Ga naar inhoud


Kan je in Windows 7 kijken of de wifi werkt?


dvbs
Ga naar oplossing Opgelost door winwiz,

Aanbevolen berichten


Neen, dat heb ik gecontroleerd.

 

Het gaat om een zelfbouw uit een (helaas niet meer bestaande) winkel uit de buurt. (Affligem)

 

(sorry dat ik niet zo snel antwoord maar ben even met andere dingen bezig; je weet wel...klusjes in het huis.... :) )

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

goed idee, heb nog ergens zo eentje  liggen... ff zoeken..

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorlopig krijg ik hem niet geboot vanaf de USB. (aangemaakt met USB installer onder Ubuntu) Het Bios laat het niet toe. Probleem is dat ik het niet gewijzigd krijg (ONLY READ) Het zal niet meer voor vandaag zijn. Ik laat zeker nog van me horen.

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of je nu wel of geen goede driver hebt moet hij altijd zichtbaar zijn in apparaatbeheer. Desnoods als onbekend apparaat of niet voorzien van werkende driver (rood kruisje of gele uitroepteken)

 

Als je daar niets ziet is hij of defect of dmv een schakelaar uitgezet. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een bios optie gezien om Wifi uit en aan te zetten maar ik heb er nooit zo op gelet omdat zoiets gewoonlijk altijd aan moet staan in een laptop.

 

Kortom maak eens een screenshot van je apparaat beheer en dan vooral het netwerk gedeelte.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Frans B en winwiz

 

HWiNFO32/64 lijkt de kaart niet terug te vinden.

 

Dit is een screenshot v/h apparaat beheer:

post-44451-0-08851200-1454959853_thumb.jpg

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Ik weet niet wat er staat bij die niet plug en play compatible drivers......   zou ik heel vreemd vinden.  Maar het lijkt er sterk op dat de Wifi adapter niet (meer) werkt of toch ergens uit is gezet met een schakelaartje of zo.  

 

Als je hem durft open te maken kun je hem vervangen, maar het makkelijkste is om eventueel een usb wifi dongletje erin te steken. Ben je voor een tientje klaar. Ik heb geen idee hoe deze zelfbouw laptop in elkaar steekt.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...