Ga naar inhoud


LG EG 55 920 V oled


gbert

Aanbevolen berichten

CeesV omdat jij een  Vu+ Solo 4K,hebt zal jij geen probleem hebben neem ik aan met een oled TV en je VuPLUS solo neem ik aan.

Dus ik zou nu eigenlijk om van het probleem af te zijn een dure Vu Plus solo moeten kopen .

Of heb je misschien nog een andere oplossing.

 

Gr gbert

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Afhankelijk van de gebruikte software op je ontvanger moet je de zwartwaarde kunnen instellen.

Ik kijk op een plasma scherm, met een Solo 4K, en ik kan je verzekeren dat zwart ook zwart is.

Verlichting in de huiskamer is uit, zou het zwart op het scherm niet zwart zijn zou dat onmiddellijk moeten opvallen.

 

De Video processor van de Solo 4k heeft wel meer grijswaarden in vergelijking van een gewone HD ontvanger.

Het dynamisch bereik is groter.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Je VU+ duo, staat die in de beeldinstellingen ingesteld op 1080i of kan die ook 1080p?

 

Mogelijk heeft je TV problemen met interlaced signaal zoals uitgezonden via de satelliet.

 

Ik weet niet of de Duo 1080p aankan, maar die maakt dan van interlaced een progressief signaal en mogelijk dat de TV dat wel beter kan verwerken.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Michel  1080P staat er niet bij  , bij de Vuduo Ik kan dan nog kiezen tussen 1080i of 780 P wat kan ik het beste kiezen en waarom? En  wat houden die getallen in m.b.t de TV  , dus waar staan deze getallen voor  ,ik hoor het graag dan weet ik ook waarom ik een bepaald getal moet kiezenen weet ik ook waar ik over praat .

 

GR gbert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Twee vragen,

1 waar speel je die youtube bestanden dan op af?

2 Waarom zou je een 4k speler nodig hebben om zwart te kunnen weergeven?

 

1( Die you tube speel ik natuurlijk op mijn LG af Anders kan ik geen ver schil zien.

2) Ik heb gelezen dat er maar 1 decoder is die 4 K aan kan en dat is de  Vu+Solo 4K .

Bij wie van jullie op een LG oled 20 V  Echt zwart is wat voor bron gebruiken jullie 

En waarom is zwart dan wel echt zwart als ik een Film van Net F... kijk ?

EN ja ik heb ook al een andere HDMI kabel tussen mijn vuduo en mijn oled tv

Als 1 van jullie nog een andere oplossing weten dan hoor ik het graag.

Maar het is natuurlijk wel raar als je een Film kijkt van NetF... dat zwart wel echt zwart is.

En zodra ik weer via mijn vuduo kijkt via de HDMI dat zwart dan niet meer echt zwart is , ik als leek zou dan zeggen wat ze bij LG zeggen dat klopt dan toch aardig . maar ik sta open voor alle suggesties .

En ze zijden bij LG ook als je een film kijkt  via youtube of NetF... en het is nog niet in orde dan sturen wij een monteur.

Dus wat moet ik nou die monteur van LG  gaat ook controleren of het via youtube wel of niet goed is ,en die constateerd hetzelfde wat ik gezien hebt , en die zegt dan natuurlijk met het toestel is niets aan de hand het ligt aan de bron waar de HDMI vandaan komt.

 

1 dat bedoel ik niet, je geeft 't weer met de LG maar de content speel je dus af op iets anders dan de VU Duo, wat precies en waarom is die beter dan de VU?

2 De vraag was waarom je een 4 k speler nodig hebt om zwart weer te kunnen geven, het zou best kunnen dat de Solo (4 k) dat beter kan maar dart weet ik dus niet.

 

Andere HDMI kabels? digitaal signaal knappe jongen die daar winst uit haalt, afgezien van de verkoper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij de Solo 4k met VTi kan je de zwartwaarde aanpassen van het HDMI uitgang signaal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...