Ga naar inhoud


CanalDigitaal raakt recreanten met verlaten Astra1


Sprietje

Aanbevolen berichten

neen ilseonline dat was "bij wijze van spreken dan zou ik ook overstappen op eutelsat"

 

de prijzen zijn zeer uiteenlopend als je extra zenders wilt

en dan toch weer niet, als je de alles in een pakketten bekijkt gemiddeld rond de 60 euro maand bij KPN en Ziggo

 

maar recreanten, dus overwinteraars en vakantiegangers kunnen, en dat is mijn stelling: makkelijk op 23,5 Oost richten.

dus ik zie het probleem niet zo van een reeds 10 jaar aangekondigde beeindiging op astraghf 19,2 Oost

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 97
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De internet stream is in principe niets om gewoon naar te kijken.... TV kijk ik op mijn TV, en internet is voor op de computer....  Ik heb heus wel eens naar SVTplay of de duitse Mediathek gekeken als ik iets vergeten op te nemen was... maar dat is echt een noodvoorziening, en niet voor dagelijks gebruik...  anders is het waarschijnlijk als je met mediaplayers als een mag254 oid gaat kijken....  ik heb daar al eens goed naar gekeken...

Echt?

ik heb gisteren nog mediathek per LTE terrestrisch internet (van vodafone) een mooie film gezien op Arte HD)

ja zelfs HD

 

Echt?

heb je goed gekeken naar de voorwaarden van die Maggie? ik heb ze verderop in het forum eens geplaatst op de vragen van Natte

alles moet je betalen hoor

aangepast door Tonskidutch

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op je laptopscherm is de mediathek uiteraard prima, als je voldoende download snelheid hebt....  ik heb dat beeld dan eens op mijn 32" tv gezet dmv een kabeltje tussen de tv en de laptop, en dan was het wel een stuk minder....  dus als noodoplossing is het uiteraard prima, maar voor mij geen oplossing voor dagelijks gebruik. Het is wel fijn dat het er is!

2 weken geleden, toen ik in Denemarken was, en ook iets wou bekijken via de mediathek, heb ik toch echt problemen gehad.... de boel bufferde regelmatig, ondanks dat de download snelheid toch bij de 4 Mbps lag....  

 

Er zijn volgens mij wel streams die je gratis kan bekijken via de mag....   ik heb eens zitten testen opde laptop, en dan wel via vlc player, waar je ook een aantal streams in kon stoppen....  maar waarschijnlijk moet je weten waar je zoekt, en de beeldkwaliteit was mager.... ik zag o.m. de uitzendingen van HRT, de croatische omroep....   ik vind het altijd wel eens fijn om wat exotische dingen te ontvangen ;)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn Panasonic TX-L42WT50E per 50Mbit/s LTE is het beeld haarscherp.

Zoals ook youtube filmpies en de youtube 4K natuurfilms (als introductie trialers) brilliant.

 

Dat was het overigens ook bij KPN met 50Mbit/s in Amsterdam.

 

ofwel je kijkt naar oude content ofwel je hebt geen snel internet, vanaf 20 gaat het leuk worden voor IPTV en streamen

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar de Algarve is 2400km en dat is over de tolweg anders is het nog verder en duurt het nog veel langer. Dan moet je toch al 1200km per dag rijden met een camper als je dat haalt, drie dagen van 800km lijkt me realistischer met een camper. Dan ben je al 6 dagen aan het reizen van de 14 dagen. Dat lijkt me weinig aantrekkelijk.

 

 

Hmmm..het lijkt me dan goedkoper om naar mijn stek in Dubai & Ras al Khaima te vliegen. Dat duurt een uur of 6-7 en ik hoef geen auto met sleurhut of camper  over 2.400 km tolweg te rukken. Verder heb ik dan 365 x 24 x 7 mooi weer. :D

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm..het lijkt me dan goedkoper om naar mijn stek in Dubai & Ras al Khaima te vliegen. Dat duurt een uur of 6-7 en ik hoef geen auto met sleurhut of camper  over 2.400 km tolweg te rukken. Verder heb ik dan 365 x 24 x 7 mooi weer. :D

Fout dus...... 366x24x7 dit jaar.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gemeen dat schrikkeljaar toch?

dat vergeet je dat er volwassenen zijn die pas 6 verjaardagen hebben gevierd

 

Een bekende met dit euvel; Sonya Barend.

 

https://nl.wikipedia.org/wiki/Sonja_Barend

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...