Jump to content

HD Zenderlijst Canal digitaal

di-on-air
 Share

Recommended Posts

Eurosport deed het met wielrennen, helaas kan ik wel zeggen.

Ze zonden afgelopen week de ronde van Polen snachts uit, gooien niets zeggende reclame als het wat spannender wordt en houd zich voor een groot deel bezig met herhalen van herhalingen welke herhaald worden. 

• Replies 466
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het valt mij op, dat er nog verscheidene zenders zijn, die Canal Digitaal nog in sd doorgeeft in haar zenderlijst, terwijl de hd versie ook beschikbaar is. Zie voorbeelden hieronder.   Astra 1 087

Misschien kan canaldigitaal nog enkele schoonheidsfoutjes uit de fastscanlijst halen.   Film1/Sport1 zenders (Ziggo Sport) achter elkaar zetten. HBO zenders met Film1 zenders omdraaien. Vervolge

Als je vandaag een nieuwe fastscan laat uitvoeren, zijn er enkele sd zenders vervangen door hd zenders. 087 NHK HD 143 Servus tv HD Deutschland (omgewisseld met de Oostenrijkse versie die nu gecodee

Posted Images

14 uren geleden, di-on-air zei:

Fox Sports 3 toegevoegd in de zenderlijst.

27 (29) Fightbox

28 Eurosport Deutschland 

29 (30) Fox Sports 1

30 (31) Fox Sports 2

31 Fox Sports 3

32 Fox Sports 4

Fox Sports 3 wordt op dit moment nog niet via de satelliet uitgezonden.  Ik snap eigenlijk niet helemaal waarom ze die pakketten niet compleet maken of bied alleen eredivisie aan of international. geklungel.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & DVB-T2 / Rpi2 ADS-B (MLAT) FlightFeeder

IPTV:  KPN 4K IPTV / Android 4K IPTV box / KODI & Netflix / 60 TB SAN / Glasvezel: 500/500 Mbit

• V.I.P.

Gewoon dwang om je naar (tenminste) een gecertificeerde ontvanger te bewegen en om IPTV te promoten. Ze hebben geleerd dat Sport (als enige) nog verkoopt en dat mensen dat tóch willen betalen en tegen beter weten in dan maar omgaan....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF

13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Triax 60

• 1 month later...

Nieuw in de lijst (internet zender) XITE HD op voorkeuze 26

FAF6453E-66B4-47EA-A4BE-79C56832950E.jpeg

Edited by di-on-air

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Volgens CD is Xite voor iedereen. Maar ik krijg hem ook niet open de technische afdeling zou er naar kijken is al een week aan het kijken. Normaal CD gedrag abo’s verkopen in 1 min vragen op een goede manier beantwoorden of problemen oplossen vergeet het maar. Zelfde met hun nieuwe on demand serie aanbod eerst of FB posten dat iedereen kan bingen blijkt nu het goedkoopste pakket ook weer uitgesloten te zijn

Wat dan wel weer aardig is dat ik in de App meerdere zenders open heb staan die niet in het Riant pakket thuis horen, deze zenders waren een keer zender van de maand en blijven daarna gewoon in de App staan.

AutoMotorSport HD

Love Nature HD

RTL Crime

Stingray Classica HD

MyZen.tv

RTL Telekids

Stingray iConcerts HD

Edited by erwin05

• 2 weeks later...
1 uur terug, erwin05 zei:

Zenders staan nog steeds open, XITE HD nog steeds geen stream met het Riant pakket.

Duurt altijd even voor het uitgezet wordt, ligt eraan wanneer ze hier weer alles lezen. Zo is het ook jaren goed gegaan met Sport Golf die altijd open stond totdat iemand het hier melde en een maand later de boel op slot ging.

SAB Titan 4 Combo
Movie Cube S850H - Full HD Recorder/Mediaplayer + Dual digital HD tuner + 2TB HDD
Xiaomi Mi Box 3  -  Panasonic TX-P42UT30E

Op 26-10-2020 om 22:15, Penthe zei:

Duurt altijd even voor het uitgezet wordt, ligt eraan wanneer ze hier weer alles lezen. Zo is het ook jaren goed gegaan met Sport Golf die altijd open stond totdat iemand het hier melde en een maand later de boel op slot ging.

