zou ik de nightly van 10-7-2014 weer willen installeren, die werkte tenslotte prima, maar het zip-bestand heb ik niet meer en is via Google ook niet meer te vinden. Dus er zit niets anders op dan een actuele nightly van begin mei te nemen en zonodig de dirty fix toe te passen. Ik zou liever de nightly van 6-1-2016 echter toepassen, omdat die volgens een eerdere post in deze thread goed werkte zonder fixes.

Wat is het slimst wat jullie betreft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...