Ga naar inhoud


Slingbox niet aan Vu+ Solo 4K


Dukdalf

Aanbevolen berichten


Na alles nog eens op een rijtje te hebben gezet zet ik de 4K maar even uit mijn hoofd.

Mijn TV is nog lang niet toe aan vervanging dus nog lang Full HD.

 

Ik zou nog graag willen weten of het voor een leek te behappen is om de slingbox aan een ander merk ontvanger aan te sluiten.

Iemand van de Slingbox Helpdesk heeft hem voorheen voor mij aan gesloten.

 

Als ik b.v. overga op een Xtrend 10000 (keuze diverse tuners) moet je dan de slingbox volledig opnieuw instellen of is er een instelling voor. 

 

Ik heb al de site gevonden waar ik de Xtrend afst.bed. van heb gedownload.

 

Let wel ik heb een Slingbox M1.

 

Graag nog wat tips.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Lijkt mij een ander onderwerp wat geen binding heeft met dit Vu+ forum.

 

Dus graag een nieuw onderwerp openen in een passend forumdeel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je er één dan? Ik voer component video toe aan mijn Slingbox en dat is voledige HD content.

 

@Tripleboy, een Slingbox 500 heeft een HDMI doorlus, ze takken het video en geluid af voor de interne video server, en dan heb je geen last van hdcp wat ook niet uit een E2 box komt. Allemaal onzin verhalen en aannames over de Slingbox van mensen die er zelf geen hebben. ;)

@Tonskidutch, ik heb helemaal niets tegen VU, ik vind de 4 k een heel mooie ontvanger maar je moet ook niet overdrijven, zo kan hij niet in 4 k streamen zoals beweerd werd maar gewoon zoals iedere ander E2 doos, 4 k is alleen voor kijken, zo zitten er ook geen externe video aansluitingen op dat vind ik een groot gemis.

 

Nee Sjaak...ik heb er niet één aan NL TV heb ik geen interesse.

Maar wel heb ik voor verschillende kennissen uit NL en D die dingen in gebruik genomen. Veel wonen op het Palmeiland en zitten goed in de slappe was.

Verder is er iedere week/maand een Dutch in Dubai bijeenkomst in de buitenbar op het dak van het Hilton hotel bij Jumerei Beach en daar is vaak een firma uit NL die onder het genot van bitterballen en een drankje die Sling dingen laat zien. Dan kun je RTL 4 & Co. zien uit NL op een monitor die ergens op een tafeltje staat.

Dat draait dan op het www van het hotel.

Ik vind de kwaliteit ver onder de maat.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het plaatje zie ik wel een HDMI-ingang maar ik lees ook dit:

 

-** Let op!! De HDMI ingang van de Slingbox 500 werkt niet. Dit vanwege Europese regelgevingen. Wel kunt u de RGB of Video aansluiting gebruiken om de beelden te verwerken. 

 

- De HDMI input is niet actief. Dit omdat vanwege DHCP rechten. De reden erachter kunt u hier vinden: http://www.slingbox.com/hdmi

 

post-41772-0-94125200-1454319694.png

 

 

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...