Ga naar inhoud


Jaar cel voor aanbieden Cardsharing Sky Deutschland


Sprietje

Aanbevolen berichten

oh dat...

Nou, zolang ik sky UK destijds gratis kon zien keek ik.... maar toen de beveiliging beter werd, en het niet meer illegaal kon, ben ik gestopt ernaar te kijken...

Hetzelfde met het pakket van Digi tv voor enkele oosteuropese landen op de Thor satelliet... dat is ook ruime tijd met de diablo cam te zien geweest.... leuk om te hebben, maar om er nou voor te gaan betalen... nee.  Heel lang geleden had ik overigens ook illegaal "filmnet" en de NL zenders, met goldkaart en pic cards....   maar abonneren omdat het niet meer illegaal ging heb ik niet gedaan.

Dat bedoel ik dus, en ik denk dat veel mensen het op die manier doen.  Wil je echt een bepaald pakket hebben, dan neem je in de meeste gevallen wel een abonnement, omdat het illegale gebeuren niet echt 100% zekerheid biedt.

Al wil je legaal betalen/zien, helaas het kan nog steeds niet. Zijn dat dan inkomstenverliezen voor een betaalprovider?

Natuurlijk niet mooi gouden badkamerkranen gaan verdienen op iemands zweet.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

De gerechtelijke procedure in Duitsland is een 2-traps raket.

Dit was het juridische gedeelte.

 

Nu komt het civiele gedeelte, en daar gaat het om geld.

Die veroordeelde meneer gaat alles wat hij bezit wijt raken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die meneer zal vast wel een kale kikker zijn. En je weet misschien wel dat je daar geen veren kan plukken.

De plukze wetgeving in Nederland is alvast een wassen neus. Denk aan de verdwenen bonnetjes kwestie die toch niet verdwenen zijn.

Verschillen tussen Duitsland en Nederland zijn onderling niet heel groot.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat werkt in Duitsland toch net iets anders.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...