Ga naar inhoud


Ook prijsverhoging bij TV Vlaanderen.


FredjeF

Aanbevolen berichten

Ter vergelijking.  Ik heb net USTV Now effe geïnstalleerd.  (7 kanalen gratis - CBS, NBC, ABC, Fox, PBS, My9 and CW)

Werkt van de eerste keer.  En meteen is er Chromecast ondersteuning.  (Dus het op Uw Tv krijgen is geen enkel probleem)

 

Dit is met deze Live TV van TVV wel anders.  Chromecast - nooit van gehoord.

Veel storingen.  Alleen op je PC, tablet of smartphone.  En alles zo beperkt dat je nooit naar je TV kunt.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb net USTV Now effe geïnstalleerd.  (7 kanalen gratis - CBS, NBC, ABC, Fox, PBS, My9 and CW)

 

Wat heb je gedaan toen je gevraagd werd aan te kruisen "I am a US citizen"?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een beetje gelogen:  I am a US citizen

Indien ze verder vragen kan ik ze wel echter mijn Social Security Number geven (heb 2 jaar in de VS gewerkt)

Mar dit vroegen ze niet.

 

 

Willy

  • Like 1

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb live TV ook uitgetest, oei.. dat is inderdaad nog serieus brak.

Via de web browser valt het signaal vrij veel weg.  Enkel MTV blijkt goed te werken.

Via de smartphone niet bruikbaar, ik krijg steeds de melding dat men account niet werkt.

 

En dat terwijl tvvlaanderen meer en meer begint te hangen op mijn decoder, ligt het nu aan OSCAM, don't know.  Ik draai al tijden met een sid limit van 2, en nog.
En nu deze prijs verhogen, de fun is over TV-Vlaanderen.   Wij zijn ook heel sterk aan het twijfelen om naar Belgacom over te stappen, en dus met minder gezever.

jammer!
 

dm800hd, dm8000, wdtv live, multytenne 45 twin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb live TV ook uitgetest, oei.. dat is inderdaad nog serieus brak.

Via de web browser valt het signaal vrij veel weg.  Enkel MTV blijkt goed te werken.

Via de smartphone niet bruikbaar, ik krijg steeds de melding dat men account niet werkt.

 

En dat terwijl tvvlaanderen meer en meer begint te hangen op mijn decoder, ligt het nu aan OSCAM, don't know.  Ik draai al tijden met een sid limit van 2, en nog.

En nu deze prijs verhogen, de fun is over TV-Vlaanderen.   Wij zijn ook heel sterk aan het twijfelen om naar Belgacom over te stappen, en dus met minder gezever.

jammer!

 

Belgacom aanbod HD zenders heel min en bij TV Overal ook dikwijls melding "server niet beschikbaar" vooral als je wilt kijken naar Proximus 11 voetbal. Gaat ook niet open met alle browsers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik vorige week naar TV Vlaanderen belde kon ik een optie kiezen om mijn abonnement op te zeggen (automatische stem-menu).
Mijn abonnement verlagen kon ik bij de telefoniste zelf niet doen. Het moest via email.
Ik ben eens benieuwd wat er zou gebeuren als je aan de telefoon probeert op te zeggen.
Dit zijn trucs die ik al eerder heb gezien bij een grote telecomoperator waar ik zelf gewerkt heb. 
Toen de klanten daar met zo grote aantallen vertrokken dat zelfs de grootste optimist er bang van werd, moesten ineens de opzeggingen schriftelijk gebeuren en mocht het niet meer aan de telefoon. Klanten die nog niet echt overtuigd zijn dat ze weg willen, zijn dan soms te lui om die brief te schrijven.

Wat zou het grootste verschil maken in het aantal actieve klanten : de meest afschuwelijke reclamespot van het jaar, maar wel met Vlaamse zanger...  of alle veranderingen die bestaande klanten ontmoedigen om klant te blijven ?

 

aangepast door haelewyn
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 jaar geleden ben ik redelijk fanatiek overstapt van Telenet naar TV Vlaanderen. Vrije keuze van decoder en geen rode knop toestanden met constante prijsaanpassingen en verdoken kosten. Een paar jaar geleden nam TV Vlaanderen plots Discovery Science af. Volgens Glenn van de klantendienst stopte de zender ermee. Redelijk frapante leugen, want andere providers bieden dit nog aan.

 

Ik kreeg dus ook die bewuste brief als BASIC+ klant. Betaalde voor een heel jaar in november 2015. Opzeggen blijkt geen probleem volgens de voetnoot in de brief. Alleen wordt er niet gesproken over terugbetaling van de maanden die je niet gebruikt. 

