Ga naar inhoud


Microsoft stopt per 29 juli met Windows 10-upgrademeldingen


winwiz

Aanbevolen berichten

Ik meet  het netwerk verkeer nu met het gratis programma networx,  https://www.softperfect.com/products/networx/

Zie nu niet dat er veel netwerk verkeer extra wordt gegenereerd. Je kan precies welke service of programma op welk tijdstip 

netwerk verkeer veroorzaakt. Een add blocker levert ook veel op.

Goed, maar ik ben ook tevreden met Windows 10 in de tropen met bijna geen netwerk via een mifi met lokale sim kaart.

Je kan nu tenminste weer de blokkendoos helemaal weghalen.

aangepast door peper

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kan ik die meuk ook direct downloaden zonder windows update te gebruiken?

 

Mediacreation tool 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar dan moet ik met een USB stick aan de gang. Ik had het idee dat je bij Microsoft ook direct iets kan laden. In het begin moest je reserveren maar je kon het ook forceren. Staat me bij dat ik dat vorig jaar voor de portable van mijn zus heb gedaan.

 

Nu moet het blijkbaar via Windows update maar dan wordt er niets gedownload.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

het is zeer onverstandig om de update naar w10 te laten lopen, ook al gebruik je hem niet (je kunt gedurende 30 dagen terug naar je oude OS) je krijgt iig door de update de w10 licentie en dat kan handig zijn bij eventuele verkoop van je pc/laptop....dus gewoon binnenhalen die gratis w10....

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frans B

er bestaat verschil mbt de OEM en die diverse andere Licenties die er zijn voor Microsoft Windows

een gekochte single seat versie wordt zeer zeker niet aan het mobo gekoppelt,

dus die kunnen we ook op een andere machine installeren, mits deze de unieke "seat" is waar het OS op draait

(en dat wordt met een WAN aansluiting flitsend snel geregistreerd, of er meerdere seats dezelfde licentie draaien)

 

Er zijn ook multiseat versies uitgebracht, dat weten we.

Maar de klassieke OEM die op de PC stond toen je hem kocht, is enkel geldig voor die ene pC waar het productkey stickertje op plakt.

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat ik nog veel hardware heb, die niet op win 10 werkt. Dus hou ik een paar pc's op w7.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pliek heeft weer een mooie versie,maar ik installeer het ook niet.Laptop hier was ook geleverd met win8 en tot nu toe nagenoeg nooit problemen.Ik heb die melding ook af en toe om het gratis te downloaden daar lach ik maar wat om.Microsoft en gratis.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat ik nog veel hardware heb, die niet op win 10 werkt. Dus hou ik een paar pc's op w7.

Dat is toch echt raar beste sattv4iedereen.

Daar ik zelf ook 2 pC's heb waar de MS windows versie 7 mee bevrucht waren als OEM en een met 7 PRO toen ze op de markt gekomen zijn.

DUS

Even zo oud denk ik als die van U en die hier, werken Prima met W10.

 

de uitzondering bevestigd de regel

vreemder is echter dat ik met die oude hardware en jarenlang antipatie betreffende windows geen problemen meer ondervind

afgezien van de installatie problematiek met verkeerde ISO's

 

@ kaelem,

men is niet verplicht iets te vernieuwen, maar de support loopt meestal voor oude firmware / software af.

terwijl het kassie of laptop meestal nog door kan

 

p.s.

het is toch evident dat die ontwikkelaars van een O.S. geen jarenlang support meer kunnen aanbieden voor hetgeen ze per verkochte  / geïnstalleerde versie betaald krijgen.

die stoppen de support steeds eerder als er nieuwe alternatieven voor bestaan

in dit geval de zogenaamde kostenloze upgrade

aangepast door Tonskidutch

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pliek heeft weer een mooie versie,maar ik installeer het ook niet.Laptop hier was ook geleverd met win8 en tot nu toe nagenoeg nooit problemen.Ik heb die melding ook af en toe om het gratis te downloaden daar lach ik maar wat om.Microsoft en gratis.

gezien het feit dat je na het downloaden weer direct terug kunt naar de oorspronkelijke sw met behoud van de nieuwe upgrade, een erg kortzichtig standpunt....

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na legale win versies heb ik zeer vaak de pliek versies gebruikt,heerlijk snel te installeren via usb en volgens mij en velen heel gebruiksvriendelijk.Het is maar waar je prioriteiten liggen toch.

Tevens meestal voorzien alle updates tot een week terug,dat is toch heerlijk.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...