Ga naar inhoud


licentiesleutel probleem windows7 key wordt door windows10 niet aanvaard.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Win 7 kaal bestaat niet...  Het is Win 7 starter / home /home premium.... enz.   Juist de versie die je hebt bepaalt welke versie je van Windows 10 krijgt. Nogmaals even het tabelletje:

 

upgradewin.png

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij komen de "Pro" versies die ze hier bedoelen niet van Microsoft, maar zijn ze klaargemaakt, met de nodige spyware en andere rommel, om ze op een niet echte legale manier te kunnen installeren.

 

Bij Microsoft kan je enkel kiezen voor de 32 of 64 bit versie.

Afhankelijk van je vorige versie, wordt de juiste versie geinstalleerd.

 

Mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de pro gedownload met de creation tool van op de officiele microsoft site, en je kan de pro wel downloaden. Je kan zelfs kiezen om beiden in èèn bestand te downloaden. Dan krijg je bij setup de keuze 32 of 64 bit.

Ik zal als ik kan vandaag even gaan, en kijken of telefonisch activeren werkt. Indien ik niet kan gaan, weet ik nog niet wanneer ik een vervolg kan geven aan dit probleem.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit kan alleen met de oude versie van Media Creation Tool, echter krijg je dan ook een hele oude build van Windows 10 en mag je hele ritsen aan updates doorlopen. De nieuwe versie Media Creation Tool laat je enkel kiezen tussen 32 en 64bits en installeert automatish de juiste versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag op een dell laptop de oude defecte hdisk vervangen, met originele windows 7 , nieuwe SSD erin gezet, windows 10 geinstalleerd maar de originele windows key werd niet geaccepteerd. terug naar windows 7 installatie en update naar 10 ging prima.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de key tijdens installatie ingegeven of pas nadat je geïnstalleerd had.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me laten opbellen door microsoft. De uitleg, was dat als er nog geen upgrade is uitgevoerd op de computer naar windows 10, een nette installatie niet geactiveerd kan worden met de code van windows 7. Dus is een upgrade nodig van 7 naar 10 om de code werkende te krijgen. Dus heeft hij na heel wat controle gegevens mij een nieuwe licentie sleutel gekregen, om die te activeren.

Die code, zou bij de volgende installatie terug werken, en zou zelf niet meer nodig zijn.

Eens van 7 naar 10 met activatie, kan nadien met een schone install.

Dus zou om de code geldig te zijn, eerst een upgrade worden gedaan, en niet een clean install. Eens dit gedaan is, kan dan nog altijd een clean install. De upgrade van 7 naar 10 kan met media creation tool.

De uitleg komt van een medewerker van microsoft, en als die me foefjes heeft verteld, dan is dit hier ook een foefje.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de key tijdens installatie ingegeven of pas nadat je geïnstalleerd had.

Ik heb de code na de installatie ingevoerd. Deze werd niet geaccepteerd. (windows 10 pro). Na update van windows 7 naar 10 ging het wel goed. Op de oude hdisk was het update icoon in de statusbar. Maar die hdisk is dus kapot, Is nu wel opgelost, maar kostte veel meer tijd.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens de update wordt  een unieke code van het mobo naar de ms servers gestuurd. Als je daarna een fresh install doet is deze code bij ms dus reeds bekend en wordt je 10 geactiveerd.

 

Groot nadeel als je mobo defect raakt......

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens de update wordt  een unieke code van het mobo naar de ms servers gestuurd. Als je daarna een fresh install doet is deze code bij ms dus reeds bekend en wordt je 10 geactiveerd.

 

Groot nadeel als je mobo defect raakt......

Ik denk dat het er van afhangt wie je aan de lijn krijgt. Ik denk als je eerlijk bent, en alles correct uitlegt, je windows wordt geactiveerd, je een werkende code krijgt.

Ik heb na heel wat controle ook een andere sleutel gekregen, en hij zei wel, dat ik daar niet iedere week zou moeten mee afkomen.

