Ga naar inhoud


Oscam en OpenAtv


Aanbevolen berichten

Met even zoeken, kun je ook 'softcam-feed-mipsel_1.0_all.ipk' downloaden en installeren.

Dan wordt de feed automatisch toegevoegd en hoef je niet meer te doen via Applicaties/Plugin filter etc.

Mocht je geen softcam feed meer willen, dan verwijder je eenvoudig de package.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

De heel snuggere leden onder ons kunnen ondervinden dat er met de laatste Oscam versie iets bijzonders aan de hand is, en dat de toekomst er meteen rooskleurig uit ziet. :D

 

Nu maak je ons nieuwsgierig.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

?? Waarom niet je kennis delen met ons allen.

Wat is de nieuwste oscam versie , waar haal je hem weg en hoe installeren.

aangepast door Stinger

Druk aan het hobbyen met de gigablue en een triax 110 multifeed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben wel benieuwd of iemand dat inmiddels heeft getest, bij Open ATV hebben ze de module Scam nog niet gevonden of vergeten te integreren.

Wel mooi dat je simpel de laatste binary direct kunt downloaden middels een plugin OscamUpdater vanuit hun (eigen) oscam-feed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vooral benieuwd hoe dit dan werkt.. Een CI(+) module in de box stoppen terwijl je de laatste oscam versie hebt en dan???

 

Ik zag wel bij add readers een mogelijkheid om een drecas reader toe te voegen, zat die optie er al eerder in?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag wel bij add readers een mogelijkheid om een drecas reader toe te voegen, zat die optie er al eerder in?

Uit mijn hoofd, zo'n 30 revisie's/changesets terug. Maar is wel terug te zoeken op het Streamboard toch ?

aangepast door Toppers
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vooral benieuwd hoe dit dan werkt.. Een CI(+) module in de box stoppen terwijl je de laatste oscam versie hebt en dan???

 

Ik zag wel bij add readers een mogelijkheid om een drecas reader toe te voegen, zat die optie er al eerder in?

Vandaag Streamboard nog even geraadpleegd, met bijgaand overzicht wordt alles duidelijk ; http://www.streamboard.tv/oscam/browser/trunk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...