Ga naar inhoud


Wat is de inhoud van HD-Light en HD-Basis?


Miauw
Ga naar oplossing Opgelost door satkijker,

Aanbevolen berichten

Daar ben ik het helemaal mee eens...  je zou 1 pakket moeten kunnen samenstellen uit de gecodeerde zenders van diverse aanbieders...  zo zou volgens mij een pakket bestaande uit alle public service zenders van heel Europa een prachtig pakket zijn... en het zou helemaal passen in het straatje van de politici die zo tuk zijn op het hele EU gebeuren ;)  zo een pakket zou dan ook erg voordelig moeten zijn, het bevordert immers het begrip tussen de volkeren (om het zo netjes te zeggen).

 

 

Smaak heeft geen ruk met kwaliteit te maken, je vervuilt de discussie. Jouw argument geldt wellicht voor een dove, die kan gerust zeggen; je hebt geen goede en ook geen slechte boxen!

 

 

Een mooier voorbeeld kon ik niet krijgen, want dit is dus een verschil van mening.

 

Ik ben het persoonlijk helemaal eens met de mening van Sverige, juist niet die van waterpas, maar dat is mijn mening.

 

Ik respecteer ieders mening, zo heb ik ook een eigen mening, maar wil het wel graag netjes houden.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Smaak heeft geen ruk met kwaliteit te maken, je vervuilt de discussie. Jouw argument geldt wellicht voor een dove, die kan gerust zeggen; je hebt geen goede en ook geen slechte boxen!

 

Laat me raden: Gouden stekkers ??

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gepromoveerd op het onderzoek: Ik kan niet goed lezen?  :sick:

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gepromoveerd op het onderzoek: Ik kan niet goed lezen?  :sick:

 

Brilletje van de HEMA. Daar zal het aan liggen.

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar je het gekocht hebt kun je dus nog wel lezen, dan komt het vast nog goed! :grin:

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

CD pakketten update.

Maar nog geen Top HD in de lijst?

 

Mooi overzicht.

Bestaat ook zoiets voor TVV?

Ik heb een poging gedaan om iets gelijkaardigs voor TVV te fabriceren; op basis van de PDF zenderlijst die momenteel beschikbaar is op hun site.

Na uitfilteren van de FTA's en radio, heb ik de xml in bijlage als resultaat.

 

Opgelet --> is een eerste aanzet; hij moet hier en daar nog aangevuld worden.

Zenderlijst_TV_VLAANDEREN_20160511.xml

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar nog geen Top HD in de lijst?

 

Ik heb een poging gedaan om iets gelijkaardigs voor TVV te fabriceren; op basis van de PDF zenderlijst die momenteel beschikbaar is op hun site.

Na uitfilteren van de FTA's en radio, heb ik de xml in bijlage als resultaat.

 

Opgelet --> is een eerste aanzet; hij moet hier en daar nog aangevuld worden.

 

Ik heb de lijst van sprietje up to date gemaakt, zal Top HD even toevoegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
  • Moderator

Nu nog een leesbaar bestand voor "gewone"computers?

Iemand een bestandsconversie naar pdf o.i.d?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mijn computer kan kennelijk niets met XML bestanden beginnen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bijlagen in berichten 4, 24, 36 en 38 zij ook xml-bestanden van Libre Office. Tja als je gewoon xls-bestanden van Microsoft wilt hebben, dan zal deze site aangepast moeten worden zodat je niet de melding krijgt dat je geen rechten om xls-bestanden te uploaden.
In pdf ziet de tabel er niet uit. Kijk naar "het beste antwoord" in bericht 9.


 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...