Ga naar inhoud


Fox Belgie alleen via ip bij Tv Vlaanderen


guppje29

Aanbevolen berichten

Dat kan allemaal waar zijn.  Maar zowel ikzelf en mijn  schoonzoon hebben Telenet buitengegooid omdat ze de storing niet opgelost kregen.  En dat is niet in enkele dagen gebeurt, maar dit proces heeft meerdere maanden gekost.

 

En dan iets geheel of-topic, maar toch in hetzelfde straatje thuishorende,  Na jarenlang tevreden Scarlet abonnee geweest te zijn, stortte de internet snelheid in.  Ik had nog een downloadsnelheid van 2 Mbit/s en uploadsnelheid van 570 kbit/s.  Volgens Scarlet was mijn lijn niet beter.  De Proximus technieker verzekerde mij dat het beter moest kunnen en dat de lijn geen fout had, maar dat de modem defect was.  Scarlet wilde de modem niet vervangen.

Deze historie heeft geduurd van midden februari 2015 tot eind augustus 2015.  Toen besliste ik dat genoeg, genoeg is en ben overgestapt naar UnitedTelecom.  Die stuurden mij een nieuwe geconfigureerde Fritzbox.  Ik sloot die aan en na een telefoontje om de lijn over te zetten van Scarlet naar UnitedTelecom had ik meteen mijn oude snelheden terug. (Er is geen technieker aan te pas gekomen).  Dus toch de modem die defect was.

 

Dit verhaal, om te bewijzen dat ik niet over één nacht ijs ga, maar probeer de problemen op te lossen.  Maar zoals een "beroemde" Belg ooit eens zei, Trop is teveel en teveel is trop.  Op een bepaald moment ben je de moeilijkheden beu.

 

Wat ceesv zegt klopt, één persoon die prutst met zijn binnenkomend signaal kan een hele buurt storen. Het gemakkelijkste voor de Telenet-techniekers is het op de DAB-zendmast te steken natuurlijk, als ze het probleem niet meteen vinden.

 

 

Ken jij één Belg die niet prutst aan zijn kabel installatie.  Doorknopen van allerlei kabels naar zoveel mogelijk TV's.  En dan nog liefst met ondeugdelijk materiaal.

 

Willy

 

PS:  Ik beweer niet het gehele frekwentiespektrum, maar voldoende om op enkele verschillende gebruikte frekwenties storingen te hebben.

En ja ik heb digitale TV gehad van (eerst Infrax en daarna Telenet)

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...