Ga naar inhoud


Ook prijsverhoging bij TV Vlaanderen.


FredjeF

Aanbevolen berichten

Vind ik niet meer dan normaal dat er telefonisch niet kan opgezegd worden. Als een grappenmaker zomaar iedereen zijn abo kan opzeggen door even te bellen.......

 

Neen.... het is niet meer dan normaal dat het niet telefonisch kan.   Bij telecomoperators en banken slagen ze er aan de telefoon in om je te identificeren door je vragen te stellen die alleen jij kunt beantwoorden. Waarom zou TVV dat dan niet kunnen ?

Het ging trouwens niet over opzeggen bij TVV. Het ging over je abonnement verlagen. Dat kan ook niet via de webtool.   Alleen naar een duurder abonnement gaan kan wel via internet en telefoon.

En over ooit bij de telecomoperator : de klassieke manier om veilig een abo stop te zetten is het te veranderen van abonnement naar prepaid. Voordat het slecht begon te gaan kon dat. Maar ineens, toen iedereen het duurste schip verliet, kon het niet meer;

Een abonnement nemen van 100 euro per maand (bestaande klant) kon wel nog altijd telefonisch. Opzeggen of omzetten naar pay and go ineens niet meer.

Heeft minder dan niets te maken met dat veiligheidsidee al zal dat wel als officiële drogreden gebruikt worden.

 

Ik heb vroeger geleerd dat de beste manier altijd een aangetekend schrijven is, maar ja met al die digitale vooruitgang gaat niemand meer naar de post.

 

Aangetekend schrijven kost geld, is traag in verzendtijd en behandeltijd en kost verdomd veel geld voor wat het maar is. Voor mijn part volledig voorbijgestreefd. 

De tijd dat iemand bij een groot bedrijf onder de indruk was van het feit dat een klant een aangetekende brief stuurt, is lang voorbij.

Een emailtje met daarop volgend binnen een paar dagen een bevestiging van wat je gevraagd hebt is prima. Of : een automatische email die bevestigt dat jouw mail ontvangen is en asap zal behandeld worden.  Niks mis mee, veel sneller en het kost niets.

 

 

Telenet / Mobistar :   Zolang Mobistar het netwerk van Telenet gebruikt en afhankelijk is van de prijs die TN daarvoor aanrekent EN van de service op het netwerk die door Telenet moet worden georganiseerd, zitten ze in een zwakke positie. Ik vermoed dat er in het begin veel problemen gaan zijn inzake service. Misschien wordt deze poging van mobistar er wel één als de vorige of een verhaal zoals bij SNOW.

Ik vertrouw alleszins niet op het BIPT om dat te voorkomen.

aangepast door haelewyn
Link naar reactie
Delen op andere sites


Er is onlangs door de Regulatoren een nieuwe beslissing genomen in verband met het open stellen van de kabel, met deze regeling is het nu eindelijk mogelijk voor nieuwe providers om met een aantrekkelijk aanbod op de markt te komen.

 

http://www.standaard.be/cnt/dmf20160204_02108877

 

En ORANGE is geen kleine jongen hoor, https://en.wikipedia.org/wiki/Orange_S.A.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Orange afhankelijk van Telenet, ik denk het niet,

Het zit er dik in dat het beheer, onderhoud en distributie van de kabel zal ondergebracht worden in een nieuw op te richten dienst (intercommunale), zoals we nu al kennen bij de aanvoer van elektriciteit, met peperdure transportkosten tot gevolg.

Waarbij de providers Telenet en Orange slechts het signaal zullen aanbieden.

Dat zou er de zaak niet goedkoper op maken, want zo’n intercommunale waar de gemeenten met hun lege kas, in participeren willen geld zien.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je Fantasie slaat even op hol, deze zaken zijn al geregeld, en niet zoals u het zich voorstelt.

 

Ook Telenet is niet afhankelijk, zijn werken de vlag van https://en.wikipedia.org/wiki/Liberty_Global

 

Stoppen met in Monopoly termen te redeneren zal vanaf maart wel moeten.

 

Het aanleggen en onderhoud en herstelling van het kabelnetwerk gebeurt in onderaanneming.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

 

Aangetekend schrijven kost geld, is traag in verzendtijd en behandeltijd en kost verdomd veel geld voor wat het maar is. Voor mijn part volledig voorbijgestreefd. 

De tijd dat iemand bij een groot bedrijf onder de indruk was van het feit dat een klant een aangetekende brief stuurt, is lang voorbij.

Een emailtje met daarop volgend binnen een paar dagen een bevestiging van wat je gevraagd hebt is prima. Of : een automatische email die bevestigt dat jouw mail ontvangen is en asap zal behandeld worden.  Niks mis mee, veel sneller en het kost niets.

 

 

 

In de ogen van velen is aangetekend opzeggen niet meer van deze tijd, maar het werkt en is een zekere manier dat alles degelijk wordt uitgevoerd en het gaat veel rapper dan antwoord krijgen op je mail. Ik heb hier op de lijst maar al te vaak gezien , dat men geen of soms heel laat, na verschillende mails, een degelijk antwoord of oplossing krijgt.

