Ga naar inhoud


CanalDigitaal raakt recreanten met verlaten Astra1


Sprietje

Aanbevolen berichten

Er staan net zoals ik zelf mensen in geschreven op een Nederlands adres die toch in het buitenland wonen, om mij heen in ieder geval iedereen die ik ken. Dus Nederlands adres geregistreerd maar kijken in het buitenland. Er leven maar zo´n plus minus 50.000 Nederlanders aan enkel de Costa Blanca in Spanje, neem maar van mij aan dat zeker 90% daarvan CD kijkt.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 97
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Vroeger stuurden we video cassettebanden, voorzien van de favoriete Nederlandse TV programma's om de ontvanger van de cassette te gerieven naar de buitengewesten van het koninkrijk.

 

Oude tijden gaan wellicht weer herleven, bij het wegvallen van het genot van den programma's der Astra1 satelliet in den vreemde.

 

Nu hebben we internet daarvoor.

Je moet natuurlijk wel op een plekje gaan zitten waar je internet kan gebruiken met een redelijke kwaliteit.

Maar bedenk wel, de postbode leverde je pakketje met video ook niet altijd als je je ingraaft in de wildernis en dat je vakantie adres wil blijven noemen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je zal je verbazen waar in Europa er nog een wildernis is, in het WWW.

In de primaire residentie brengt de koperdraad max 1,5 Mb.

In de secundaire residentie slechts 900 kb.

Daar ben je dan blij met de cassette die den Facteur aanbrengt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ach ja, het past tegenwoordig op een USB stick.

 

En dan te bedenken, dat ik nog met een collega de 2", 10,5" reel op de Ampex tilde, loodzwaar waren die, waarna je 2 uur speeltijd had.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Laat ik het zo zeggen, de "vakantie huisjes" zijn van alle gemakken voorzien, het enige wat niet te koop is, is een snellere internet verbinding.

Het secundaire residentie dorp heeft een bevolkingsdichtheid van 12 inwoners per km2.

Nederland heeft 408 inwoners per km2

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staan net zoals ik zelf mensen in geschreven op een Nederlands adres die toch in het buitenland wonen, om mij heen in ieder geval iedereen die ik ken. Dus Nederlands adres geregistreerd maar kijken in het buitenland. Er leven maar zo´n plus minus 50.000 Nederlanders aan enkel de Costa Blanca in Spanje, neem maar van mij aan dat zeker 90% daarvan CD kijkt.

 

Dat noem ik nou eens volwaardig integreren. :D :D

Jullie hebben er geen idee van hoe zwaar ik eronder leiden moet, dat ik geen CD kan zien.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je kijkt naar skydsl portugal in je vakantie hut heb je 22MB/s

edit:

ja juist beste wanderer,

ik heb eens een uurtje gekeken bij eutelsat en bij skydsl

per land wordt het inmiddels aangeboden

aangepast door Tonskidutch

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Alleen is je datavolume daarmee erg snel opgebruikt, waarna er weer een nieuw muntje in de meter geworpen moet worden, en dat vermoedelijk meerdere keren per maand.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen ik las dus zojuist er zijn aanbieders waar geen flatrate bestaat met 2 -12 -20 GB maar gewoon open

daar moet je natuurlijk dan op letten

 

de kwestie is gebruikt een ieder zoveel

ik wel af en toe als ik enkele HD filmpies kijk per IP

deze maand sta ik weer ruim met 17,5 van 30 GB

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...