Ga naar inhoud


Vervanging 13TH Street en Syfy via satelliet


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

History II  aub als vervanging.

  • Like 1

VU+Solo4K + DVB-C (VTI+Oscam) / Topfield 7700HSCI

TeVii DVB-S2 S470 / TBS DVB-S2 Tuner met CI USB

Wave Toroidal T90 / 8 LNB's / NOXON A550+ DAB
Logitech Harmony One / Dell Studio XPS Win 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liever geen vervanging, maar eens écht gaan nadenken over dat 8PSK gebeuren en TP's zo vol te proppen.

De kwaliteit van HD hoeft dan misschien niet in te boeten, maar wel het steeds zwakker worden van het signaal.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier en op TotaalTV worden veel zenders voorgesteld die enkel op de Nederlandse doelgroep gericht is.
Dit zie ik echter niet gebeuren aangezien de zenders ook bij TVV moeten vervangen worden.
Het zullen dus m.i. zenders zijn die zowel op CD & TVV terecht kunnen.

Groeten,

Saterke

Link naar reactie
Delen op andere sites

> gesynchroniseerd hoeft men niet te kijken, dat doet men omdat het bevalt

> gesynchroniseerd kijk ik zelf al sinds 1965 duitse tv met amerikaanse series in 1971 Time Tunnel 1972 Startrek (dat is gewoon normaal)

> ondertiteld kan men tegenwoordig de duitse uitzendingen veelal kijken met ttp 150 en leert daarmee tegelijk duits

> duits ondertitelde zenders zijn 10x beter dan nederlands of vlaams ondertitelde zenders qua juistheid en snelheid

> kinderen krijgen pas een voorkeur voor een taal als ze pubers worden voorafgaand is het pluriforme zelfs een aanwinst voor hun brein

> kinderen kijken wat ze willen en of er überhaupt nog toezicht is wat kinderen doen is zeer zeker beter geregeld in duitsland middels de wettelijke "kindersicherung" per pin

 

en vaak is TV een grote gore perverse smeltkroes van moord en kriminaliteit die helemaal niets met de wereld van Kinderen van doen heeft

het is de wereld van hun ouders

 

ik schreef al eens dat dit ping pong zenders zijn die al jaren wel of niet aangeboden worden bij CD en TVV (dus M7)

 

Als er vervanging nodig is kan ik me voorstellen dat men wederom de kinderen iets aanbiedt dat met toekomst en Europa te maken heeft, dat hun ouders niet meer kunnen waarnemen.

Waarom zien we zo bitter weinig informatief Frans en of Spaanse zenders?

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

> gesynchroniseerd hoeft men niet te kijken, dat doet men omdat het bevalt

 

Daarom dat ik dus nooit naar zulke kijk !! :(

Voorbeeld:

Destijds , Der Alte in't Frans

Destijds , Louis de Funès in't Duits

Destijds , Dallas in't Duits of Frans ,

Nu & toen , ik pas !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien eens luisteren naar de kijkers: 192TV, bijna overal te ontvangen behalve bij Canal Digitaal

Dat ligt aan 192TV in eerste instantie. Die bepaalt en betaalt.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien eens luisteren naar de kijkers: 192TV, bijna overal te ontvangen behalve bij Canal Digitaal

 

Neen, absoluut niet.  Dit is een muziekzender.  Zet de radio op als je muziek wil hebben.

En we hebben al muziekzenders genoeg.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken 192tv niet omdat die buiten Nederland niet te ontvangen is, ik heb dus ook geen oordeel of die goed of slecht is, maar is die een meerwaarde voor satelliet? Je hebt de traditionele muziekzenders zoal MTV en VH-1 en op de Astra28.2 zitten er ook een stuk of tien, idem op Hotbird en enkele op Astra3, ik denk dat ik er hier een stuk of dertig staan heb in mijn lijst. Die naam 192tv is natuurlijk een brok nostalgie, maar in hoeverre kunnen de uitzendingen de nostalgie tot leven brengen? Indien ja dan mag hij erbij van mij.

aangepast door astro iris
Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag zenders die zowel voor CDS als TVV kunnen dienen aangezien deze beide ook voor beide doelgroepen dienden.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...