Maar van alles hangt er volgens mij van af, wie je aan de andere kant aan de lijn krijgt.

Ik was opgebeld met een nummer +18 enz.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is allemaal niet zo moeilijk.

 

je moet eerste Windows 7 er opzetten, daarna upgraden naar win 10.

de volgende keer als je win 10 er schoon opzet heb je geen key meer nodig.

 

licentie sleutel die je op win 10 hebt/krijgt IS NIET OVER DRAAGBAAR NAAR EEN ANDERE WINDOWS...

 

dit grapje kon je wel bij windows  7 doen.

 

windows 7 licentie is niet gebruiken in win 10.

 

letop gratis win 10 loopt tot eind juni, na deze datum moet je win 10 gewoon kopen.

dus ik zou alles update wat je hebt.

want je kunt gewoon terug naar win 7 en later gewoon naar win 10 gaan.

of win 7 sleutel op een andere pc gebruiken.

en deze dan ook weer update naar win 10.

 

letop dit kan maar 2 a 3 keer.

spreek uit ervaring...

 

let ook op met hardware verandering onder win 10.

 

mocht je moederbord of CPU veranderen is je licentie ongeldig, en vanaf dit moment moet je een licentie kopen.

 

gr.

henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

letop gratis win 10 loopt tot eind juni, na deze datum moet je win 10 gewoon kopen.

 

Tot 29 juli, zie: https://www.microsoft.com/nl-nl/windows/windows-10-upgrade

Als je de upgrade vóór 29 juli 2016 hebt geïnstalleerd, ontvang je gratis een volledige versie van Windows 10, dus geen proefversie en geen beperkte versie.1

 

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is allemaal niet zo moeilijk.

 

je moet eerste Windows 7 er opzetten, daarna upgraden naar win 10.

de volgende keer als je win 10 er schoon opzet heb je geen key meer nodig.

 

licentie sleutel die je op win 10 hebt/krijgt IS NIET OVER DRAAGBAAR NAAR EEN ANDERE WINDOWS...

 

dit grapje kon je wel bij windows  7 doen.

 

windows 7 licentie is niet gebruiken in win 10.

 

letop gratis win 10 loopt tot eind juni, na deze datum moet je win 10 gewoon kopen.

dus ik zou alles update wat je hebt.

want je kunt gewoon terug naar win 7 en later gewoon naar win 10 gaan.

of win 7 sleutel op een andere pc gebruiken.

en deze dan ook weer update naar win 10.

 

letop dit kan maar 2 a 3 keer.

spreek uit ervaring...

 

let ook op met hardware verandering onder win 10.

 

mocht je moederbord of CPU veranderen is je licentie ongeldig, en vanaf dit moment moet je een licentie kopen.

 

gr.

henk

Niet ware dat je bijna gedwongen bent windows te gebruiken, maar als je bij het vervangen van hardware je sleutel ongeldig wordt en een nieuwe licentie moet kopen, dan zou het wel eens kunnen zijn, dat velen alternatieven ( de ene al legaler dan de andere) zullen gebruikt worden.

Maar als ze teveel schade gaan leiden, zullen ze misschien hun zaken wijzigen, en windows toch laten activeren als je kan bewijzen, dat je om reden hardware hebt moeten vervangen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men noemt het officieel de productkey en die kun je enkel voor een product gebruiken dat u heeft gekocht of dat gratis mag worden ge-upgrade ( opgewaardeerd ) naar Windows 10.

Een OEM versie mag natuurlijk niet op een andere hardware worden geïnstalleerd.

 

Een nieuw aangekochte W10 kan op iedere hardware gezet worden met desbetreffende Productkey die U tijdens online aankoop heeft gekregen. Dus ook op een andere PC. Maar dan wordt de eerder gedane installatie illegaal en mag niet meer gebruikt worden.

Of u heeft een zogenaamde multi-Seat ( stoel ) installatie gekocht. En dat is never nooit de OEM versie van Windows 7 of 8

aangepast door Tonskidutch

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...