Geef mij maar de ouderwetse, niet meer van deze tijd, aangetekende zending. Nog nooit problemen gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de ogen van velen is aangetekend opzeggen niet meer van deze tijd, maar het werkt en is een zekere manier dat alles degelijk wordt uitgevoerd en het gaat veel rapper dan antwoord krijgen op je mail. Ik heb hier op de lijst maar al te vaak gezien , dat men geen of soms heel laat, na verschillende mails, een degelijk antwoord of oplossing krijgt.

Geef mij maar de ouderwetse, niet meer van deze tijd, aangetekende zending. Nog nooit problemen gehad.

 

Ik had TV Vlaanderen een mail gestuurd met de vraag hoe ik kon opzeggen. Hun antwoord. Je abonnement zal worden stopgezet en wel net één jaar nadat ik mijn factuur betaalde. Dus niet op 1 maart. Ik had ze helemaal nog niet de opdracht gegeven om het te stoppen, maar goed. Laat ze maar voor een keer hard hun best doen :-)

aangepast door WimVM
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dit ongehoord van TV Vlaanderen.

Vele mensen die in het buitenland wonen hebben juist een abonnement op TV Vlaanderen genomen om in het buitenland naar de Vlaamse tv te kunnen kijken via de satelliet. Nu moeten die tienduizenden mensen gaan betalen voor een dienst die alleen in België te gebruiken is.

 

Sprietje, Ik doe het ook hoor, maar eigenlijk hebben we geen recht om Vlaamse zenders elders dan in Vlaanderen te kijken.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je Fantasie slaat even op hol, deze zaken zijn al geregeld, en niet zoals u het zich voorstelt.

 

Ook Telenet is niet afhankelijk, zijn werken de vlag van https://en.wikipedia.org/wiki/Liberty_Global

 

Stoppen met in Monopoly termen te redeneren zal vanaf maart wel moeten.

 

Het aanleggen en onderhoud en herstelling van het kabelnetwerk gebeurt in onderaanneming.

aanleggen, herstellen, en onderhoud is nog wel iets anders dan eigendom van zijn hoor.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sprietje, Ik doe het ook hoor, maar eigenlijk hebben we geen recht om Vlaamse zenders elders dan in Vlaanderen te kijken.

Klopt niet helemaal, in huiselijke privé sfeer mag je altijd kijken in het buitenland hoor, maar je mag het signaal niet verder verdelen, zoals bvb in een openbare zaal of café.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt niet helemaal, in huiselijke privé sfeer mag je altijd kijken in het buitenland hoor, maar je mag het signaal niet verder verdelen, zoals bvb in een openbare zaal of café.

Ik moet het hier echt oneens zijn met je hoor. De rechten in België houdt Sabam er zich mee bezig, in Nederland Stemra, zijn enkel voor het land zelf. Daarbij komt dat het vanzelfsprekend is dat verder verspreiden of tonen altijd verboden is, ook in eigen land.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De EU regels zijn daar niet mee akkoord hoor, Sabam en Stemra horen zich daarna te schikken, deze beperkingen zijn meer een verzinsel van de filmmaatschappijen, en enkel bedoeld om poen te pakken, de rechtsgeldigheid ervan is nul.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor een telenet-klant gebeurt de herstelling al jaren in onderaanneming (deels).  Dat is niets nieuws.
Ook de grote werken op straat (+ herstellingen) werden al jaren in onderaanneming uitgevoerd in deze regio.

Zoals in het verleden al vaak gezien werd bij een verandering van deze aard, zal de service in het begin toch achter blijven, denk ik.
Er zijn nog genoeg verhalen terug te vinden van hoe het was toen het kabelnetwerk eigendom was van Electrabel en Telenet op dit netwerk telefoniediensten leverde (begintijd).

Het netwerk is wel al verlost van een hoop kinderziektes, .. gelukkig.

Mobistar wordt trouwens zeker Orange, voor wie het nog niet zeker wist.. Net gelezen zelf    :crazy:

http://www.standaard.be/cnt/dmf20160204_02108789

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de ogen van velen is aangetekend opzeggen niet meer van deze tijd, maar het werkt en is een zekere manier dat alles degelijk wordt uitgevoerd en het gaat veel rapper dan antwoord krijgen op je mail. Ik heb hier op de lijst maar al te vaak gezien , dat men geen of soms heel laat, na verschillende mails, een degelijk antwoord of oplossing krijgt.

Geef mij maar de ouderwetse, niet meer van deze tijd, aangetekende zending. Nog nooit problemen gehad.

 

Ik heb aangetekend opgezegd: een tastbaar juridisch bewijs voor zo'n 6 euro.

Ik heb daarbij als einddatum gesteld: aan het eind van mijn jaarbetaling, tenzij de verhoging al op 1/3 zou ingaan.

Daarna een mail naar de klantendienst, rubriek opzeg: concrete einddatum gevraagd; mail antwoord: eind van de betaalde periode.

Ik schik naar Proximus te gaan Maxi-pack. Ik ben eigenlijk niet duurder af. 

aangepast door riji
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...