Ga naar inhoud


Welke kabeldecoders gebruikt mobistar?


Aanbevolen berichten

dit zijn de zenders op 21 juni 2016

 

VTM HD

EEN HD

CANVAS HD

Vier HD

Vitaya HD

Vijf HD

2Be HD

Acht SD

Discovery channel HD VL

NGC HD

Ketnet HD

NGC Wild HD

FOX HD

Comedy Central HD

NPO1 HD

NPO2 HD

NPO3 HD

Eurosport1 HD BE

Eleven HD

Eleven Sports HD

Xite SD

VTM Kzoom SD

Kadet SD

Disney Channel BE HD

Disney Junior SD

Nickelodeon/Spike HD BE

Cartoon Network SD

Disney XD SD 24/24

Regionale zender

Euronews SD

BBC World SD

CNN SD

Aljazeera SD

Kanaal Z SD

La Une HD

La Deux HD

La Trois SD

RTL-TVI HD

CLUB-RTL HD

Plug RTL SD

TF1 HD

France2 HD

France3 HD

TV Breizh SD

AB3 SD

France4 HD

France5 HD

France O HD

TV5 Monde FBS SD

Radio Contact Vision SD

ARD1 SD

ZDF2 SD

BBC ONE HD

BBC TWO HD

Rai Uno SD

TVE SD

TRT SD

Vanaf kanaal 801 radiozenders.

 

Lijst voor vlaanderen

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat valt goed mee, ik had een hele andere zenderlijst gezien waarop fox en die "Eleven sport" zenders ontbraken

Heb die lijst ook nog op pc staan,was nog de lijst van toen het pas starte,

Is sinds juni aangepast met extra zenders.

Heb het hier nu ook 2 dagen en kan nog vergelijken met telenet.

En moet zeggen,het orange beeld is zuiverder dan via de telenet box adb 2200 digicorder met dezelfde hdmi kabel.

De orange box word wel automatisch op 1080p gezet welke ik niet kan veranderen momenteel.

Maar er komt een grote update tegen eind juni normaal gezien.

Dus ben benieuwd nog.

Internet is ook stabieler via orange omdat het een andere firmware is.

Wel verrast eigenlijk door orange aanbod,niet verwacht.

 

PS: eleven zenders zijn gratis tot eind juni 2017 dan worden ze in een sport pakket gestoken,dus denk dat er nog sport zenders bijkomen tegen die tijd.

aangepast door digitaal kijker

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Betere encoders van de orange box misschien dan die telenet box,

De telenet box is al 2 jaar oud denk ik en die van orange zijn nieuwe,

Moet ergens zitten van de beeldkwaliteit he.

De sd zenders dat op telenet slecht zijn die zijn op orange ook slecht zoals xite bv,en spijtig genoeg vitaya hd ook dat nog een sd signaal is naar hd omgezet,je ziet het aan de subs dat gekarteld zijn en een rand rond zijn.

Eens proberen foto te posten via ipad

aangepast door digitaal kijker

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Toch raar aangezien het identiek hetzelfde signaal is. :-)

Zou mij verbazen als dat verschil in beeld zichtbaar zou zijn. Kun je eens een foto posten van de ontvanger zelf.

Niet raar, destijds, in sd, hebben ze eens enkele weken FTA uitgezonden. Toen heb ik mijn dbox2 kabel aangesloten, en vergeleken op dezelfde tv. Alles was dan nog sd, maar het verschil was enorm. Die dbox2, gaf een veel mooier beeld, dan de toen gebruikte adb box.

Als ik bij mijn kameraad naar bvb bbc kijk op zijn Tv, met tv met een kaartje, t.o.v. Die adb boxen, dan zie ik een enorm verschil.

Het is dus zeker mogelijk, het zal liggen, welke hardware ze gebruiken. Maar wel een vreemde situatie, dat je met vreemde ontvangers beter beeld haalt, dan hun boxen, die ze je dwingen te gebruiken.

Ik hoop dat orange ook nog komt met een module kaart, als hun aanbod goedkoper zou worden. Want eerlijk vind ik orange nu prijzig. En vooral de verplichting mobiel, en het ontbreken van vaste lijn. Hier is binnen gsm onbruikbaar.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus jij vind een dolfijn12 en 49€ voor internet en tv digitaal duur???

en wie gebruikt er nog vaste telefoon,er word nog amper gebeld via vaste telefoon.

61€ is nog goedkoop dan als je voor bijna hetzelfde bij telenet meer betaald.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus jij vind een dolfijn12 en 49€ voor internet en tv digitaal duur???

en wie gebruikt er nog vaste telefoon,er word nog amper gebeld via vaste telefoon.

61€ is nog goedkoop dan als je voor bijna hetzelfde bij telenet meer betaald.

Waar ik woon, ben je niks 0,00 met een gsm. Een vaste lijn is noodzakelijk, want als het zwaar regent, dan vraag ik eerst de mensen een momentje te wachten, terwijl ik een jas aandoe als het winter is, en er een paraplu bij neem, om naar buiten te gaan.

Het is zelfs zo erg gesteld, als er een vaste lijn binnenkomt via ip, ik mijn downloads, streaming moet pauzeren, of de mensen verstaan me niet. Wie denkt, dat ik zever, mag altijd komen, maar maak dan best even een afspraak via pm, want thuis is een voice communicatie zo goed of onmogelijk.

Mogelijks top offic, maar de reactie is, wie gebruikt een vaste lijn.

En ondersteund de firmware van orange samba? Als je ze niet in bridge kan zetten, dat je het wan ip hebt, voor eigen router,heb je een hoop mizerie.

Ieder zijn mijning, maar orange, is voor mij onbruikbaar. Want ik ga geen gsm betalen, die zo goed of niet bruikbaar is. En zo lang het kan, verkies ik mijn eigen hardware.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier nog KPN tv via een 100/100 glasvezel verbinding. Echter, na weer eens de schotel in ere te hebben gesteld vindt ik (persoonlijk) daarop het beeld vele male beter dan via dat listige kastje van de KPN. Ga daarom ook overstappen qua TV ;)

Vu+ Zero 4k

Formuler F3

Dreambox 500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rebel with a cause... :grin:

 

nou mij viel op dat kabeldecoders compleet verkeerd in de TITEL van het TOPIC genoemd wordt

en verder

dat er altijd afhankelijk van systeem en beeldverwerkende chip (in dat systeem) verschil te zien is...

 

ik was aangenaam verrast van IPTV in 2014 via KPN met de arris- settopbox en de Panasonic TV

ik ben nu extreem aangenaam verrast met KabelTV van Vodafone en de Panasonic TV DVB_C tuner

o ja tussendoor was het gratis DVB-T op de Panasonic (zeker niet verkeerd afgezien van de beperkte zenderaantallen)

en heb jaren DVB-S2 op de Panasonic gekeken en heb niet geklaagd over echte HD content behalve die van CDS en TVV (afgezien van FILM 1 etc)

 

en per Internet HBBTV of YOUTUBE is mijn TV als smart TV met app's nog steeds klasse

 

je kunt niet enkel de aanvoer van een signaal oordelen, je moet met de billen bloot en ook de apparatuur benoemen

aangepast door Tonskidutch

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...