Ga naar inhoud


Ook prijsverhoging bij TV Vlaanderen.


FredjeF

Aanbevolen berichten

Heb deze brief ook gehad.

Het enige positieve is dat ik net in jan 2016 voor een gans jaar betaald heb aan het oude tarief.  De verhoging gaat dus voor mij maar in op 1 jan 2017.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Heb deze brief ook gehad.

Het enige positieve is dat ik net in jan 2016 voor een gans jaar betaald heb aan het oude tarief.  De verhoging gaat dus voor mij maar in op 1 jan 2017.

 

Willy

Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Zou goed kunnen dat je per 01-03-2016 toch meer moet gaan betalen en dat ze je gewoon een nota sturen.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees op hun website “TV VLAANDEREN Live TV is overal beschikbaar via 3G en 4G”

Ik maar denken dat ik een abonnement had afgesloten voor satelliet tv.

Dus zij kletsen daar een of andere dienst bij via internet en iedereen mag 2 € extra afdokken, of het boeltje opzeggen.

Wat wordt de volgende verplichting ? All in one of opzeggen.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dit ongehoord van TV Vlaanderen.
Vele mensen die in het buitenland wonen hebben juist een abonnement op TV Vlaanderen genomen om in het buitenland naar de Vlaamse tv te kunnen kijken via de satelliet. Nu moeten die tienduizenden mensen gaan betalen voor een dienst die alleen in België te gebruiken is.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb deze brief ook gehad.

Het enige positieve is dat ik net in jan 2016 voor een gans jaar betaald heb aan het oude tarief.  De verhoging gaat dus voor mij maar in op 1 jan 2017.

 

Willy

Ik heb in oktober 2015 betaald voor een gans jaar. Als ik komende maanden een nota krijg, stapt deze 9 jaar trouwe TTV klant over naar belgacom. Nieuw basic + tarief is €24,90, Belgacom 5 boeketten in 1  €14,95 (heb al belgacom internet ). Het enige wat me voorlopig nog bij TTV houdt is de vrije keuze van ontvanger ( met dank aan men Mutant 2400) , de vraag is hoelang dit nog kan...

 

Davy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in oktober 2015 betaald voor een gans jaar. Als ik komende maanden een nota krijg, stapt deze 9 jaar trouwe TTV klant over naar belgacom. Nieuw basic + tarief is €24,90, Belgacom 5 boeketten in 1  €14,95 (heb al belgacom internet ). Het enige wat me voorlopig nog bij TTV houdt is de vrije keuze van ontvanger ( met dank aan men Mutant 2400) , de vraag is hoelang dit nog kan...

 

Davy

Toch maar oppassen met die 5 boeketten, die 14,95euro is surplus op je abonnement en heel veel HD zender zitten er niet in en uit ervaring weet ik dat sd bij Belgacom (Proximus) een stuk minder kwaliteit geven dan op sat. Dat zijn mijn ervaringen, maar iedereen is vrij te doen wat hij wil hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het prijsverschil van een abonnement zonder tv in vergelijking met een abonnement MET tv is 13 euro in mijn geval , zoals eerder gepost.
Tel daar die 14.95 bij van de 5 boeketten en je komt aan 27.95 euro.

Voor mezelf ook nog een klein beetje randapparatuur (Devolo-toestanden) ..  Ik heb de rekening ook gemaakt en waarschijnlijk deden ze dat bij TVV ook.
Met of tegen mijn zin : veranderen loont misschien niet eens.

Alternatief is wel : één 'boeket' nemen bij Proximus. Dat kost maar 5.95. Als je daarmee alle kanalen hebt die je wil zien is het een winst van 5 euro per maand, 

randapparatuur niet meegerekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het nu wel.

Zou een TVV basic+ abo gaan overnemen.

Maar op zo'n prijsverhoging zit ik niet te wachten.

 

Blijf wel bijnd e M7 groep overigens en neem voor € 7,90 extra zeven keuzezenders bij Skylink. Dan maar geen NPO en Vlaamse zenders via de sat.

Ik zit voor de NPO mijn tijd wel uit bij Digitenne in sd.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe lang is het nog maar geleden dat hier bij hoog en bij laag ontkend werd dat TV Vlaanderen ook ging verhogen?

Het waren die van de kabel die altijd maar verhoogden, beweerden sommigen.

En boem, ze is daar al, die prijsverhoging.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Zou goed kunnen dat je per 01-03-2016 toch meer moet gaan betalen en dat ze je gewoon een nota sturen.

 

Dan zou dit de eerste keer zijn.  Bij een verhoging in het verleden, heb ik geen naheffing ontvangen.  (en daar was mijn eerdere post op gebaseerd)

Maar ja, je moet van niets verschieten bij die gasten.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laatste Prijsverhoging Basic + is alweer 3 jaar geleden, andere providers doen dit jaarlijks over, en soms met minder aanbod er boven op.

 

CanalSat abo is vanaf 39,90 €

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wiz schreef op 28 Jan 2016 - 17:12: 

snapback.png

Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Zou goed kunnen dat je per 01-03-2016 toch meer moet gaan betalen en dat ze je gewoon een nota sturen.

 

Dan zou dit de eerste keer zijn.  Bij een verhoging in het verleden, heb ik geen naheffing ontvangen.  (en daar was mijn eerdere post op gebaseerd)

Maar ja, je moet van niets verschieten bij die gasten.

 

Willy

 

Ik zit ook met die onduidelijkheid.

Ik heb een jaar vooruit betaald tot 30/4 en ga mijn abo opzeggen.

Ik zal dit als einddatum stellen, tenzij ik reeds vanaf 1/3 meer zou moeten betalen, dan einde is 29/2/16.

 

In verband met Proximus en boeketten, ik schik voor Maxi te gaan 74,95 euro/m te gaan, daar zijn 5 boeketten inbegrepen.

Tevens id het dan ook mogelijk om bijkomend belgisch voetbal te kijken.

 

Ik herken in wat TV-VL nu doet met Live TV de werkwijze van Telenet: u doen betalen voor iets wat je niet wilt en daar heb ik een aversie voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...