Ga naar inhoud


Langere reclameblokken op tv door Europees besluit


Sprietje

Aanbevolen berichten

Jaja Netflix en de rest dan betaal je toch om geen reclame te zien en ben je een jaknikker, hoeveel betaalde abo´s moet je dan nemen om de reclames te omzeilen :)

 

Ik wil helemaal niet betalen om reclames te omzeilen en ik wil ze ook niet zien, in beiden gevallen verlies je namelijk.

 

Gelukkig zit er een uitknop op de TV en die gebruik ik tegenwoordig steeds meer en pak een reclame vrij internet radio station met lekkere muziek.

 

Reclame maakt meer kapot dan je lief is.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Er is een heel eenvoudig middel om de reclame af te schaffen bij tv uitzendingen.

 

Het geld wat daarmee binnenkomt rechtstreeks bij de kijker halen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja maar zonder reclame geen inkomsten voor de aanbieder en dus geen tv meer, dan heb je de uit knop ook niet meer nodig. :lol:

Niet waar, ze halen veel extra inkomsten uit die reclame, maar zonder kan het ook hoor, niet alles geloven.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg nauw nemen die commerciëlen het nu ook al niet, want o.a. RTL is al tig keer op het matje geroepen omdat ze te veel reclame uitzenden.

De reclameblokken zijn te lang en oversponsering van programma's.

Ik kan nergens terugvinden dat het tig keren is. Wel dat het CvdM RTL erop heeft aangesproken.

Echter: RTL valt onder de Luxemburgse wetgeving, niet de Nederlandse.

 

Met de nieuwe Europese regelgeving wordt RTL de facto nu achteraf de ruimte gegeven. 

 

Overigens: ik kijk wel RTL. En net als bij andere programma's, inclusief NPO, maak ik bewuste keuzes. Principieel niet kijken naar een zender doe ik niet (gauw). Ik wil mijn ogen niet bij voorbaat sluiten.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou best bereid zijn een stuk meer te betalen om te kunnen kijken zonder reklame.

VT4 onderbreekt een film nu al 4 maal !

gelukkig bestaat er een app die cutlist editor noemt.  maar dan kijk je natuurlijk niet in real time

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh..., ik begrijp het. In Turkije komt de reclame van NPO 1-2-3 niet door.

 

 

 

Natuurlijk komt dat hier niet door, hier hebben ze daar speciale netjes voor die je voor de schotel spant en weg reclame.

 

Maar het verschil met de commerciëlen is, dat een programma NIET wordt onderbroken en dat kijkt al een stuk rustiger.

 

En ik mis niks aan de commerciëlen, want alles wordt uitgemolken en dan nog die ordinaire Geer & Goor, nee dank u.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Indien het geld wat de overheid inneemt onder de noemer Kijk en Luister bijdrage weer in zijn geheel naar de omroepen stuurt.

Indien een presentator, die aan het begin van de avond gedurende 45 minuten de Autocue hardop voorleest daar geen bedrag voor krijgt wat het vijftien voudige is van het salaris van Jan modaal, die daarvoor overigens 8 uur per dag voor moet werken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk komt dat hier niet door, hier hebben ze daar speciale netjes voor die je voor de schotel spant en weg reclame.

 

Maar het verschil met de commerciëlen is, dat een programma NIET wordt onderbroken en dat kijkt al een stuk rustiger.

 

En ik mis niks aan de commerciëlen, want alles wordt uitgemolken en dan nog die ordinaire Geer & Goor, nee dank u.

Voor iemand die nooit naar b.v RTL kijkt weet je maar heel goed blijkbaar wat er op is.En er is niets ordinair aan Geer en Goor..Je houd er van of niet en dan je hoeft er niet naar te kijken..maar dat deed je toch al nooit...gelukkig kan ik er smakelijk om lachen en zie er de humor van in...maar waarschijnlijk is die humor niet bedoelt voor buiten onze grenzen.

Vu Duo +
Wavefrontier T-90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms hè Soms, kijk je wel eens stoute dingen, zoals commercieel Nederland, omdat er net een pauze is tussen betere content op buitenlandse FTA

Soms blijf je effe hangen

 

ik ben blij dat ik ze helemaal niet meer kan ontvangen.

 

ik hoef zelfs niet meer te bewijzen dat ik er niet naar keek en of kijk

het is de slechtste vorm van je tijd op aarde verpesten die er bestaat, je kunt beter gaan vissen

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enorm irritant als je telkens de film moet doorspoelen voor de reclame !!

 

:lol: ▂▃▄▅▆▇█▓▒░ΓOΓ░▒▓█▇▆▅▄▃▂ :lol:

:lol: ▂▃▄▅▆▇█▓▒░⅃O⅃░▒▓█▇▆▅▄▃▂ :lol:

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enorm irritant als je telkens de film moet doorspoelen voor de reclame !!

 

:lol: ▂▃▄▅▆▇█▓▒░ΓOΓ░▒▓█▇▆▅▄▃▂ :lol:

:lol: ▂▃▄▅▆▇█▓▒░⅃O⅃░▒▓█▇▆▅▄▃▂ :lol:

Niet doorspoelen, maar die rotzooi wegknippen cookiemonster... Meer werk, maar het resultaat: reclamevrije film die weer een normale lengte heeft. En kijken wanneer het je schikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien het geld wat de overheid inneemt onder de noemer Kijk en Luister bijdrage weer in zijn geheel naar de omroepen stuurt.

Indien een presentator, die aan het begin van de avond gedurende 45 minuten de Autocue hardop voorleest daar geen bedrag voor krijgt wat het vijftien voudige is van het salaris van Jan modaal, die daarvoor overigens 8 uur per dag voor moet werken.

Die kijk en luisterbijdrage is ooit afgeschaft maar verkapt teruggekomen door een verhoging van een van de belastingschijven bij de inkomstenbelasting. De suggestie is dat dat geld (deels) niet wordt afgezonderd t.b.v. de omroepen maar bij de algemene belastinginkomsten op de grote hoop gaat. Dat zou me niet verwonderen. Dan is het geen specifieke doelheffing (meer) en bij specifieke heffingen op de energienota is dat kunstje ook al eens geflikt. Eerst doelheffing, daarna gewoon een belastingheffing. (En daar vervolgens weer btw overheen.)  Ik wil ook wel wat voorlezen van de autocue. Ik vraag gewoon het minimum (uur) loon. Overigens zou ik er niet mee zitten als een aantal zenders op de fles zouden gaan zonder reclame inkomsten. Er is toch al veel te veel van hetzelfde. Ik zou ze niet missen. Er blijft nog genoeg over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...