Jump to content

Nieuw Updates beschikbaar

Noordzee
 Share
Followers 2

Recommended Posts

• Replies 211
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik kreeg meldingen van nieuwe updates :    IMac : 10.11.3   iPhone : 9.2.1   Nu eerst maar even bezig met de Iphone-update via ITunes, zo dadelijk is mijn Mac aan de beurt. 

Posted Images

• V.I.P.

Waarschijnlijk slaat de onderstaande opmerking ook als een tang op een varken..

Mijn inziens na ga je HW upgraden en SW updaten... maar ja, voor wat het waard is.

Je krijgt in elk geval geen strafpunten als je deze 2 begrippen omdraait...;)

VU+ UNO 4K SE - iPad Mini 4 - Iphone XR - MacBook Pro 2017 - Apple TV 4

• V.I.P.

strafpunten?

:sick:

ik ben niet bang

neen neen ook op jou VU+ had je upgrades naar een nieuwe VTI versie

en updates voor die VTI versie (of openpli etc)

idem windows of appel

Georgia

Boz Scaggs

• V.I.P.

Klopt, het wordt zowat door iedereen om de beurt gebruikt.

Overigens bedoelde ik met ‘Je krijgt...’ iedereen en niet expliciet jou..😎

maar ja... waar hebben wij het over...

Beetje wazig,

Gisteravond laat Aid Air geupdate. Weet niet wan welke versie naar welke wersie.

BEN ME INLOG DUS VERGETEN  

Geen update,pech maar helaas

II moet nu bijinlog poging langer wachten voor de volge WAAR heb ik een ID /wachtwoord toegepast HOE MAAK IK M WEER WAKKERRReer  ?

Groet Ronald

Edited by ronaldsl
foutje
  • V.I.P.
45 minuten geleden zei ronaldsl:

Beetje wazig,

Hier sluit ik mij bij aan....:huh:

Ik kan hier niets van bakken.. ik zie geen verband met de denuieuwe update voor IOS, OSX, etc..

1 uur geleden zei ronaldsl:

Beetje wazig,

Gisteravond laat Aid Air geupdate. Weet niet wan welke versie naar welke wersie.

BEN ME INLOG DUS VERGETEN  

Geen update,pech maar helaas

II moet nu bijinlog poging langer wachten voor de volge WAAR heb ik een ID /wachtwoord toegepast HOE MAAK IK M WEER WAKKERRReer  ?

Groet Ronald

Je kan ook gedronken hebben, je kan ook ladderzat geworden zijn, maar in welke toestand je gepost hebt vraagt om opheldering. 🍺

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

er is vanavond weer een update geweest voor de MacBook macOS Catalina 10.15 ;) 

maar mijn probleem is er niet mee opgelost :( 

T90 met 8 lnb's, TVV Basic+, Dreambox 920 UHD, Tiny audio M7+,konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,Konig FTA20

Op 11-10-2019 om 10:03 zei Jürgen:

Het zal wel aan mijn begrijpend leesvermogen liggen maar ik begrijp het nog steeds niet.....:huh:

Wat ik begrijp is dat jij vanuit je vorige versie Sierra, dus niet vanuit Mojave, naar Catalina bent ge-upgraded, correct?

Het probleem met Safari is dus de versie 13.0.2 welke standaard met Catalina wordt geïnstalleerd, correct?

Ik gebruik nu Mojave met Safari versie 13.0.1 en dan heb ik geen enkel probleem maar ja, ik heb de eerder geïnstalleerde update Catalina ook al heel snel weer teruggezet naar Mojave.

Dus waarom niet terug naar een vorige versie die wel goed werkt?

om even op je vraag te reageren, heb de MacBook dus volledig geformatteerd naar de versie die er officieel op zat bij aankoop (Sierra), dat kan je doen door de 3 knoppen op je MacBook in te drukken tijdens opstarten (maar dat zal de MacBook gebruiker wel weten veronderstel ik ;) ) in siërra had ik geen problemen, 

nadeel is dat er een update kwam en de MacBook die automatisch installeerde, veiligheid update en update in safari dat die problemen geven van lang niks kunnen doen in safari, zelf de url aanpassen duurt zolang, niet handig bij het werken met de MacBook.

vanaf die update van safari dat automatisch is gebeurd heb ik dan de Catalina geïnstalleerd via de update pagina, waar dus het safari probleem bleef geven.

tijdens de typen vraag ik mij nu af, zou een format van de schijf nogmaals en kiezen voor laatste versie installeren geen oplossing zijn voor mijn probleem, en zou die de update voor safari met de gekende problemen bij mij niet ook direct in die laatste versie steken (Catalina momenteel)?????

vraag is ook, kan ik nog die Mojave versie die jij hebt wat ik dan denk dat die probleemloos werkte bij mij ook installeren via die 3 knoppen of 2 naar gelang welke bewerking je wilt doen voor de format van de MacBook????

