Ga naar inhoud

Sat4all gebruikt cookies om content en advertenties te gebruiken, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren.
We delen ook informatie over gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse.
Lees meer over het gebruik van cookies op sat4all in onze Privacy Policy

Ik accepteer alle cookies

Welkom op Sat4all

Welkom op Sat4all! Om optimaal gebruik te kunnen maken van deze website, kan je gratis registreren. Geregistreerde leden kunnen o.a. gebruik maken van de volgende extra functies:
  • Reageren op berichten/Plaatsen van nieuwe berichten
  • Abonneren op bericht-updates
  • Je eigen profiel aanmaken, vrienden zoeken
  • Downloaden van bijlagen
  • Uitgebreide zoekfunctie
Dus... registreer nu geheel gratis op Sat4all!

Wij respecteren je privacy!

Foto
M7sat801

Oplossing voor M7 / Philips decoders die vastlopen.

Vastlopen Oplossing

• Login om te beantwoorden
18 reacties in dit onderwerp

#16 Offline gps - Geplaatst: 3 januari 2017 - 12:36

gps

Sat4all regular

• Leden
  • 417 berichten

3x DSR7141 waren al handmatig ingesteld op 1080i maar bleven toch vastlopen zie mijn bericht #10. Na de update van 13 december op alle 3 de ontvangers geen vastlopers meer. Update heeft dus niet alleen de ontvanger op 1080i gezet. Dat stonden ze al.

#17 Offline di-on-air - Geplaatst: 13 januari 2017 - 16:03

di-on-air

Sat4all regular

• Leden
  • 674 berichten
  • LocatieOost Nederland

Van de site van CD:

Om te zorgen dat het stroomverbruik van de SAT801 minimaal is, heeft de SAT801 een ingebouwde eco-stand. Wanneer je de ontvanger in stand-by zet, geeft deze het eerste half uur nog informatie door op de display. Daarna zal de ontvanger automatisch op de eco-stand overgaan. In deze eco-stand laat de ontvanger niks meer zien op de display en zal het stroomverbruik minimaal zijn. Door het lage verbruik kan de ontvanger constant op de stroom aangesloten blijven. Hierdoor blijft de ontvanger altijd up-to-date.

Als ik mijn ontvanger uitzet en hij staat op de zender(s) RTL7, Veronica of Net5, dan gaat mijn ontvanger na een half uur NIET in de ECO stand staan.
Zet ik de ontvanger dan weer aan, dan vraagt hij mij om een pincode.
Wanneer ik dan op de afstandbediening op de toets "exit" druk komt het TV beeld (van RTL7, Veronica of Net5) weer normaal terug.
Ik heb een M7 SAT801 ontvanger.
Canal Digitaal ik mis, Fox HD, SBS9 HD, RTL-Z HD, Comedy Central HD, Nickelodeon HD, Eurosport 2 HD, Discovery HD, TLC HD, Animal Planet HD, 24Kitchen HD en MTV NL HD.

#18 Offline abuelo - Geplaatst: 25 januari 2017 - 22:05

abuelo

Lid

• Leden
  • 426 berichten
  • Locatietenerife

Je moet de ontvanger op kanaal1 zetten en dan uitzetten dan doet hij het wel.

#19 Offline abuelo - Geplaatst: 25 januari 2017 - 22:08

abuelo

Lid

• Leden
  • 426 berichten
  • Locatietenerife

Dit is wel op een belgische 801 maar jk denk dat dat wel hetzelfde is.

Mogelijke gelijksoortige onderwerpen Collapse