Ga naar inhoud


Microsoft stopt per 29 juli met Windows 10-upgrademeldingen


winwiz

Aanbevolen berichten


  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ach,wat is illegale zooi.

Als ik zie wat deze mensen doen om een supersnel en up to date os te leveren vind ik dat mooi.

Hier op het forum vinden gelukkig nooit andere illegale dingen plaats,nou ik ben niet roomser als de paus.

Maar afijn iedereen zijn mening toch.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik val meer over het torrent gedeelte dat altijd afgedaan wordt als illegaal en dit totaal niet zo is.

 

Als iets ter download staat waar dan ook kan dit legaal of illegaal zijn, ik vind buiten de torrents juist meer troep die virussen bevatten dus ook Windows ISO´s.

 

Windows 10 wordt voor een jaar gratis aangeboden, take it or leave it! Ik heb voor de meeste apparaten leave it gekozen, dit vooral omdat je veel zelf niet meer mag beslissen en ik toch liever baas ben over mijn eigen spullen.

 

Ben blij dat ik na 29 juli niet meer speciaal naar de updates hoef te kijken om Windows 10 tegen te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Degenen die niet alles helemaal geblocked hebben krijgen toch nog dit een keer in beeld (Fullscreen)

 

2001145517.png

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

 

Gratis Windows 10: Alleen vandaag nog

29 juli 2016 07:41 Thijs Doorenbosch NIEUWS 1

 

Microsoft heeft nog eens benadrukt vast te houden aan de deadline voor het gratis aanbod van Windows 10. Bij een overstap vandaag is ook de upgrade naar de Anniversary Update dinsdag gratis.

 

Microsoft introduceerde de officiële versie van Windows 10 precies een jaar geleden. Wie jarig is trakteert', zegt het bedrijf in een verklaring. Maar de traktatie is niet de verwachte verlenging van het aanbod gratis over te stappen naar Windows 10 voor wie nu een Windows 7 of Windows 8.1 licentie heeft.

 

Microsoft doelt met de traktatie op de Anniversary Update, die nu ook volgens de officiële kanalen op 2 augustus klaar staat voor wie al Windows 10 op zijn computer draait. Microsoft zelf is erg in zijn nopjes met de upgrade die onder meer prestatieverbetering, Windows Ink, nieuwe opties in de Edge-browser en meer veiligheidsopties belooft.

 

Een jaar na de introductie staat Windows 10 nu op 350 miljoen computers.

 

Bron: Automatiseringsgids.nl

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Hartstikke leuk..... Ik hou het wel op Win 7 en mijn Ubuntu.... Heb de pest aan die blokkendoos Windows met zijn levende tegeltjes. Allemaal nodeloze opsmuk die ook weer nodeloos CPU tijd en geheugen wegsnoept.... Win 7 werkt voor mij nog steeds prima.... Zal blij zijn als die irritante pop-up verdwijnt.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 30 juli was de MedisCreationTool nog te downloaden en er kon, later op de dag, ook nog een windows 8.1 computer naar windows 10 uitgevoerd worden.

 

post-51681-0-82670700-1469891241_thumb.png

post-51681-0-14859700-1469891310_thumb.png

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 30 juli was de MedisCreationTool nog te downloaden en er kon, later op de dag, ook nog een windows 8.1 computer naar windows 10 uitgevoerd worden.

Dat komt omdat het in Amerika uren achterloopt met hier het is daar dus nog gewoon 29 Juli geweest toen je de upgrade uitvoerde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...