Ik denk dat ze bij CD echt wel weten dat de zenders die zender van de maand zijn geweest gewoon open staan voor het Riant pakket.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By paardengek
      Te koop, oranje Canal Digitaal smartcard.  20 euro per stuk. Ik heb er 3 stuks liggen.

Met vriendelijke groet, paardengek
    • By greydutch
      Hallo,
      Ik ben er niet helemaal zeker van of mijn probleem hier eigenlijk wel thuishoort, maar ik heb geen betere mogelijkheid gevonden. Mag natuurlijk verschoven worden, als dat nodig is.

Sinds jaar en dag heb ik aan mijn PC een Technotrend TT connect S2-3650 CI met daarin een AlfaCrypt Cam en een originele Canal Digitaal card (oranje/wit). Als software gebruik ik DVBViewer, een erg goed programma. Deze constellatie liep jaren lang zonder problemen, tot enkele dagen geleden. Ik heb in eerste instantie contact opgenomen met het forum van DVBViewer en naar het schijnt ligt het probleem bij Windows! Sinds de update naar versie 2004 hebben namelijk meer mensen problemen en de enige oplossing is blijkbaar naar Windows versie 1909 te downgraden (wat bij mij niet meer lukt, aangezien de update al enkele weken geleden werd geinstalleerd). Het is bovendien ook geen echte oplossing.

Mijn vraag is: kent iemand een vergelijkbare receiver zoals de Technotrend, waarmee de Canal Digitaal kaart goed communiceert en die geen problemen met deze nieuwe Windows versie heeft? De firma Technotrend bestaat volgens mij niet meer en ik heb tot nu toe eigenlijk niets vergelijkbaars gevonden. Aan de andere kant: ik ben vermoedelijk niet de enige die de mogelijkheid wil hebben programma's direct op mijn PC te bekijken en, vooral ook, te kunnen opnemen. Dat functioneerde eigenlijk altijd perfect.

Mijn dank!
    • By Jürgen
      De titel is denk ik niet helemaal correct maar kon even geen betere vinden.

Ik heb een CD abonnement voor 6 maanden welke ik per maand apart op een door mij aangegeven datum kan laten ingaan.
      De eerste 2 maanden had ik tot eind juni verbruikt.
      Omdat je nooit op dezelfde dag het abo voor de volgende maand, in dit geval de 3e maand, heb ik het abo voor de 3e maand op dinsdag 4 augustus geactiveerd om de dag daarop, woensdag 5 augustus,  naar CD te kunnen kijken.
      Dit ging uitstekend tot vanavond, geen beeld.
      Na even gezocht te hebben, overal behalve de abonnementsperiode want die liep immers tot 5 september kwam ik achter dat maande 3 helemaal niet geactiveerd was, dit terwijl ik al anderhalve week naar CD heb gekeken.
      Nu maar weer de 3e maand vanaf morgen opnieuw geactiveerd.
      Het enige positieve is dat ik nu anderhalve week gratis heb gekeken.

Het blijft natuurlijk wonderbaarlijk dat een geactiveerde maand simpelweg weer wordt gedeactiveerd.

• By formulerfs
      diverse nederlandse zenders liggen er uit nu om 16.55 uur.

---johan---
    • By lujo
      Om mij als klant te behouden krijg ik van CanalDigitaal volgende kortingen toegezegd:

Pakket: Rijk
      Klant: Sinds 2006

Verlengen met 1 jaar
      - 2 maanden gratis

Verlengen met 2 jaar
      - eerste jaar 13 euro korting (11,95 ipv 24,95)
      - tweede jaar geen korting 

Ik ben benieuwd wat voor maximale kortingen jullie hebben kunnen krijgen om klant te blijven?
    • By Robdebruin
      Olá, ik heb net een nieuwe receiver gekocht (amiko 8265 +) omdat de sat801 m7 de geest heeft gegeven. Er moet echter nieuwe firmware ingeladen worden omdat de receiver de canaldigitaal kaart niet herkend. Wie weet waar ik deze firmware kan vinden /downloaden? 

Alvast bedankt Rob 
    • By schapi
      vanaf laatste update alles van cd zwart op testkanalen na, terug naar begin pli 7.2 met ccam203 en draaid weer goed. dit ook op een andere db 800 getest resultaat was gelijk
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.