Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
di-on-air

HD Zenderlijst Canal digitaal

Aanbevolen berichten

Waarom kunnen ze de fastscan niet uitbreiden? Ik zou graag zien dat er een keuze zou zijn om alleen maar de astra 1+3 te hebben. Veel mensen hebben geen astra 2 of hotbird, dus al die zenders staan wel overbodig in de lijst, wat onhandig is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Waarom kunnen ze de fastscan niet uitbreiden? Ik zou graag zien dat er een keuze zou zijn om alleen maar de astra 1+3 te hebben. Veel mensen hebben geen astra 2 of hotbird, dus al die zenders staan wel overbodig in de lijst, wat onhandig is.

Valt toch best wel mee?

Alleen de BBC sd zenders staan niet goed.

Ook zou canaldigitaal de fta nieuwszenders vanaf 101 kunnen plaatsen (nu tussen de canaldigitaal abbo zenders)

Zo ontstaat er weer ruimte tussen de 81 en 90 voor evt nieuwe canaldigitaal abbo zenders.

101 BBC World news HD

102 CNN

103 CNBC

104 Bloomberg

105 Sky News

106 France 24

107 NHK (HD versie)

108 Euronews

109 Al Jazeera

110 RT HD

aangepast door di-on-air

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Waarom staan de gecodeerde zenders Animax (994/A1 12, 515H 22.000) Planet (995 A1 12, 722V 23.500) en Sportdigital tv (997/A1 12, 722V 23.500) in de fastscanlijst van canaldigitaal?

Die kan toch niemand zien?

aangepast door di-on-air

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Volgens Totaal TV gaat Servus tv Ostereich (143 fastscanlijst) vanaf 1 maart coderen.

Dit komt vanwege de exclusieve rechten voor de motorraces voor Oostenrijk.

Mag dan aannemen dat de Duitse versie van Servus TV daarvoor in de plaats komt?

Deze zit ook op dezelfde transponder.

We wachten af......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Volgens Totaal TV gaat Servus tv Ostereich (143 fastscanlijst) vanaf 1 maart coderen.

Wellicht gaan ze dan alleen gedurende de motorraces de boel coderen.

Ze zijn in oostenrijk wel gewend aan het omschakelen van FTA -> Crypted want dat doen ze op andere kanalen ook wel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hope Channel HD Astra 1 11,244H 22.000

Kan worden toegevoegd achter Bibel TV HD (206) en K-TV (207) op voorkeuze 208.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beetje onredelijk van mij mbt SR HD.

Deze zender is pas vanaf vandaag te zien in HD.

Zo snel in de hd fastscanlijst?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mag dan aannemen dat de Duitse versie van Servus TV daarvoor in de plaats komt?

Deze zit ook op dezelfde transponder.

We wachten af......

En waarmee kan je Servus dan decoderen?  Met de ORF Kaart? of heb je daar nog niets over gelezen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat ik wel leuk zou vinden : sport1 voetbal ( waar ik extra voor betaal) of hoe het nu ook heet eindelijk eens in HD. Denk soms dat ik te veel gedronken heb als ik naar dat SD-beeld kijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat ik wel leuk zou vinden : sport1 voetbal ( waar ik extra voor betaal) of hoe het nu ook heet eindelijk eens in HD. Denk soms dat ik te veel gedronken heb als ik naar dat SD-beeld kijk.

Denk dat dit in het algemeen geld voor de premium pakketten.

Film of sport waar je extra voor betaald moet eigenlijk gewoon in HD zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

das waar boulder meldt hier in een ander topic hoeveel hd zenders telenet heeft. wel dan mag cd ook hun filmpaketten en sport in hd zetten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

RT Espanol HD Astra 1 11,377V 22.000 kan worden toegevoegd bij de Spaanse zenders.

209 Canal 24 horas

210 tve

211 RT HD Espanol

212 TeleSur

aangepast door di-on-air

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

109  -  Fashion TV  -  TV  -  19.2°E  -  11156 V 22000 5/6  -  Free to air  -  Lifestyle

Fashion TV (19.2°E) is al een maand geleden vervangen door Discovery (Movistar+) en gecodeerd.

Staat op nr.109 als Fashion TV in de CanalDigitaal HD-zenderlijst en is nog steeds niet aangepast of verwijderd.

aangepast door satmaat

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen