Ga naar inhoud


Ook prijsverhoging bij TV Vlaanderen.


FredjeF

Aanbevolen berichten

Als ik Proximus TV neem dan zou me dat in mijn pack slechts 8 euro + 5.95 kosten voor het Nature & Discovery pack.

Dan heb ik er onmiddellijk terug Discovery Science bij.

 

Als je TVV hebt staat je schotel al op Astra 3.

Daar zit ook het Tsjechisch/Slowaakse Skylink. Met een abonnement (naast een groot aantal basiszenders die € 2 kosten) voor € 9,90 (inclusief genoemde € 2) waarbij je 7 zenders kunt kiezen (en maandelijks wisselen).

Als je kennissen in die regio hebt zou ik dit overwegen.

Zie o.a. http://www.skylink.sk/prehlad-balickov/flexi-7 en de lijst van zenders waar je uit kunt kiezen http://www.skylink.sk/konfigurator-ponuky-2.html?lang=sk 

Hier de € 2 basiszenders: http://www.skylink.sk/prehlad-balickov/digital 

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites


Telenet... lang verhaal. Maar samengevat had ik op een bepaalde dag 5 klantnummers, alle abonnementen van de werknemers van een ex-werkgever stonden op mijn factuur en als dat nog niet genoeg was kregen we constant een overbezettoon als we probeerden bellen of gebeld wilde worden.

 

​Ik heb dit soort problemen nooit gehad, maar ik sluit niet uit dat het bestaat.

Bljkbaar vooral als je met een deel zit dat door de werkgever zit en een deel privé, dat het kan mislopen.

Maar het is dus niet met het TV product waar je problemen mee had.

Ik zit bij Telenet alleen daarvoor, aan de rest heb ik niet direct nood, en hun TV product is bij super stabiel.

Ik weet ook niet waarom iedereen per se alles van dezelfde wil.

Je hebt nu toch ook TV Vlaanderen apart van je vaste lijn/internet?

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

​Ik heb dit soort problemen nooit gehad, maar ik sluit niet uit dat het bestaat.

Bljkbaar vooral als je met een deel zit dat door de werkgever zit en een deel privé, dat het kan mislopen.

Maar het is dus niet met het TV product waar je problemen mee had.

Ik zit bij Telenet alleen daarvoor, aan de rest heb ik niet direct nood, en hun TV product is bij super stabiel.

Ik weet ook niet waarom iedereen per se alles van dezelfde wil.

Je hebt nu toch ook TV Vlaanderen apart van je vaste lijn/internet?

 

tja, Ik weet niet hoe vaak jij nog terug gaat naar een handelaar die je op die manier behandeld, maar voor mij heb je er dan wel definitief gelegen. Dat je nu rijstpap met gouden lepeltjes verkoopt of iets anders. Het feit is, zolang je hun klantendienst niet nodig hebt is alles meestal OK. Ik kan je wel garanderen dat ik niet alleen ben met dit verhaal. Je betaald je wel blauw, maar goed het is maar wat je zelf kiest he. Het omgekeerde is waar met Belgacom volgens mijn ervaring. Ze hebben de reputatie van een oudbollig overheidsbedrijf te zijn, maar over hun ondersteuning kan ik al ruim 11 jaar geen slecht woord zeggen. Ook niet 's nachts. Het kan er wel mee te maken hebben dat we een Office&Go Pro hebben en een andere klantendienst bellen dan de particulieren; Maar die kans heeft Telenet ook gehad. En laat ons eerlijk zijn, met hun infantiele reclame, daar wil je toch geen deel van uitmaken... :-)

aangepast door WimVM
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de komst van Mobistar op de kabel, zal men bij TN wel uit een ander vaatje dienen te tappen, want Mobi heeft zijn zaakjes blijkbaar zeer goed voorbereid.

Ja daar staan ze wel voor bekend.... Denk dat je het verhaal tv via satelliet al vergeten bent. 

Probeer nu even je afkeer voor telenet aan de kant te zetten :-)

Mobistar gaat internet, telefonie en tv aanbieden via de kabel van telenet. Goedkoper waarschijnlijk wat een pluspunt is.

