Ga naar inhoud


vu+ 4k met openpli 4; welke parameters om ziggo kabel te scannen


rommelzolder
Ga naar oplossing Opgelost door Pionewbie,

Aanbevolen berichten

Een UPC nagravision card werkt NIET met oscam of elke andere softcam.

De daarvoor benodigde boxkey is alleen voor veel geld uit de originele UPC ontvanger te halen, welke daarna in de vuilnis emmer kan.

Entitlements etc. zul je hooguit kunnen zien in combinatie met een originele CI+ module, welke 'gepaired' is met de kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

En daarmee is het einde verhaal, tenzij je nog een oude geregistreerde kaart uit het "oude"Ziggo gebied weet te halen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je daarvoor niet de boxkey nodig.

Me dunkt, uiteraard heb je die nodig maar zie die maar eens te weten te komen. Zoals hierboven al aangegeven is die uniek per kaart en alleen, met het risico van beschadiging, door obscure lui uit bijv. Polen uit je Mediabox uit te laten lezen.

Hoe en wat is onbespreekbaar hier en ik zou m'n handen er niet aan willen branden.

 

@Alex1970

 

 

Dit lijkt me goed op weg te helpen

hoe kom ik achter de entitlements van mijn kaart?

Dat is overigens nog een UPC card, met Nagravison.

De gegevens waren voor een Irdeto-kaart van Ziggo. Heb je een kennis in oud-Ziggo gebied kan je vragen of zij een Irdeto kaart voor je aan willen melden, die werkt ook in oud UPC-gebied.

De kaart zal je buiten Ziggo om ergens (ev. tweedehands) moeten kopen.

De Nagravision-kaart zal je middels de CI+ module ev. nog aan de praat kunnen krijgen in je VU+. Deze kan je ook (i.p.v. de Mediabox) bij je abonnement in bruikleen krijgen of je huurt er één erbij voor €2,- per maand. Je kan (voor zover ik weet) dan helaas maar één programma tegelijk opnemen of kijken.}

Een softcam heb je met die CI+ module niet meer nodig.

 

Ik ben nog wel benieuwd hoe je het dan wel voor mekaar kreeg op je oude ontvanger.

Ik vermoed alleen de ongecodeerde zenders?

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...