Ga naar inhoud


Ervaring met VTI 9.0.3?


Donkeyman

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Wat ik lees, zou Sky de deur dicht gezet hebben voor niet originele ontvangers en niet originele (soft)cams.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jup ik snap het nog niet volledig maar blijkbaar krijgt iedereen nu een unieke ECM en is een interne boxkey nodig voor de juist DCW uit die ECM te berekenen.

 

Alleszinds zijn de ECMs verandert, en degene met een bepaalde tier krijgen hun kaart niet meer werkend. Diegene die door blocken van EMMs deze tier niet hebben moeten een global EMM schrijven zodat de kaart de nieuwe ECMs aanvaardt...maar hierbij wordt de kaart voorgepaired en is binnenkort die kaart ook donker...het ziet er letterlijk en figuurlijk duister uit voor Sky DE + softcam.

docendo discimus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan nog steeds. Ergens weggestopt zit een optie dat je het hoofdmenu kan aanpassen. Ik heb de media player gewoon in het hoofdmenu staan. Ik meen in het vti gedeelte onder setup.

 

 

Een beetje laat, maar door heel wat gedoe i.v.m config. van tuners, heb ik het gevonden.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Uiteraard heeft het niets met het VTI image te maken, maar het is wel nieuws.

 

Dat was te verwachten en er zullen ook andere volgen.

 

VTI 9.0.3 zijn de bugs nu weg ceesv bij de 4k?

Door het uitschakelen van de FCC werkt alles prima.

 

Ik heb het vermoeden dat bij FCC i.c.m. Canaldigitaal de kaart zich verslikt en op een gegeven moment in de strafmode schiet.

 

Wegval van beeld treedt alleen op bij gecodeerde uitzendingen i.c.m. FCC.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...