Ga naar inhoud


Ook prijsverhoging bij TV Vlaanderen.


FredjeF

Aanbevolen berichten

Ik heb aangetekend opgezegd: een tastbaar juridisch bewijs voor zo'n 6 euro.

Ik heb daarbij als einddatum gesteld: aan het eind van mijn jaarbetaling, tenzij de verhoging al op 1/3 zou ingaan.

Daarna een mail naar de klantendienst, rubriek opzeg: concrete einddatum gevraagd; mail antwoord: eind van de betaalde periode.

Ik schik naar Proximus te gaan Maxi-pack. Ik ben eigenlijk niet duurder af. 

Je had ook vroeger kunnen aflsuiten, en het teveel betaalde laten terugstorten.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je had ook vroeger kunnen aflsuiten, en het teveel betaalde laten terugstorten.

 

 Natuurlijk, maar zo was het eenvoudig en ik moet ook nog internet & telefoon veranderen (dé reden waarom ik toch nog zo lang bij TV-VL gebleven ben).

TV-VL heeft intussen ook schriftelijk mijn einde abonnement bevestigd.

Ze vragen wel mijn smartcard terug, maar vergeten dat ik daar (als ik het mij goed herinner) 80 euro voor betaald heb (2007)....

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Natuurlijk, maar zo was het eenvoudig en ik moet ook nog internet & telefoon veranderen (dé reden waarom ik toch nog zo lang bij TV-VL gebleven ben).

TV-VL heeft intussen ook schriftelijk mijn einde abonnement bevestigd.

Ze vragen wel mijn smartcard terug, maar vergeten dat ik daar (als ik het mij goed herinner) 80 euro voor betaald heb (2007)....

Die is van u, destijds bij telenet ook waarborg voor modem moeten betalen, ik was een vroege vogel bij telenet. Nu dienen nieuwe klanten dat niet te betalen.

Ik heb mijn waarborg teruggevraagd, en gekregen, na enkele mails heen en weer weliswaar.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja, Ik weet niet hoe vaak jij nog terug gaat naar een handelaar die je op die manier behandeld, maar voor mij heb je er dan wel definitief gelegen. Dat je nu rijstpap met gouden lepeltjes verkoopt of iets anders. Het feit is, zolang je hun klantendienst niet nodig hebt is alles meestal OK. Ik kan je wel garanderen dat ik niet alleen ben met dit verhaal. Je betaald je wel blauw, maar goed het is maar wat je zelf kiest he. Het omgekeerde is waar met Belgacom volgens mijn ervaring. Ze hebben de reputatie van een oudbollig overheidsbedrijf te zijn, maar over hun ondersteuning kan ik al ruim 11 jaar geen slecht woord zeggen. Ook niet 's nachts. Het kan er wel mee te maken hebben dat we een Office&Go Pro hebben en een andere klantendienst bellen dan de particulieren; Maar die kans heeft Telenet ook gehad. En laat ons eerlijk zijn, met hun infantiele reclame, daar wil je toch geen deel van uitmaken... :-)

 

Tja, en dan lees ik vandaag dit : "Waarom klanten van Proximus vaker klachten hebben dan anderen", een artikel van een Vlaamse kwaliteitskrant (ik mag hier geen reclame maken, veronderstel ik).

​Blijkt dat 40% van de klachten die bij de ombudsman terechtkomen van Proximus komen.

De ombudsman zegt dat Proximus op dat vlak behoorlijk slecht scoort.

Het gaat hem hierbij vooral om mensen die onterecht mobiele "diensten" aangerekend krijgen, vaak van malafide bedrijven, en die komen dan, met bitter weinig uitleg op de factuur terecht.

Bij de helpdesk krijgt de klant bitter weinig uitleg, en als hij niet rap betaalt, dreigt men ermee alles af te sluiten : telefoon, GSM, internet, televisie, en dat doen ze dan ook regelmatig.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bron: Het Nieuwsblad:

 

De beursgenoteerde telecomgroep Proximus wordt vervolgd voor de correctionele rechtbank van Antwerpen, schrijft De Tijd vrijdag. Het bedrijf moet er terechtstaan samen met tien zaakvoerders en medewerkers van Antwerpse bedrijven die gespecialiseerd waren in het aankopen en doorverkopen van betalende sms-berichten.

 

De tien kochten via het buitenland grote hoeveelheden sms-berichten, om ze dan te verkopen en te coderen voor commerciële partners, onder andere voor belspelen op tv. Maar tijdens die handel met sms’en zou jarenlang - van de oprichting in 2006 tot hun faillissement in 2012 - zijn geknoeid met btw-facturen. Het totale bedrag van de belastingfraude bedraagt volgens het openbaar ministerie 1,8 miljoen euro.

Volgens persrechter Roland Cassiers wordt Proximus mee vervolgd in de zaak omdat het in april en mei 2010 heeft geweigerd informatie over de kwestie door te geven aan zijn klanten, hoewel dat wettelijk verplicht is. Dat is althans de aantijging van de openbaar aanklager die de correctionele rechtbank nu moet beoordelen.

 

Proximus weigert elke commentaar omdat het proces over de tenlasteleggingen nog gevoerd moet worden. Op 19 en 20 mei trekt de rechtbank twee dagen uit om de sms-fraude te behandelen.

 

Deze zaak heeft erg weinig met klachten te maken, het draait om Antwerpse bedrijven die zich tegoed deden aan misdadige praktijken , en Proximus heeft blijkbaar nagelaten dit te melden, echter zolang over  deze zaak geen uitspraak is gedaan is elke conclusie voorbarig.

 

Het is je zoveelste poging om andere bedrijven dan Telenet in discrediteren zolder degelijke onderbouwing.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zullen we maar weer terug keren naar het onderwerp?

 

Ook prijsverhoging bij TV Vlaanderen

 

Elk onderwerp hier loopt steeds uit de rails en belandt op hetzelfde zijspoor.

De eerstvolgende rangeer ik hoogstpersoonlijk op een doodlopend afstel spoor.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...