Je hebt een probleem met je diensten, je gaat mobistar contacteren voor dit probleem. Mobistar gaat telenet moeten contacteren voor dit op te lossen.

Telenet zal inderdaad dit oplossen maar op welke termijn? Hetzelfde zie je nu op adsl/vdsl met providers die van proximus afhankelijk zijn.

Ik denk dat het hele verhaal mobistar binnen enkele jaren op zijn gat zal liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is geen concurrentie.  Telenet en proximus hebben hun posities ingenomen en doen elkaar geen pijn meer, en TV-Vlaanderen slaagt er niet in om zich er tussen te wurmen.

 

Hoe anders is de situatie in the US.

 

Ik moest mij voor een project verdiepen in de TV zenders van Harrisburg (PA) 50 000 inwoners - toch geen grote stad.

Om deze zenders te ontvangen kon je een beroep doen op 17 providers  (Neen geen tikfout - zeventien) verdeeld over Cable, IPTV en satelliet.  Hiernaast was er nog een DVB-T aanbod, hoewel ik hier niet verder op ingegaan ben (weet dus niet hoe belangrijk dit is)

 

Gevolg:  als er daar één van de providers naast de pot gaat plassen, dan kan ie zijn zaakjes opdoeken.  Want dan is er keuze genoeg.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daar staan ze wel voor bekend.... Denk dat je het verhaal tv via satelliet al vergeten bent. 

Probeer nu even je afkeer voor telenet aan de kant te zetten :-)

Mobistar gaat internet, telefonie en tv aanbieden via de kabel van telenet. Goedkoper waarschijnlijk wat een pluspunt is.

Je hebt een probleem met je diensten, je gaat mobistar contacteren voor dit probleem. Mobistar gaat telenet moeten contacteren voor dit op te lossen.

Telenet zal inderdaad dit oplossen maar op welke termijn? Hetzelfde zie je nu op adsl/vdsl met providers die van proximus afhankelijk zijn.

Ik denk dat het hele verhaal mobistar binnen enkele jaren op zijn gat zal liggen.

Tja, je komt enkel met je eigen veronderstellingen, die op heden niet onderbouwd kunnen worden, en toekomst voorspellingen hebben meestal geen zin, ook in deze materie, en niet elk probleem moet door TN opgelost worden, maar eerst afwachten hoe het zal werken in de praktijk.

Eenmaal de eerste klanten aangesloten zullen zijn kunnen we met beoordelingen afkomen.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, je komt enkel met je eigen veronderstellingen, die op heden niet onderbouwd kunnen worden, en toekomst voorspellingen hebben meestal geen zin, ook in deze materie, en niet elk probleem moet door TN opgelost worden, maar eerst afwachten hoe het zal werken in de praktijk.

Eenmaal de eerste klanten aangesloten zullen zijn kunnen we met beoordelingen afkomen.

Inderdaad maar jij kwam met de stelling dat mobistar zijn zaken goed heeft voorbereid. Het verleden heeft geleerd dat mobistar hier geen goede reputatie heeft.

Voor signaalproblemen en dergelijke zal mobistar toch afhankelijk zijn van telenet. Telenet is op de meeste plaatsen eigenaar van kabelnet en die zullen echt geen andere firma hier aanpassingen aan laten doen. Modem of versterker swappen zal nog wel lukken maar dan zal het ver heen gedaan zijn. Maar dan hebben de anti telenetters natuurlijk nog een reden om op telenet te schieten :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Telenet uitbesteed deze werkzaamheden, dus laten ze wel degelijk andere firma's het werk doen, er zijn mij verschillende bedrijfjes bekend die voor hen werken, onderaanneming dus.

 

Verder is het beleid in handen van http://www.vlaanderen.be/nl/contact/adressengids/diensten-van-de-vlaamse-overheid/administratieve-diensten-van-de-vlaamse-overheid/beleidsdomein-cultuur-jeugd-sport-en-media/vlaamse-regulator-voor-de-media

 

en het http://www.bipt.be/

 

Deze zorgen voor het bepalen van de richtlijnen en het opvolgen ervan, daar dienen de Providers zich naar te schikken ook Telenet.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...