T90 met 8 lnb's, TVV Basic+, Dreambox 920 UHD, Tiny audio M7+,konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,Konig FTA20

• V.I.P.
10 uur geleden zei digitaal kijker:

vraag is ook, kan ik nog die Mojave versie die jij hebt wat ik dan denk dat die probleemloos werkte bij mij ook installeren via die 3 knoppen of 2 naar gelang welke bewerking je wilt doen voor de format van de MacBook????

neen

Georgia

Boz Scaggs

• V.I.P.

Ik denk het toch wel. zolang jouw MacBook Mojave ondersteund zou het mijn inziens moeten lukken.

Hiervoor Mojave via de App Store downloaden en en dan op de bekende wijze installeren, je kunt het altijd proberen ;)

3 uur geleden zei Jürgen:

Ik denk het toch wel. zolang jouw MacBook Mojave ondersteund zou het mijn inziens moeten lukken.

Hiervoor Mojave via de App Store downloaden en en dan op de bekende wijze installeren, je kunt het altijd proberen ;)

gisteren de MacBook nog eens geformatteerd en naar Sierra gezet en dan zonder updates voor safari en beveiligingen naar Catalina gegaan via upgrade en nog steeds die problemen dat ik al enkele weken heb, dus die zit in Catalina ook die update voor safari.

zal dus moeten kijken om Mojave te installeren en geen update's meer te doen voor safari :( 

• V.I.P.

digitaal kijker,

ik heb drie jaar met apple iMac gewerkt

je kunt alleen een systeemherstel krijgen van die OS versie die op de Apple bij aankoop stond

je kunt alleen upgraden van die of een nieuwere naar de allernieuwste OS dus mojave welke een oudere versie tussen Sierra en Catalina is, is voor jou geen optie

hoe je het ook wilt bekijken, Apple levert alleen de allerlaatste indien je upgrade

p.s.

een backup via de Apple Time Machine herstellen naar een vorige versie is wel wat anders dan systeem herstel en upgraden <> dus dat is iets anders dan je wenst

Edited by Tonskidutch
p.s.

Georgia

Boz Scaggs

• Michel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Con
      Een kennis van mij heeft een Iphone en een Ipad
      en krijgt deze melding als ze een mail beantwoord
      of doorstuurt.

Als ze zelf een mailtje stuurt gaat alles goed.

Iemand bekend met dit probleem?
      (het ziet er naar uit dat het niet aan haar host ligt)
    • By RaveMaus
      Op de Mac uiteindelijk maar eens Parallels geïnstalleerd; sommige progjes heb ik toch wel echt nodig en die werken enkel onder Windows 10.

Zo heb ik een app dewelke naar een specifieke FTP server gaat kijken ergens in Duitsland. Werkt prima op een échte Windows computer, maar onder Parallels lijkt die geen internet te krijgen.

Eigenaardig dat bvb Edge wel werkt.

Kan er mij iemand hierbij helpen? Geen idee hoe die Windows 10 in Parallels werkt.

bedankt!
      Gert
    • By trust
      Ik heb een iphone  5 SE , met airplay via een cast doosje (Mirroring-B841C5) kan ik op mijn TV foto's en films vanaf die iphone afspelen .
      Op die tel. heb ik ook de Ziggo GO App , kan ik het beeld daarvan ook naar een willekeurige TV (op vakantie adres , met alleen HDMI) sturen .
      Wifi is aanwezig
    • By Tonskidutch
      https://blog.twitch.tv/en/2020/06/17/twitch-studio-beta-comes-to-mac/

voor de geinteresseerden

• By Con
      Een kennis van mij heeft soep over een Macbook pro laten vloeien.
      Mijn vraag is, is een toetsenbord van zo'n Macbook eenvoudig
      inwendig te reinigen?

Het resultaat van de soep is in ieder geval dat er nauwelijks meer
      beeld is op het scherm en volstrekt onwerkbaar.
    • By ronaldsl
      Wie kan mij mij een goede en gratis tekstverwerker voor IPad adviseren?
    • By ronaldsl
      Ik heb op m’n pad een belangrijke PDF gedownlde PDF binnen gehaald.  

Maar waar staat deze dan ?

ik kan m niet vinden.

groet Tonald
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.