Ga naar inhoud


Vervanging 13TH Street en Syfy via satelliet


Sprietje

Aanbevolen berichten

Graag zenders die zowel voor CDS als TVV kunnen dienen aangezien deze beide ook voor beide doelgroepen dienden.

 

AMC

BBC Entertainment

Discovery Science

Discovery World

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heeft TVV hierover eigenlijk al de klanten geïnformeerd?

Ikzelf heb geen nieuwsbrief ofzo gevonden, ook de zenderlijst op de website bevat nog beide zenders.
Daarnaast toont het info-kanaal TVV het bericht dat je op 31 mei de symbol rate moet aanpassen (indien geen fastcan) voor o.a. SyFy en 13th Street...

Afin, het is nog een maandje, we zullen wel zien.

Groeten,

Saterke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Hallo allemaal

 

In België stoppen op 1/7 ook 13th Street en Sy Fy in het Entertainmentpakket dat ik in Belgie bekijk via Pro-ximus TV.
Er is bij die digitale tv aanbieder wel voor veranging gezorgd, de zender (1 kanaal) ms (Movies en Series) zal (tijdelijk) worden toegevoegd aan het Entertainmentpakket tot er vervangende zenders gevonden zijn.
(Dit kanaal is gelijkaardig aan de film1 kanalen in NL) maar dan alles op 1 kanaal in België voor € 9.95 per maand.
Ik heb nauwelijks gekeken naar 13th Street en Sy Fy omdat ik geen liefhebber ben van Engelse series, hopelijk op ms eens een film in het Nederlands, ms, ik kijk er al naar uit!

 

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor die een weg terug zoeken na  hun spijt te hebben bekend

 

Dat lijkt me een gigantisch grote doelgroep in deze woelige tijden :lol:​ 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste leden ik hoor dat rtlcrime en telekids ter vervanging komt via de nieuwe decoders. Kan dit ook voor belgie. Ik betaal toch ook tophd abonnement. Dank en groetjes

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de M7 SAT801 zit ook een internet aansluiting.

Volgens mij is deze niet in werking.

Kan canaldigitaal geen software toevoegen, zodat deze bijv ook RTL crime en telekids, via internet kunnen ontvangen?

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even op de website van CD gekeken en met jouw ontvanger zal dat niet lukken, het zou normaal een MZ-101 of MP-201 met geïntegreerde smartcard moeten zijn, ik had ook contact met de webcare en daar ook de bevestiging dat het alleen lukt met deze 2 toestellen,ook met een CI+module Cam-701 is dit mogelijk.

aangepast door astro iris
Link naar reactie
Delen op andere sites

@di-on-air, je kan misschien een swap vragen?

 

Wel uitkijken dat je geen contractverlenging of nieuw contract aangaat.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie het antwoord hier boven.

Onze kinderen hebben allemaal spelenderwijs engels geleerd door babytv had die zender geloof 10 jaar geleden al op de hotbird of was het zelfs al weer langer geleden.

Binnen de kortste tijd konden ze al heel veel engelse woorden en daar hebben ze nu profijt van op school.

Nog steeds staat voor de aller kleinste kids hier dagelijks babytv op. Tegenwoordig hebben we nu ook het Nederlandse spoor er bij op babytv, maar vaak schakel ik even over naar de Spaanse of Engelse taal die van 4 heeft het vaak niet eens door een square is voor hem het zelfde als een vierkant en een triangel is een triángulo no problemo kinderen leren snel.

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even op de website van CD gekeken en met jouw ontvanger zal dat niet lukken, het zou normaal een MZ-101 of MP-201 met geïntegreerde smartcard moeten zijn, ik had ook contact met de webcare en daar ook de bevestiging dat het alleen lukt met deze 2 toestellen,ook met een CI+module Cam-701 is dit mogelijk.

Als het met die module zou kunnen, dan vraag ik me af, welke ci+ ontvanger je dan nodig hebt?

Het zal hoogstwaarschijnlijk niet gaan met een linux ontvanger.

Technisat heeft gecertificeerde ci+ ontvangers, maar zou deze in staat zijn?

Of zou het lukken met een gecertificeerde goedgekeurde M7 tv met internet aansluiting?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste vrienden kunnen jullie aan webcare vrageen ofvdit met die nieuwe bakjesbook mogelijk is in belgie ik hebbtophd abonnementben vind datvdit dan toch moet kunnen.

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...