Ga naar inhoud


NAS aanschaffen.


Portuuno

Aanbevolen berichten

Waarom mijn voorkeur voor Synology?

 

Goede ervaringen mee, goede support van de leverancier, snelle reactie zoals toen met het cryptolocker virus, veel goede software beschikbaar, grote community, goede ondersteuning voor oudere modellen.

 

En voor de rest onderbuik gevoel :-)

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik ben ook Synology Fan (Heb een DS1515+ en een DS414).  Qnap is ook prima, wat beter met multimedia en virtualisatie zaken.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook Asustore maakt zeer mooie nasjes. Altijd Qnap gehad maar nu overgestapt.

 

Klopt... ze timmeren flink aan de weg met mooie produkten

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vragen over het inrichten zou ik los van de aanschaf wel aan het merk en type willen koppelen

Daar een en ander niet voor Synology geld als je met een QNAP bezig bent.

Dus om verwarring te voorkomen een nieuw topic over het inrichten, of een oud want dat hebben we al eens heel uitvoerig besproken.

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tonski,

 

Misschien een idee om een topic te starten omtrent inrichten etc, NAS, gedifferentieerd naar merk en typen (indien mogelijk v.w.b. merken).

Bestaat al een oud topic over volgens jou, maar Nassen gaan ook mee met de tijd.

Net zoals routers ( zou er iets meer over willen weten, wat is de beste momenteel prijs/kwaliteit)), want die van mij werkt nog op spiritusblokjes die je moet aansteken, met van die rookpufjes etc..... :)

aangepast door Portuuno
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan wel wat roepen over Synology

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...