Ga naar inhoud


Tectime via HbbTv/toegang tot mediatheek....


hansputters

Aanbevolen berichten


  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

app geinstalleerd en werkt prima op de VU+

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn DM8000 met OpenATV 5.1 installeert hij na versie 2.4 niet meer... Geeft een html fout....

Dan ontbtreekt bij jou python-html; deze kan je als .ipk downloaden en installeren, of installeren met dit telnet command:

 

opkg update && opkg install python-html

aangepast door satmaat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn DM8000 met OpenATV 5.1 installeert hij na versie 2.4 niet meer

 

Op de VU+ werkt het met VTi probleemloos..

 

Op jouw DM8000 met OpenATV zal het ook wel probleemloos werken. Wel zou ik overstappen van OpenATV 5.1 naar OpenATV 5.3

(OpenATV 5.1 wordt niet meer onderhouden). Dan ga je ook geen installatie probleem hebben met de plugin.

aangepast door satmaat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

De DM8000 ga ik zelf ook niet meer aan klussen. Deze wordt binnenkort vervangen voor een VU+ Duo 2 met 4 tuners... 2 x DVB-S2 en 2 x DVB-C/T2.. Beide in twin uitvoering dus elk 1 slot in gebruik.... Zolang CDS Seca3 nog in ere houdt blijf ik bij die club... Ziggo (Irdeto) heb ik als backup...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nog niet de 4k variant?

 

Zo een ontvanger gaat toch weer een paar jaar mee, in die tijd gaat 4k actueel worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

4K uitzendingen zijn er niet in het genre wat ik wil zien... Zodra die er zijn ga ik pad over naar een 4K STB én de bijbehorende UHD TV.

Films, documentaires, Animal Planet UHD, Discovery UHD, Nat Geo Wild UHD... Dán pas hebben wij een gesprek.. Die 4K Demosendungen kunnen me gestolen worden.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...