 

Mijn gevoel is dat TV Vlaanderen goed weet dat sateliet klanten het voordeel van vrije decoder belangrijk vinden, maar vooral dat iedereen die een schotel tegen z'n gevel heeft hangen die niet snel gaat weg doen. Ik ben het dus beu en ze vliegen eruit. Alleen vroeg ik me af wat er mogelijkheden zijn om betalende sateliet zenders te verkrijgen? Het is zonde dat ik mijn Vu Plus Duo met 4 quad koppen daar voor niks laat hangen aan de gevel. Als ik zo kijk in de vrije zenderlijst van TV Vlaanderen dan denk ik alleen nog naar BBC en andere Engelse zenders te kijken via sateliet. Kan ik hier meer uithalen?

 

Als ik Proximus TV neem dan zou me dat in mijn pack slechts 8 euro + 5.95 kosten voor het Nature & Discovery pack. Dan heb ik er onmiddellijk terug Discovery Science bij. Je weet wel die zender die volgens de klantendienst van TV Vlaanderen niet meer bestaat, maar ook Discovery World en My Zen TV (voor wat het waard is). Ik ben altijd bang geweest voor die Proximus TV omdat ze internet signaal gebruiken. Met twee tienders die ruim 400 GB per maand aan dataverkeer er door sleuren vraag ik me af wat de impact is want ik heb mijn internetverbinding 24/7 professioneel nodig. Zitten er ergens addertjes onder het gras die ik vergeet?

 

PS: Was er geen sprake om vrije decoders toe te staan bij (ik dacht) Telenet? Als dat zo is dan volgt Proximus vermoedelijk ook. Telenet komt er niet meer in. Dat zijn de grootste incompentente prutsers die ik ken. Never again!

aangepast door WimVM
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Misschien een abonnement bij Canaldigitaal?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik ben altijd bang geweest voor die Proximus TV omdat ze internet signaal gebruiken. Met twee tienders die ruim 400 GB per maand aan dataverkeer er door sleuren vraag ik me af wat de impact is want ik heb mijn internetverbinding 24/7 professioneel nodig. Zitten er ergens addertjes onder het gras die ik vergeet?

 

Hoi,

 

de snelheid en de mogelijkheden hangen af van de afstand van bij je thuis, naar de kast op de hoek van de straat.

 

Normaal wordt er 30 Mb/s gereserveerd voor Proximus TV.

 

Als je dus Proximus tv kijkt, dan kan de snelheid van het internet wel omlaag gaan.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

PS: Was er geen sprake om vrije decoders toe te staan bij (ik dacht) Telenet? Als dat zo is dan volgt Proximus vermoedelijk ook. Telenet komt er niet meer in. Dat zijn de grootste incompentente prutsers die ik ken. Never again!

Wel, er is al een hele tijd "TV met een kaartje", dit is een CI+ module, dus je ontvanger moet CI+ ondersteunen om ermee samen te werken, je hebt dan dezelfde nadelen als je bij een CI module hebt.

Wat er zo incompetent zou zijn aan Telenet weet ik niet, ik heb alleen TV van hen (vroeger nog internet gehad), maar ik heb op al die jaren analoge en later digitale kabelTV één keer een uitval meegemaakt.

Dat kan ik van TV Vlaanderen niet zeggen, dat een paar keer in volle prime time zenderuitval had, die dan urenlang duurde.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, er is al een hele tijd "TV met een kaartje", dit is een CI+ module, dus je ontvanger moet CI+ ondersteunen om ermee samen te werken, je hebt dan dezelfde nadelen als je bij een CI module hebt.

Wat er zo incompetent zou zijn aan Telenet weet ik niet, ik heb alleen TV van hen (vroeger nog internet gehad), maar ik heb op al die jaren analoge en later digitale kabelTV één keer een uitval meegemaakt.

Dat kan ik van TV Vlaanderen niet zeggen, dat een paar keer in volle prime time zenderuitval had, die dan urenlang duurde.

 

Telenet... lang verhaal. Maar samengevat had ik op een bepaalde dag 5 klantnummers, alle abonnementen van de werknemers van een ex-werkgever stonden op mijn factuur en als dat nog niet genoeg was kregen we constant een overbezettoon als we probeerden bellen of gebeld wilde worden. De uitleg van Telenet: onze centrale is overbelast, maar je belt nu met een GSM, dan kan je bellen, dus we zien het probleem niet. Creditnota's dat kennen ze bij Telenet niet. Ook al is dat volledig terecht, scheur de factuur maar kapot zeggen ze dan. Waarna ze ons op de zwarte lijst hadden gezet omdat we die facturen niet betaalden, ja die we moesten kapotscheuren. En als ik hun ooit eens belde voor een faxnummer te krijgen, dan vertelde ze me: dat kan niet. Hoezo dan? Het nummer volgend op jou telefoonnummer is van Belgacom. Ja, en dan? Geef me dan een ander faxnummer, niemand vraagt toch dat het nummer opeenvolgend moet zijn. Dat kan niet. Teruggebeld, en toen ging het plots wel. DAT is de reden dat ze hier NOOOOOOIT meer binnenkomen. En ik zal het ook aan iedereen afraden. Het zijn een bende boeren.

aangepast door WimVM
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...